Gå til innhold

Brødre til besvær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 26. mai 2016 at 22.45, Juniper skrev:

Skulle ønske du hadde fått støtte til å bare droppe de brødrene, eller ikke hadde latt deg presse til å ha de med. 

De har jo veldig tydelig "modus operandi", disse to. 

Trist å høre! Håper det ikke ødela for mye for dere. 

Hva sa de som presset på å ha de med, sånn i etterkant?

Foreldrene mine var veldig skuffet over dem, jeg tror nok de ble litt sjokkerte over at de faktisk ikke klarte å ta seg sammen i et bryllup engang. Dette er jo voksne menn! Vi satt jo ikke langt unna dem og jeg hadde hjertet godt oppe i halsen når jeg hørte de begynne å kjekle med en gang vi satt oss, selv om jeg ender bordplasseringen så de ikke satt oppi hverandre. 

Har heldigvis fått støtte nå i etterkant, de er ikke så populære nå i familien.. 

Anonymkode: fa8c8...61a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 26. mai 2016 at 19.32, Sheherasade skrev:

Herregud TS, så utrolig leit. Håper det ikke la en demper på dagen som var DIN OG DIN KJÆRES. Så hadde jeg nok ikke klart å forholde meg til yngstebroren på leeeeeenge. At det går an!

Vi ble nå gift ihvertfall, men dagen ble jo litt preget av dette :( han har ikke bedt om unnskyldning engang, men la ut en lang status på Facebook om hvor kjip familien hans er mot han.. Nei det skulle ikke vært mulig

Anonymkode: fa8c8...61a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Jolene skrev:

Dustebrødre er alt jeg har å si!:hakeslepp::kjefte:

Klem til deg TS og håper at dagen ellers var fin:bryllup:og GRATULERER!

Tusen takk! Ja måtte prøve å gjøre det beste ut av det, man får jo liksom ikke den dagen igjen heller. Føles herlig å være nygift ihvertfall :)

Anonymkode: fa8c8...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Ja måtte prøve å gjøre det beste ut av det, man får jo liksom ikke den dagen igjen heller. Føles herlig å være nygift ihvertfall :)

Anonymkode: fa8c8...61a

Høres ikke mye moro ut :( Synes du tar det på en utrolig flott måte jeg TS, tror ikke jeg hadde greid det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene dine burde og skamme seg litt, som til tross for alle tidligere episoder, gikk i mot deg på forhånd. Men er kanskje det som har vært problemet hele tiden, at de har dulla med brødrene dine og latt de holde på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi ble nå gift ihvertfall, men dagen ble jo litt preget av dette :( han har ikke bedt om unnskyldning engang, men la ut en lang status på Facebook om hvor kjip familien hans er mot han.. Nei det skulle ikke vært mulig

Anonymkode: fa8c8...61a

Herregud. Ja ja, la ham holde på. Det virker som om han ikke makter å se noen andres synspunkt enn sitt eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...