AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Og det har skapt uheldige situasjoner for en selv, og forteller om det til en venn, vil det bli sett på som positivt? *bekymret* Anonymkode: c07a0...5ca
EvaLena Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Det ville blitt sett positivt på hvis du klarer å unnskylde deg til riktige personer og at du ber legen om hjelp til å bedre deg. Bare at du forteller meg om det og ikke gjør noe mer med problemet ville fått meg til å vurdere mitt vennskap til deg. Ds viser du ikke st du vil ta ansvar
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Jeg har ordnet legetime. Jeg har foryalt det til vennen. Men jeg har gitt uttrykk for mye sinne til vennen. Sinnet går mest ut over meg selv. Jeg vet ikke hvorfor det er slik. Jeg blir redd når jeg ødelegger ting i mitt eget hjem. Heldigvis bor jeg alene. Jeg gråter innvendig pga. dette. Jeg er redd for at vennen vil forlate meg. Anonymkode: c07a0...5ca
EvaLena Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ordnet legetime. Jeg har foryalt det til vennen. Men jeg har gitt uttrykk for mye sinne til vennen. Sinnet går mest ut over meg selv. Jeg vet ikke hvorfor det er slik. Jeg blir redd når jeg ødelegger ting i mitt eget hjem. Heldigvis bor jeg alene. Jeg gråter innvendig pga. dette. Jeg er redd for at vennen vil forlate meg. Anonymkode: c07a0...5ca Da får vi håpe du får hjelpen du trenger og st ting blir bedre. Åpenhet og kommunikasjon med denne vennen din er viktig. Spør rett ut hva han føler og om han fremdeles vil ha deg som venn. Bedre å spørre om det enn å gå rundt å gruble på det 😊
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Jeg er veldig glad i vennen min, og håper h*n vet det. Jeg ville ikke fortalt om problemene til vennen min, hvis jeg ikke var glad i vennen min. Anonymkode: c07a0...5ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå