Gå til innhold

Instant fetish #Luksusproblem

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

For noen år siden så møtte jeg(mann, 35år) en søt svensk jente på sydenferie. Etter en morsom kveld ute på byen, så fortsatte "festen" på hotellrommet mitt. Vi hadde det kjempegøy, og husker ikke hva det var vi lo av akkurat nå. Men tingen var det at hun fikk latterkrampe, og tisset såvidt på seg. Hun sto da med beina i kors, litt fortvilet, før hun bryter ut i latter nok engang av noe jeg sier. Denne gangen så tisset hun på seg, og synet av det var utrolig pirrende. Vi endte opp med å ha sex der og da.

Dette utviklet seg gjennom resten av ferien, og jeg som var helt "normal" før ferien.Kom hjem igjen som kanskje en smule kinky mann :P

Dette har jeg undertrykt ganske lenge nå, men min villeste fantasi i dag er at jenta tisser på seg/meg, og gjerne rett i munnen på meg. Beste munnskyllen jeg kan tenke meg :tongue:

Jeg er ikke i et forhold i dag. Men har hatt regelmessig sex med nabojenta i en periode nå. Vi prater sjeldent om sex ,og hva vi liker osv. Jeg finner heller aldri noen setting der dette er normalt å prate om. Samtidig så er det et utrolig kleint emne å ta opp.  

For min del så er dette noe jeg greit kan undertrykke, men samtidig så er dette noe jeg godt kunne tenkt meg å prøve igjen. Det er så "ille" at når vi dusjer sammen etter sex. Så klarer jeg ikke å tenke på noe annet. Kan godt si det på den måten at det har blitt mye slikking i dusjen i det siste :)

Hva syntes egentlig jenter(dere) om denne fetishen? Hvis dere har praktisert, er det kun for å glede typen/mannen. Eller er det noe som faktisk gjør deg kåt?

Noen gode råd til hvordan man i det hele tatt dreier samtalen inn på dette? 

Endret av Arne Nonym
Videoannonse
Annonse
Gjest cheshirecat
Skrevet

Jeg personlig synes urinsex er næsty as fuck. Men det spiller ingen rolle da det ikke er meg dette gjelder.. Du kan jobbe det inn i samtalen med en muntlig "lek" med henne, hvor dere spør hverandre frem og tilbake om ulike erfaringer, meninger, preferanser osv. Innenfor sex. Man spør, får er hurtig svar, så er det den som har svart sin tur til å spørre. Litt Ping-pong aktig. Enten spør hun på en sånn måte at du kan fortelle historien (om hun f.eks spør hva er den villeste/merkeligste sex opplevelsen du har hatt/ har du hatt en ferieflørt/ osv) du kan også lede henne når dere har blitt mer varm i trøya, med å spørre om hun har prøvd urinsex. Da ser du jo hvordan hun reagerer. Neste spørsmål kan jo da bli "er du villig til å prøve det" osv.. 

Skrevet
2 minutter siden, cheshirecat skrev:

Jeg personlig synes urinsex er næsty as fuck. Men det spiller ingen rolle da det ikke er meg dette gjelder.. Du kan jobbe det inn i samtalen med en muntlig "lek" med henne, hvor dere spør hverandre frem og tilbake om ulike erfaringer, meninger, preferanser osv. Innenfor sex. Man spør, får er hurtig svar, så er det den som har svart sin tur til å spørre. Litt Ping-pong aktig. Enten spør hun på en sånn måte at du kan fortelle historien (om hun f.eks spør hva er den villeste/merkeligste sex opplevelsen du har hatt/ har du hatt en ferieflørt/ osv) du kan også lede henne når dere har blitt mer varm i trøya, med å spørre om hun har prøvd urinsex. Da ser du jo hvordan hun reagerer. Neste spørsmål kan jo da bli "er du villig til å prøve det" osv.. 

Det er akkurat den tilbakemeldingen jeg er redd for at hun skal komme med. Har en følelse av det kanskje er for litt spesielt interesserte mennesker akkurat det her. Å fortelle henne historien kommer jeg nok ikke til å gjøre. Men liker ping-pong teorien din. 

Skrevet

Jeg ser på meg selv som ganske frisinnet når det gjelder sex. Det med wet sex er imidlertid ikke min greie, men det er mange andres. Det fine i dag er at man har internett og at man enkelt kan finne mennesker der ute som tenner på det samme som en selv. Jeg tror ikke det er bra å undertrykke slike fetisher med mindre man må, og tissing er jo ikke noe som skader noen.

Jeg ser per i dag ikke for meg å integrere tissing i mitt sexliv, men jeg tenner på ekte lyst og kåthet, og dersom min partner hadde fortalt meg om sine lyster, og hadde formidlet det på en slik måte at jeg hadde forstått hvor mye det hadde tent ham, hadde jeg kanskje vært villig til å prøve. Og hvem vet, kanskje nytelsen han utstrålte ville gitt meg en ny opplevelse som gjorde at jeg endret syn på hele greia og gjorde at det tente meg også?

Jeg er en fan av at man forteller hverandre ting. Man vet jo ikke hvordan ting blir mottatt med mindre man prøver. Jeg tenker det sikkert hadde vært verdifullt (supert, i og med at du er singel og allting) om du fikk kontakt med andre med samme fetish, som kunne fortelle deg hvordan de gikk frem, hvordan det var i starten osv. Du er i hvert fall ikke alene om å ha den typen fetish.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Laurielle skrev:

Jeg ser på meg selv som ganske frisinnet når det gjelder sex. Det med wet sex er imidlertid ikke min greie, men det er mange andres. Det fine i dag er at man har internett og at man enkelt kan finne mennesker der ute som tenner på det samme som en selv. Jeg tror ikke det er bra å undertrykke slike fetisher med mindre man må, og tissing er jo ikke noe som skader noen.

Jeg ser per i dag ikke for meg å integrere tissing i mitt sexliv, men jeg tenner på ekte lyst og kåthet, og dersom min partner hadde fortalt meg om sine lyster, og hadde formidlet det på en slik måte at jeg hadde forstått hvor mye det hadde tent ham, hadde jeg kanskje vært villig til å prøve. Og hvem vet, kanskje nytelsen han utstrålte ville gitt meg en ny opplevelse som gjorde at jeg endret syn på hele greia og gjorde at det tente meg også?

Jeg er en fan av at man forteller hverandre ting. Man vet jo ikke hvordan ting blir mottatt med mindre man prøver. Jeg tenker det sikkert hadde vært verdifullt (supert, i og med at du er singel og allting) om du fikk kontakt med andre med samme fetish, som kunne fortelle deg hvordan de gikk frem, hvordan det var i starten osv. Du er i hvert fall ikke alene om å ha den typen fetish.

Finne noen med samme fetisj som seg selv er KUN enkelt for kvinner, med mindre man er homse eller noe. Er heterofil mann og kommer nok aldri til å møte en kvinne som liker det samme som meg. Kvinner kan kommandere menn til alt de ønsker, mens menn må "be" om det for så å bli sett rart på etter på.

Anonymkode: 38345...982

• Liker 1
Skrevet

Synes det er en ganske uskyldig greie som jeg overhodet ikke hadde hatt problem med å gjøre for kjæresten min. Og uansett hva det måtte være hadde jeg ikke tatt det ille opp om han spurte meg om jeg ville gjøre noe for ham, jeg svarer jo bare nei dersom det byr meg imot.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke selv på wetsex men gjør det gjerne for mannen sin del. 

Anonymkode: 0faff...56c

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg har vært sammen med en som hadde denne fetisjen. Gjorde meg ikke noe å praktisere dette med han selv om tissingen i seg selv ikke tente meg. Men det tente meg at hAn ble så tent av det. Han ville også at jeg skulle tisse han i munnen men det var det eneste jeg nektet. Fikk meg liksom ikke til det.

Dette er en normal fetisj. En kompis av en venn av meg har også denne fetisjen og betrodde seg til meg engang om det.

Skrevet

Takk for alle svar. Da er jeg litt klokere på dere kvinner. Ca 0.0002% i forståelse nå :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke fortell om den ferieturen. For meg er det veldig avtennende å vite at partneren har gjort det med en annen, føler meg sammenlignet og tenker bare på det.

Ellers en uskyldig fetisj :)

Anonymkode: 01a94...0a3

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎30‎.‎03‎.‎2016 at 14.56, kisskissbangbang skrev:

Synes det er en ganske uskyldig greie som jeg overhodet ikke hadde hatt problem med å gjøre for kjæresten min. Og uansett hva det måtte være hadde jeg ikke tatt det ille opp om han spurte meg om jeg ville gjøre noe for ham, jeg svarer jo bare nei dersom det byr meg imot.

Signerer dette, men hadde sagt nei til å selv bli tisset på. Kan uansett ikke se for meg at jeg hadde kunnet bli frastøtt av noen ønsker han hadde, jeg anser meg selv for ganske åpen der. Hvorfor ikke bare spørre?

Anonymkode: 0d038...a59

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎26‎.‎03‎.‎2016 at 5.39, Arne Nonym skrev:

Det er akkurat den tilbakemeldingen jeg er redd for at hun skal komme med. Har en følelse av det kanskje er for litt spesielt interesserte mennesker akkurat det her. Å fortelle henne historien kommer jeg nok ikke til å gjøre. Men liker ping-pong teorien din. 

Det er en av de vanligste fetishene faktisk :) 

Anonymkode: 0d038...a59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...