Gå til innhold

Haster!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er 41 år gammel dame og bekymrer meg over at det tar sånn 1 måned og rundt 11 dager før jeg får mensen altså jeg får mensen for sent. Også er det at mensen kommer når den ikke skal?! Er det farlig? Jeg har oppsøkt lege men de sier at det ikke er noe men jeg er fortsatt bekymret? Har noen lignede problemer?! 

Vær så snill svar det haster

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor haster dette kl 5 om morgenen en søndag? Du har vært hos lege og de sier du ikke skal bekymre deg, da må da det være et godt svar? For øvrig merkelig å legge ut (slike) innlegg under fullt navn. 

Anonymkode: 6c59c...5b7

• Liker 4
Skrevet

Når damer blir gamle slutter de å ha mensen. Det er helt normalt og ingenting å bekymre seg over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel ikke en haste sak akkurat, men jeg svarer allikevel, det er mulighet for at du har kommet i overgangsalderen. Tegn på det er at mensen blir blir uregelmessig eller at du ikke har den så ofte som før.

Du finner god informasjon om overgangsalderen på nett og er du bekymret er fastlegen stedet å gå.

Anonymkode: f3ba9...653

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Når damer blir gamle slutter de å ha mensen. Det er helt normalt og ingenting å bekymre seg over.

Hun er ikke gammel da bare 41 ☺

Skrevet (endret)
8 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Ok tusen takk for svar

Endret av Mariabakkhaug
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel ikke en haste sak akkurat, men jeg svarer allikevel, det er mulighet for at du har kommet i overgangsalderen. Tegn på det er at mensen blir blir uregelmessig eller at du ikke har den så ofte som før.

Du finner god informasjon om overgangsalderen på nett og er du bekymret er fastlegen stedet å gå.

Ok tusen takk for svar!

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke gammel da bare 41 ☺

👍🏼👍🏼

Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IHvorfor haster dette kl 5 om morgenen en søndag? Du har vært hos lege og de sier du ikke skal bekymre deg, da må da det være et godt svar? For øvrig merkelig å legge ut (slike) innlegg under fullt navn. 

Anonymkode: 6c59c...5b7

Endret av Mariabakkhaug
Skrevet

Hør på legen din og ikke spør et nettforum om det.

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Stormborn88 skrev:

Hør på legen din og ikke spør et nettforum om det.

Hvis du ikke så hva jeg skrev så skrev jeg at jeg har

oppsøkt lege men jeg er fortsatt litt usikker på det siden det var for lenge siden. Og hvorfor kan jeg ikke spørre om det? Jeg var bekymra

Endret av Mariabakkhaug
Skrevet
3 minutter siden, Mariabakkhaug skrev:

Hvis du ikke så hva jeg skrev så skrev jeg at jeg har

oppsøkt lege men jeg er fortsatt litt usikker på det siden det var for lenge siden. Og hvorfor kan jeg ikke spørre om det? Jeg var bekymra

Nei, du skriver ikke at du besøkte legen for lenge siden. Du kan gå å spørre gud og hvermann for alt jeg bryr meg, men er du ikke sikker på hva legen sier så pleier man å gå til en annen lege for å høre. Man oppsøker ikke nettforum for å spørre. Det er ingen lege her som kommer til å svare deg, fordi du må snakke en til en med en lege.

Hvis du er bekymret, ring en annen lege på tirsdag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Mariabakkhaug skrev:

Hei! Jeg er 41 år gammel dame og bekymrer meg over at det tar sånn 1 måned og rundt 11 dager før jeg får mensen altså jeg får mensen for sent. Også er det at mensen kommer når den ikke skal?! Er det farlig? Jeg har oppsøkt lege men de sier at det ikke er noe men jeg er fortsatt bekymret? Har noen lignede problemer?! 

Vær så snill svar det haster

Kan være påbegynnende overgangsalder. Det kan gi uregelmessig mens. Den kan komme tidligere, senere og hoppe over en måned. Man kan også oppleve mellomblødninger. 

Anonymkode: 37932...4fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...