AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Det har seg sånn at jeg ifjor møtte en fyr som jeg etterhvert endte opp til sengs med og vi hadde en helt sinnsyk seksuell kjemi. Tror ikke jeg visste hva det egentlig innebar før jeg opplevde det for første gang selv med han her. Vi er desverre litt for ulike som personer og på litt forskjellige stadier i livet til at det er noe som kunne fungert og dermed har vi endt opp med å ha sex litt i hytt og pine fordi begge har vært single alikevel. Bare det å kysse er magisk med denne fyren. Jeg mister nesten pusten fordi det er så godt. Alt er helt elektrisk om dere skjønner? Nå har jeg møtt en fyr som jeg klaffer med på alle andre områder, men når vi kysser er det ikke i nærheten av å ligne på noe som med han andre... Og han her (han nye) er en fyr jeg kjenner jeg har fått følelser for! Hva i all verden gjør man? Jeg frykter litt at jeg aldri kommer til å oppleve noe så fantastisk som med han ene i senga/med klining osv. Og at jeg aldri kommer til å møte en som det klaffer så bra med både seksuelt OG på andre ting. Jeg var jo ikke akkurat jomfru før jeg møtte han som er elektrisk i senga.. Burde jeg vente til jeg møter en fyr (noe jeg aldri tror kommer til å skje?) som matcher så bra både til sengs og personlig eller må man velge hva som er viktigst? Anonymkode: 6006b...f23
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Sånn er det. Noen gir deg kribling i underlivet og lidenskapelige flammer, andre er bare sabla bra personligheter og skikkelser. Menn kan være så perfekt match de bare kan men jeg personlig kunne aldri gått i et forhold der vi ikke hadde seksuell kjemi. Enkelte mener at den kommer etterhvert men jeg har prøvd og da følte jeg meg nesten bare voldtatt når jeg hadde sex med han fordi det ga ingen ekstra gnist eller følelser og connection. Anonymkode: c7a3d...d25 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 har ikke du skrevet denne tråden før? Fikk veldig dejavu nå.. Anonymkode: 91546...ff9 1
Gjest Linaria Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Føler jeg kunne skrevet denne tråden selv. Har opplevd akkurat det samme. Endte opp med at forholdet ikke fungerte med han jeg likte personligheten til. Jeg må heller finne en som jeg har begge deler med, selv om det kan ta utrolig lang tid.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Gir dere det tid? Ganske mange menn som har en "bra" personlighet som ofte blir oversett av jenter og derfor kanskje ikke har den helt store erfaringa? Eventuelt ta litt kontroll og lære opp litt? Anonymkode: 9b160...2e4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: har ikke du skrevet denne tråden før? Fikk veldig dejavu nå.. Anonymkode: 91546...ff9 Nei. Men kan kanskje være at det er flere enn meg her i landet som har opplevd dette. Anonymkode: 6006b...f23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå