AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Jeg snuser ikke eller noe slikt, merket i dag at jeg har en veldig liten hvit blemme, jeg kjenner omtrent ikke at den er der men lurer på hva det er for noe. Har spist litt mye godteri i det siste og en del brus, kan det ha noe å si? Har aldri slitt med noe slikt tidligere, men lurer litt hva det kommer av. Anonymkode: 513c0...806
slik.er.jeg Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Blemmer i munner er som oftest helt ufarlig. Det kan være du blir forkjølet, at det er noe virus. Det vil antagelig forsvinne like stille som det kom.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Helt sikkert en blemme av virustypen after. Kan ha kommet opp i godtesnopeksnenfra andres finge eller fra dråpesmitte i luft du har pustet i. Ufarlig, men plagsomt. Noen slipper med ett utbrudd, andre får stadig nye utbrudd. Anonymkode: f5b6a...337
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Sikkert ingenting da. Jeg kjenner ingenting når jeg spiser eller åpner munnen, bare hvis jeg krummer overleppa eller tar på den. Jeg la merke til den før jeg kjente noe, ganske tilfeldig egentlig. Kjenner absolutt nada smerte men ble bare nysgjerrig! Anonymkode: 513c0...806
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Det er nok munnskold (after). Veldig vanlig og helt ufarlig. Forsvinner etter noen dager, men er gjerne fryktelig vondt i de første dagene. At du er smertefri er du heldig med. Anonymkode: 43128...2a6
petterm Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Her er info om after: http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/after-2175.html Hvis du fremdeles plages etter noen uker er det sikkert greit å snakke m legen om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå