AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Orker ikke ta denne uten anonym akkurat nå... :/ Voldtatt før jul, og jeg er så sint at jeg kunne drept han. Jeg gjorde alt rett - ikke for mye motstand (mannen var to meter og stor, kunne rundjult meg), dro rett til lege og politi, og nå avventer jeg svar på klage på henleggelsen fra påtaleadvokaten. Jeg kjenner en som kjenner en som kjenner en og hvis jeg vil kan jeg knipse, og så henger han der, i et tau. Og jeg kan denge løs på han med et balltre f.eks. For en vakker tanke. Je har lyst å kjøre hjem til han og grisebanke han. Jeg veier dog 60 kg og er 170 høy. Han raker 196 og sikkert gode 100 kg... Det er liksom bare å finne seg i å måtte vente på at klagen kanskje blir avvist. Eller vente på et svar. En hel måned til. Jeg VET slike ting bare kommer for retten om sannsynligheten typ er 95%+ at han blir straffedømt, mtp. bevis og alt. Men ... dette sinnet. Det er ikke der alltid. Men når det kommer vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. I kveld blir det å jogge en lang runde. Jeg har lyst å fortelle hele verden hva slags dritt han er, hvor syk han er, hva han har gjort mot meg. Og hva det har gjort MED meg... Jeg hater han. Anonymkode: 69ed8...155 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Forståelig. Burde vært dødsstraff for slike ting. Men husk at dersom du gjør noe for å hevne deg, så kan det lettere spores tilbake til deg da du har motiv. Og da ødelegger du mer for resten av livet ditt fordi du kanskje må i fengsel. Om noe slikt skulle skje meg en gang, så tror jeg at jeg hadde unnlatt å rapportere saken og heller tatt saken i egne hender på en måte som ikke kunne spores tilbake til meg selv. Anonymkode: 69582...915 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Orker ikke ta denne uten anonym akkurat nå... :/ Voldtatt før jul, og jeg er så sint at jeg kunne drept han. Jeg gjorde alt rett - ikke for mye motstand (mannen var to meter og stor, kunne rundjult meg), dro rett til lege og politi, og nå avventer jeg svar på klage på henleggelsen fra påtaleadvokaten. Jeg kjenner en som kjenner en som kjenner en og hvis jeg vil kan jeg knipse, og så henger han der, i et tau. Og jeg kan denge løs på han med et balltre f.eks. For en vakker tanke. Je har lyst å kjøre hjem til han og grisebanke han. Jeg veier dog 60 kg og er 170 høy. Han raker 196 og sikkert gode 100 kg... Det er liksom bare å finne seg i å måtte vente på at klagen kanskje blir avvist. Eller vente på et svar. En hel måned til. Jeg VET slike ting bare kommer for retten om sannsynligheten typ er 95%+ at han blir straffedømt, mtp. bevis og alt. Men ... dette sinnet. Det er ikke der alltid. Men når det kommer vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. I kveld blir det å jogge en lang runde. Jeg har lyst å fortelle hele verden hva slags dritt han er, hvor syk han er, hva han har gjort mot meg. Og hva det har gjort MED meg... Jeg hater han. Anonymkode: 69ed8...155 Kan det være at han oppfattet at han fikk lov, siden du ikke gjorde motstand? Anonymkode: 84f86...56b 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at han oppfattet at han fikk lov, siden du ikke gjorde motstand? Anonymkode: 84f86...56b OMG!!! Anonymkode: 4e52d...3a6 30
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at han oppfattet at han fikk lov, siden du ikke gjorde motstand? Anonymkode: 84f86...56b Hva faen er galt med deg?!!! Anonymkode: 810d1...ba1 24
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at han oppfattet at han fikk lov, siden du ikke gjorde motstand? Anonymkode: 84f86...56b TS gjorde jo motstand. Bare ikke for mye. Jeg tolker det slik at TS gjorde det som var mulig for å uttrykke at hun ikke ønsket dette, men ikke så mye at det økte faren for større skader. Anonymkode: 6537e...110 10
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at han oppfattet at han fikk lov, siden du ikke gjorde motstand? Anonymkode: 84f86...56b Kan vel forstå at du spør. Uten å gjøre meg FOR gjenkjennelig: han dro meg inn på soverommet og la meg på magen på sengen, jeg rev og slet og prøvde å krabbe oppover i sengen og mot sengekanten. Han dro bena mine ned igjen, jeg sa nei, jeg vil ikke, jeg må hjem, jeg har ikke lyst. Jeg brukte tid på orientere meg, det tok lang tid før jeg forstod hva som egentlig skjedde. Derfra var det som om vi hadde en ABSURD samtale, hvor han svarer at "jo, det går fint, det skal gå fort". Jeg prøvde igjen, og til slutt la han hele seg over meg, mens jeg ligger på magen. Så spør han om jeg har hatt analsex, jeg i min redsel svarer nei, og så er det gjort. Det føltes som en evighet. Jeg sa nei om og om igjen, mens han svarer. Til slutt ga jeg opp. En del av meg skulle ønske jeg aldri ga opp, at jeg fikk det for meg å slå helt sanseløst. Men noe i meg holdt det tilbake, som jeg forstod at det ville være dumt... Det høres rart ut, men det føltes som det smarteste valget å ikke stritte mer imot etter han hadde lagt seg over meg.. Anonymkode: 69ed8...155 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vel forstå at du spør. Uten å gjøre meg FOR gjenkjennelig: han dro meg inn på soverommet og la meg på magen på sengen, jeg rev og slet og prøvde å krabbe oppover i sengen og mot sengekanten. Han dro bena mine ned igjen, jeg sa nei, jeg vil ikke, jeg må hjem, jeg har ikke lyst. Jeg brukte tid på orientere meg, det tok lang tid før jeg forstod hva som egentlig skjedde. Derfra var det som om vi hadde en ABSURD samtale, hvor han svarer at "jo, det går fint, det skal gå fort". Jeg prøvde igjen, og til slutt la han hele seg over meg, mens jeg ligger på magen. Så spør han om jeg har hatt analsex, jeg i min redsel svarer nei, og så er det gjort. Det føltes som en evighet. Jeg sa nei om og om igjen, mens han svarer. Til slutt ga jeg opp. En del av meg skulle ønske jeg aldri ga opp, at jeg fikk det for meg å slå helt sanseløst. Men noe i meg holdt det tilbake, som jeg forstod at det ville være dumt... Det høres rart ut, men det føltes som det smarteste valget å ikke stritte mer imot etter han hadde lagt seg over meg.. Anonymkode: 69ed8...155 Fy faen. Dessverre tror noen menn at det er en lek så fort damen sier nei eller stritter i mot. Hadde dette skjedd meg, ville jeg nok vært svært nær ved å ta den telefonen og knipset. Som du selv sier, alt for mange voldtektssaker henlegges, og jeg kan banne på at denne mannen sikkert har voldtatt før deg, og sikkert kommer til å voldta flere jenter (er jo veldig tydelig at han ikke tar nei for et nei).. Uten å få noen jævla konsekvenser. Huff. Jeg håper du finner en måte å håndtere sinnet på. Det er flere steder du kan oppsøke hjelp og ha noen å prate med. Kanskje du får fred hvis du kjemper og står på ditt, og får den jævelen i fengsel. Anonymkode: 85170...72f 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 Jeg kjenner meg veldig igjen. Det er mange år siden jeg ble voldtatt, og heldigvis har sinnet roet seg bittelitt. Eller, jeg klarer å håndtere det på en bedre måte. Dessverre lot jeg det gå ut over meg selv, og det hender fremdeles, selv om det er sjelden nå. Jeg kjente også en som kjente noen som kunne "ta" han, og jeg gikk lenge og tenkte på hvor herlig det ville vært. Etter å ha snakket mye med psykologen om det klarte jeg å legge tanken fra meg, men hadde det ikke vært for risikoen for å komme i fengsel selv så hadde jeg ikke nølt med å få dem til å ta han. I mitt tilfelle ble han dømt, så tanken på at han fikk straff gjorde det kanskje lettere for meg å legge sinnet litt bort. Selv om straffen han fikk var latterlig lav... Jeg har vel ingen tips eller råd egentlig, ville bare la seg vite at du ikke er alene. Trist å høre hva du har opplevd. Anonymkode: a59aa...fba
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #11 Skrevet 27. mars 2016 Forstår deg godt jeg. Samme ville jeg og tildels innimellom i dag. Nå er det 26år siden min voldtekt.Men sinnet kan plutselig dukke opp. Du burde be om prof.hjelp hvis du ikke alt får det. Klem! Anonymkode: 0a8fb...be1
Johnny the Mud Skrevet 27. mars 2016 #12 Skrevet 27. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan vel forstå at du spør. Uten å gjøre meg FOR gjenkjennelig: han dro meg inn på soverommet og la meg på magen på sengen, jeg rev og slet og prøvde å krabbe oppover i sengen og mot sengekanten. Han dro bena mine ned igjen, jeg sa nei, jeg vil ikke, jeg må hjem, jeg har ikke lyst. Jeg brukte tid på orientere meg, det tok lang tid før jeg forstod hva som egentlig skjedde. Derfra var det som om vi hadde en ABSURD samtale, hvor han svarer at "jo, det går fint, det skal gå fort". Jeg prøvde igjen, og til slutt la han hele seg over meg, mens jeg ligger på magen. Så spør han om jeg har hatt analsex, jeg i min redsel svarer nei, og så er det gjort. Det føltes som en evighet. Jeg sa nei om og om igjen, mens han svarer. Til slutt ga jeg opp. En del av meg skulle ønske jeg aldri ga opp, at jeg fikk det for meg å slå helt sanseløst. Men noe i meg holdt det tilbake, som jeg forstod at det ville være dumt... Det høres rart ut, men det føltes som det smarteste valget å ikke stritte mer imot etter han hadde lagt seg over meg.. Anonymkode: 69ed8...155 Uff, føler jeg blir forbanna. Hadde du vært søstera mi, hadde jeg gitt ham grisejuling med beltet mitt. Kvalmt.
sol87 Skrevet 27. mars 2016 #13 Skrevet 27. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fy faen. Dessverre tror noen menn at det er en lek så fort damen sier nei eller stritter i mot. Hadde dette skjedd meg, ville jeg nok vært svært nær ved å ta den telefonen og knipset. Som du selv sier, alt for mange voldtektssaker henlegges, og jeg kan banne på at denne mannen sikkert har voldtatt før deg, og sikkert kommer til å voldta flere jenter (er jo veldig tydelig at han ikke tar nei for et nei).. Uten å få noen jævla konsekvenser. Huff. Jeg håper du finner en måte å håndtere sinnet på. Det er flere steder du kan oppsøke hjelp og ha noen å prate med. Kanskje du får fred hvis du kjemper og står på ditt, og får den jævelen i fengsel. Anonymkode: 85170...72f Neida, de tror ikke det, men de velger å ikke bry seg om hva partneren vil. De vet godt hva de gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #14 Skrevet 27. mars 2016 TS her, fra mobil. Er det ulovlig å henge ut folk ved bilde?... Skulle vel aldri tenke meg å få noen til å ta han for meg, selvfølgelig er motivet mitt for tydelig men å liksom...henge ut navn og bilde og alt? Anonymkode: 69ed8...155
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #15 Skrevet 27. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her, fra mobil. Er det ulovlig å henge ut folk ved bilde?... Skulle vel aldri tenke meg å få noen til å ta han for meg, selvfølgelig er motivet mitt for tydelig men å liksom...henge ut navn og bilde og alt? Anonymkode: 69ed8...155 Hvis du legger han ut med navn og bilde her og noen banker han, kan du bli tatt som medskyldig. Ikke gjør det. Jeg har selv blitt voldtatt, også analt av en mann da jeg bare var 16 år. For meg var det litt annerledes enn for deg. Jeg fikk PTSD og hadde angstanfall osv i ettertid. Snakk med psykolog Anonymkode: 45aa1...1ce
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #16 Skrevet 27. mars 2016 Jeg vil også si at jeg nå har vært frisk fra PTSD i 1 år. Jeg er 20, så jeg slapp unna med bare noen år med PTSD. Nå har jeg en kjempeflott kjæreste og er lykkelig med livet mitt Jeg sitter igjen med at jeg er mer redd enn det jeg var og at jeg kan ha noen få kvelder der jeg må ligge og kjenne på hjertet mitt for å forsikre meg om at det banker som det skal (dødsangst) og at jeg er i live i tillegg til at jeg ikke takler så godt at kjæresten min ikke er her hjemme, for da blir jeg så redd. Det er det eneste som "feiler" meg i ettertid, men jeg klarer meg fint. Hev deg over det, snakk med psykolog som sagt og kom deg videre i livet. Det er mitt råd. Anonymkode: 45aa1...1ce
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #17 Skrevet 27. mars 2016 Har ikke ord, føler med dere. Anonymkode: 833e4...12d
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #18 Skrevet 27. mars 2016 Hvordan møtte du denne fyren? En du kjenner godt eller møtt på nettet? Til neste gang, vær forsiktig med å være alene med menn du ikke kjenner godt. Håper han blir dømt. Klem Anonymkode: 3e81f...b3a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #19 Skrevet 27. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan møtte du denne fyren? En du kjenner godt eller møtt på nettet? Til neste gang, vær forsiktig med å være alene med menn du ikke kjenner godt. Håper han blir dømt. Klem Anonymkode: 3e81f...b3a Han er en venn av min beste venninne. Eller VAR... Så det skurret liksom ikke... Hun gikk helt god for han, stakkar. Det er utrolig leit, situasjonen skulle vært trygg. Jeg hadde jo aldri i mitt liv dratt hjem til en fremmed! Anonymkode: 69ed8...155
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #20 Skrevet 27. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at han oppfattet at han fikk lov, siden du ikke gjorde motstand? Anonymkode: 84f86...56b Det kunne vært det siste hun hadde gjort. Jeg tror de aller fleste jenter som blir voldtatt gjør motstand, sier nei, til et visst punkt, men av naturlige grunner ikke tør å gjøre full motstand. Dette fordi de som regel er fysisk underlegne. Menn som voldtar gjør det som regel for å utøve makt. Når denne makten blir truet så kan det klikke for de, trigge noe, som gjør at de faktisk ender med å drepe jenta. Så det er forståelig at jenter som er iferd med å bli voldtatt ikke tør å kjempe 100%. Anonymkode: 94741...fc4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå