AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #21 Skrevet 30. mars 2016 Fødsler er forskjellige også. Styrtfødselen med sønnen min var en drøm i forhold til neste fødsel. Hadde jeg hatt krefter da hadde jeg krabbet meg til et kjøkken og kjørt en kniv i ei hovedpulsåre for å slippe unna de grusomme smertene. Anonymkode: 1d302...7b5
OPIgirl Skrevet 1. april 2016 #22 Skrevet 1. april 2016 Den Tuesday, March 29, 2016 at 13.10, AnonymBruker skrev: Ja, som alle vet så vet menn best. Anonymkode: 556b3...a9c 😂😂😂😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #23 Skrevet 1. april 2016 Den 29. mars 2016 at 15.46, AnonymBruker skrev: Joda det er det. Jeg vet f.eks at nyrestein er veldig vondt (i motsetning til fødsel som bare er sutrevondt) selv om jeg aldri har hatt nytestein. Anonymkode: 556b3...a9c Her kan jeg faktisk svare siden jeg har hatt begge deler jeg fikk nyrestein under svangerskapet og kunne ikke få smertestillende grunnet babyen. Det var barnemat i forhold til rier. Anonymkode: db495...9bb 1
Sinsiew Skrevet 1. april 2016 #24 Skrevet 1. april 2016 Ser det ikke er så mange her som vet hvem Gavin McInnes er, eller så bare kommenterer man uten å se på videoen.. Med det sakt kan videoer som dette, om de blir sett av feil folk, være med på å generalisere og skape en kløft mellom kvinner og menn. Akkurat som alle disse "humoristiske" videoene hvor menn får gjennomgå..
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #26 Skrevet 1. april 2016 Den 29.3.2016 at 11.05, OPIgirl skrev: Da får menn prøve å press en melon ut av rævva så skal vi se hvor smertfefullt det ville være. Tenker pipa hadde fått en annen lyd jeg. Relevant sammenligning eller? Rasshølet utvider seg ikke til 10cm og en melon har ca 3-4 ganger så stor omkrets som et barnehode. Anonymkode: 3203d...dea
OPIgirl Skrevet 1. april 2016 #27 Skrevet 1. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Relevant sammenligning eller? Rasshølet utvider seg ikke til 10cm og en melon har ca 3-4 ganger så stor omkrets som et barnehode. Anonymkode: 3203d...dea Du forsto sikkert at det ikke var bokstavlig ment. Eller du gjorde sikkert ikke det. Hvem er de menn som tror de kan uttale seg om en fødsel er smertefull eller ikke. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå