Gå til innhold

Leve livet jeg ikke vil ha!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg er 20 år gammel mann. Jeg er lærling og lever et vanlig liv som alle andre. Jeg bor sammen med familien min.Men klarer meg alene uten å få noe hjelp av foreldrene. Jeg betaler husleie for å bo hjemme osv. Jeg har hatt en ganske tung periode i det siste, der jeg mistet jobben min blant annet. Jeg vet ikke! Jeg prøver å akseptere meg et liv jeg ikke vil ha.Jeg føler bare at jeg driver med det jeg ikke vil ha. Jeg lever et liv jeg ikke vil ha. Jeg liker spenning, eventyr og litt mer Tom Cruise still "mission impossible". Jeg vil gjøre en forskjell her i verden. Men her så sitter jeg bare på ræva og er deprimert. Jeg liker å gå på turer og være aktiv på ting og gjøre noe andre på min alder ikke har gjort. Men jeg vet ikke.Har en ganske tung periode for tiden, prøver å komme meg ut av det, men klarer ikke. Vil gjerne høre om noen andre har vært i samme situasjon som meg og hva har du gjort for å komme deg ut av det?  

Takkerr på forhånd :)

Anonymkode: 09191...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dra et år i militæret. Kanskje du trives så godt at du blir der noen år.

Anonymkode: f7988...ae3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Jessica skrev:

Meld deg inn som frivillig på Røde kors eller lignende

Det har jeg og hørt er lurt. En psykologistudent mente det var veldig smart, så det og frivillighetssentralen er supert. 

Anonymkode: 7bfeb...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje du har valgt feil utdanning? Du kan jo spare penger og reise, evt flytte til en annen by, gjøre det du vil når du vet hva det er

Anonymkode: 95039...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Høres ut som du burde dra i militæret, iallefall hvis du vil bli Tom Cruise fra Mission Impossible. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ta deg en vaskejobb en stund. Så vil du nyte å være der du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anon!

Jeg kan absolutt kjenne meg igjen i meldingen din når jeg var på din alder.

Jeg hadde lyst å være en slags Lara Croft/Indiana Jones type som utforsker og finner tapte sivilisasjoner. James Bond action, absolutt! Kjenner meg klart igjen i det! Du vil ha action og moro. Du vil ha livet som en TV-spill person. 

Desverre må du finne ut at livet verken er som på filmer eller spill.

Jeg vurderde å studere arkeologi, men i virkeligheten så klatrer ikke arkeologer rundt i vakre ruiner i Bolivia eller Peru. De sitter på kne i timesvis og børster på steiner som viser seg å ikke være interessante.  Lara Croft og Indiana Jones er desverre fiksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...