Gå til innhold

Spørsmål til menn i forumet om ejakulasjon.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kona mi har kommet fram til at hun syns livet vårt er kommet såpass på stell at hun føler hun nå vil ha barn(-a våre.) Med andre ord neste ledd i familieplanlegging.
 Det er ikke meg imot. Jeg har så langt hatt en fantastisk bypåske, med sex daglig siden søndag. Jeg opplever at lysten ikke avtar, men øker litt. Særlig er det turn on at hun slipper seg løs og nyter ganske hemningsløst og vi ikke bekymrer oss om beskyttelse.  Pointet er jo at blir hun med barn er det ønskelig. I går hadde vi sex tre ganger og jeg kom hver gang. Hun kom én gang, den siste gangen. Jeg følte det litt ego at jeg ikke edget og holdt ut til det gikk for henne de to første gangene. Men hun sier hun blir sår av å holde på lenge, så hun syns det er greit at jeg stopper når det går for meg og at kåtheten hennes bare bygger seg opp av det. Så den siste gangen kom hun med det samme jeg penetrerte, pga hun tilsutt var helt dødskåt. Det var igrunnen ganske digg. Så i dag har jeg følt på lysten til å gjenta det. Hun trives med det og er kosete, etter at jeg beføler, penentrerer og lar henne fortsette å gå utilfredstilt etter at det går for meg...

Men jeg lurer på om det er bra for meg, fordi jeg begynner å kjenne det i pungen. Kan det være skadelig å komme så ofte, når jeg ikke har vært så aktiv noen gang før i livet? Kan jeg skade noe på innsiden, med å ejakulere så mye? Siste gangen nå, kom det ingenting. Det var et klimax uten sæd, noe jeg aldri har hatt. Jeg vet jo at man til slutt ikke har mer, når man kommer flere ganger på et døgn. Men jeg har aldri opplevd det. Jeg har bare vært hundre prosent tilfredstilt og vært helt slapp i kanskje to dager. Er jeg tom sånn at jeg ikke bør ta henne på den måten på et par dager? Jeg kan jo tilfredstille henne så mye hun vil, såklart. Men pointet er jo borte, når meningen er å få henne preggers.

Noen menn med kunnskaper i forumet som vet? Jeg tenker det er ikke så mange kvinner som vet så mye om dette kanskje, pga at de ikke har egen erfaring. Men jeg vet det er endel menn her som er passert stadiet der de ikke er tørr bak øra.Jeg føler meg litt patetisk som ikke vet disse tingene. Men en gang må være den første man spør. Som sagt han jeg ikke vært så aktiv noen gang og ikke vært så kåt siden jeg var under 20 og ga meg selv orgasmer til jeg som sagt ikke hadde noen behov på en stund. Overdriver jeg og tar det for langt? Føles som at neste gang skyter jeg blod...

Anonymkode: ba9a8...a6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har erfart det samme selv, ikke noe dramatisk. Kommer til slutt i beste fall noen dråper. Men allerede etter en dag eller to uten sex, er lageret fylt opp. Har lest at det tar fire dager før kanonen er maks ladet igjen. (derfor må par som skal ha prøverørsbefruktning være avholdende fire dager før forsøket) Dessuten er det vel slik at sædproduksjon øker når etterspørselen øker. Har du mye sex en periode, for så og være avholdende noen dager, vil du få en sats som nesten kan slukke en brann.

Anonymkode: c6173...a16

AnonymBruker
Skrevet

Å, men det var godt å høre. Jeg var bekymra her med tanke på den litt smertelige følelsen i pungen. Jeg sa til dama her nå at jeg ikke har kapasitet til å komme mer, nå. Jeg sa jeg må vente et par dager. Hun ble også bekymra, da jeg forklarte litt mer. Men nå kan jeg berolige både henne og meg selv. Kanskje vi skal forsøke den med å vente fire dager og se?

Bra å høre at man produserer mer når man skyter ofte. For det ville jo være kjipt om det bare ble mindre og mindre spermier i ladningen, når den kom, pga det ble mindre å ta av.

Anonymkode: ba9a8...a6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...