Gå til innhold

Har hatt sex med kun 2 stk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 35 år og har kun hatt sex med 2 stk. Har vært i et forhold i 18 år. Er det lite med to partnere på 35 år? Hva tenker dere?

Anonymkode: 8daa8...9ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er færre enn gjennomsnittet. Betyr det noe?

AnonymBruker
Skrevet

Har jo ingenting å si så lenge du har fått god utbytte av det seksuelle i forholdet da.

Kan tenke deg du kanskje har hatt flere sexuelle omganger igjen enn gjennomsnittet, sånn sett! ;)

Anonymkode: 47d43...275

Skrevet

Lite... mye, det er vel ingen fasit. Men objekivt, ja, det er lite. Du er 35, og noen kan vel mene at 2 partnere er lite. Men det betyr da ikke noe...eller gjor det?

Jeg er 26 år og har hatt sex med 10, er det mye eller lite vet jeg ikke, men gir det ikke en tanke .... 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, misunner deg.

Jeg er 19 år, og har allerede sex med 6 stykker.. :overrasket:

Anonymkode: 26fc5...c1f

AnonymBruker
Skrevet

Eg har også berre hatt sex med to. Den eine er mannen min, den andre var ein fyr som var forelska og skuffa over at eg var gravid og opptatt... Og eg var "desperat" fordi eg såg at eg risikerte ein sexpartner i heile livet😆 Då måtte eg berre vere rampete og prøve ein fyr til!

Anonymkode: b9a0e...c4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eg har også berre hatt sex med to. Den eine er mannen min, den andre var ein fyr som var forelska og skuffa over at eg var gravid og opptatt... Og eg var "desperat" fordi eg såg at eg risikerte ein sexpartner i heile livet😆 Då måtte eg berre vere rampete og prøve ein fyr til!

Om jeg forstår deg riktig, så var du utro fordi du "måtte prøve en fyr til?" 
Du min venn burde holdt deg singel til den dag du er ferdig med å dyppe dåsa di. :opplyser: Stakkars mannen din.

Anonymkode: 82f44...e86

• Liker 8
Skrevet

Med tanke på at du har vært i et forhold i 18 år er det jo absolutt å foretrekke at du ikke har så mange partnere. Da "måtte" du jo nesten ha vært utro hele veien med mindre du hadde masse sex rett før eller etter forholdet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med meg? møtte drømmedama da jeg var veldig ung for tretti år siden. Er fortsatt trofast. Masse deilig sex i alle varianter, men altså kun en sexpartner. Vet det er unormalt, har også hatt masse muligheter til sidesprang som jeg ikke har benyttet. Har ikke følt behov fordi har hatt fantastisk sex på hjemmebane. Men en sexpartner i løpet av livet, er jeg dum eller?

Anonymkode: 9b7a2...ed9

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med meg? møtte drømmedama da jeg var veldig ung for tretti år siden. Er fortsatt trofast. Masse deilig sex i alle varianter, men altså kun en sexpartner. Vet det er unormalt, har også hatt masse muligheter til sidesprang som jeg ikke har benyttet. Har ikke følt behov fordi har hatt fantastisk sex på hjemmebane. Men en sexpartner i løpet av livet, er jeg dum eller?

Anonymkode: 9b7a2...ed9

Nei, du er overhodet ikke dum! Fortsett å være trofast og ha deilig sex med dama di. Hvis alle menn var som deg, ville det vært mange færre skilsmisser. 
For øvrig er sex best med den man er glad i, og om du plutselig skulle måtte finne deg en ny sexpartner av en eller annen grunn, kan det hende du ble utrolig skuffet. Det tar tid å bygge en trygg, god og gjensidig sexrelasjon.

Anonymkode: c28dc...72e

Skrevet

Tråden er ryddet for hets og svar til dette.

-Saraby, mod.

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du min venn burde holdt deg singel til den dag du er ferdig med å dyppe dåsa di. :opplyser: Stakkars mannen din.

Dyppe dåsa :skratte:

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du er overhodet ikke dum! Fortsett å være trofast og ha deilig sex med dama di. Hvis alle menn var som deg, ville det vært mange færre skilsmisser. 
For øvrig er sex best med den man er glad i, og om du plutselig skulle måtte finne deg en ny sexpartner av en eller annen grunn, kan det hende du ble utrolig skuffet. Det tar tid å bygge en trygg, god og gjensidig sexrelasjon.

Anonymkode: c28dc...72e

Ikke nødvengvis, slik er det ikke for alle :)

Jeg hadde like bra sex med menn jeg ikke elsket, det blir bare på en annen måte enn å elske med en mann man elsker :)

Men TS, jeg ser ikke noe problem med at du har kun har sex med "bare" 2 stk-akkurat som det ikke er noe problem om at du hadde ligget med 10 :)

Anonymkode: 7fb6d...363

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, peppermyntete skrev:

Med tanke på at du har vært i et forhold i 18 år er det jo absolutt å foretrekke at du ikke har så mange partnere. Da "måtte" du jo nesten ha vært utro hele veien med mindre du hadde masse sex rett før eller etter forholdet.

Enig.

Anonymkode: 7fb6d...363

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det han ikkje veit, har han ikkje vondt av. Vi har vore ilag i 26 år no. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 35 år og har kun hatt sex med 2 stk. Har vært i et forhold i 18 år. Er det lite med to partnere på 35 år? Hva tenker dere?

Anonymkode: 8daa8...9ab

Jeg er også 35år, og hadde sex med over 50stk før jeg var 20år. Nå har jeg mistet tellingen, og det er ikke mye å være stolt av. Jeg misunner deg med kun 2stk. Mye mere meningsfullt. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det han ikkje veit, har han ikkje vondt av. Vi har vore ilag i 26 år no. 

Får vondt i magen på han sin vegne. Men selvfølgelig bedre å ikke vite. Utroskap gnager...

AnonymBruker
Skrevet

Trodde alt var normalt jeg?

Man har sex med de man har sex med, det er vel ikke antallet som teller men at man koser seg med det?

Anonymkode: 3db7e...613

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...