^me^ Skrevet 21. oktober 2004 #1 Skrevet 21. oktober 2004 ja..jeg har et lite problem jeg.. lurte på om noen kunne klare og løse det for meg.. i dag skal jeg og samboer'n ha kosekveld..en hel kveld sammen, bare jeg og han.. men!jeg tenkte at jeg skulle lage en deilig middag til han kom hjem fra jobb..men det er ikke bare bare.. det står tre problemer i veien: - vi er dønn fattige - han er utrolig kresen på mat - jeg er ikke verdens beste matlager (student uten for mye erfaring på matlaging) noen som klarer og løse dette?tips? ALLE svar tas med stor takk
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2004 #2 Skrevet 21. oktober 2004 Hva med min tomatsuppe og "pizza" brød til. I tomatsuppen kan du i tillegg til det andre, ha i litt hakket gulrot og en selleristilk og surr ilag med løken, før du har i det andre. Pizzabrød 2 dl lunkent vann 1/2 pose tørr gjær 1 ts salt hvetemel til passe deig. Hev i 30-40 min Klem deigen ut på et stekebrett, og ha på 2 fedd peresset hvitløk blandet med 2 ss olivenolje, og strø på litt grovt salt og litt hakket rosmarin. Stek på 250 graders varme i 10-15 min. Kanskje ikke så veldig romantisk, men det er godt og rimelig. Og mat en ikke blir alt for mett av
^me^ Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2004 kom til og tenke på hjemmelaget pizza? har dere smakt de ferdigpakningene(med blandingen som du bare tilsetter vann til) med pizzabunn og pizza saus? er de gode?
Petunia Skrevet 21. oktober 2004 #4 Skrevet 21. oktober 2004 Hva med Chili con carne. Enkelt, rimelig og kjempegodt! Og så blir en jo litt "hot" av chilien da. Her er en god oppskrift: http://www.matprat.no/Recipe.aspx?artid=76...682&mnu1=&mnu2=
Bandula Skrevet 21. oktober 2004 #5 Skrevet 21. oktober 2004 kom til og tenke på hjemmelaget pizza? har dere smakt de ferdigpakningene(med blandingen som du bare tilsetter vann til) med pizzabunn og pizza saus? er de gode? Deigen er helt grei, fort gjort! Jeg syns Toro-pose-pulver-fyllet med tomat&løk er bedre enn den med urter. Det smaker så VELDIG urter av urtene..! Kan jeg også få komme? *har lyst på pizza idag!!*
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #7 Skrevet 21. oktober 2004 Fondue tenkte jeg også på :-) Ost og kjeks
^me^ Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2004 ok!da har jeg bestemt meg!det ble hjemmelaget pizza! bare til og komme bandula takk for alle svar!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå