Gå til innhold

hvordan ri en mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

35 år, utvidet litt pga barn. Singel nå. Ex var ikke god i senga. Og det var ikke godt å ri han. 

Noen som kunne forklare meg hvordan man kan bli flink? Har veldig slappe lårmuskler.... Må jeg trene de? 

Anonymkode: ddb90...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man ha lårmuskler får å ri? Skal vel ikke ri en hest for pokker :D

Trer meg nedpå, og resten går av seg selv. Og glufsa di er sikkert ikke for vid, men pikken til exen var for liten. Ta noen knipeøvelser om du er usikker, jente :)

Lykke til

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fins ikke noe svar. Ri sånn som føles deilig for deg!  Bare å prøve deg frem :) 

Anonymkode: 31848...7a2

• Liker 1
Skrevet

De fleste menn vil kanskje svare at du ikke skal hoppe opp og ned. Jeg hadde en eks som likte at jeg satt på huk og gjorde akkurat det i et voldsomt tempo så her finnes ikke noen fasit.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å sitte med ryggen til typen og bøye meg nedover mot beina hans og gå opp og ned.  Ikke stress for lårmusklene i det hele tatt. Typen får fullt innsyn,  noe han liker. Du sitter på knærne, ikke fotsålene. Da er det lettere og du holder ut lenger. Du får også mer kontroll på hvordan pikken sklir inn og ut av deg. Det er digg å flytte hoftene frem og tilbake for da kjenner du pikken bedre inni deg . Synes jeg da hvertfall. Gjør det samme forlengs også, men da sitter jeg mer oppreist. Lykke til 😊

Anonymkode: dae63...cbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Pæddan skrev:

Trer meg nedpå, og resten går av seg selv. Og glufsa di er sikkert ikke for vid, men pikken til exen var for liten. Ta noen knipeøvelser om du er usikker, jente :)

Lykke til

Glufsa henner er sikkert for vid, mens pikken til eksen ikke var for liten. Gøy ikke sant? Hold deg for god til slik dritt.

Anonymkode: 5fd85...451

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å sitte med ryggen til typen og bøye meg nedover mot beina hans og gå opp og ned.  Ikke stress for lårmusklene i det hele tatt. Typen får fullt innsyn,  noe han liker. Du sitter på knærne, ikke fotsålene. Da er det lettere og du holder ut lenger. Du får også mer kontroll på hvordan pikken sklir inn og ut av deg. Det er digg å flytte hoftene frem og tilbake for da kjenner du pikken bedre inni deg . Synes jeg da hvertfall. Gjør det samme forlengs også, men da sitter jeg mer oppreist. Lykke til 😊

Anonymkode: dae63...cbe

Hot.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hot.

Hva er hot med å stirre inn i et rompehull?? 

Anonymkode: 73373...209

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kommer vel helt an på hvem sitt rompehull?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:

Kommer vel helt an på hvem sitt rompehull?

Uansett hvem det er sitt, så er de ikke akkurat estetisk pent.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de av oss som liker å leke med rumper, er det hot.

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

-Saraby, mod.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Hot.

Hvis hun er tynn og har fin rumpe ellers er det ekkelt. 

Anonymkode: 9b852...2b9

Gjest 2Bhonest
Skrevet
7 timer siden, Pæddan skrev:

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...