Gå til innhold

Kobberspiral

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satte inn kobber spiral for ca 3 uker siden. Har ikke hatt store problemer med den til nå hvor jeg fikk mensen igår. Jeg vet man får kraftige blødninger med den, men jeg visste helt ærlig ikke at de skulle være så kraftige. Det gjør helt sinnssykt vondt og jeg klarer virkelig ikke å stå oppreist omtrent. For å si det sånn, jeg pleier ikke å ha kraftige og menssmerter til vanlig.

Bare sitter i en posisjon nå hvor jeg er usikker på om jeg vil fortsette å ha spiral eller ikke. Hvor lenge venta du med å ta din?

Anonymkode: eee92...7ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kvittet meg med min så fort hormonspiralen ble tilgjengelig. Ble helt kvalm til slutt av alt blodet: både mengde og varighet. Og de jæ... smertene!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kobberspiral i ett år. Fikk jernmangel og mistet masse hår pga alt blodtapet. Hadde aldri hatt problemer med det før og merket såvidt at jeg fikk mensen, men etter kobberspiralen ble satt inn så fikk jeg så kramper og smerter at jeg måtte stoppe bilen hvis jeg kjørte ... blødde så mye at jeg måtte bytte rosa tampong hver time de tre-fire verste dagene. Tok den ut og hadde aldri noe problem igjen. 

Anonymkode: 9ea98...051

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt min i 5 år og skal ta den ut nå, men har ikke opplevd å få så mye større mens.

Anonymkode: 46e76...0a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...