Gå til innhold

Underlivsssopp, hva er mest effektivt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merket at jeg hadde fått sopp for nøyaktig en uke siden. Det var sårt og klødde utvendig. Hadde en stor tube med canesten, og noen sånne innføringshylser for krem (kjøpt i Sverige, vet ikke om vi har det samme i Norge). Jeg har tatt masse krem oppi skjeden hver dag, ved hjelp av de hylsene, og smurt meg godt utvendig. Men soppen er ikke borte enda. Det har blitt bedre, men jeg kjenner det fortsatt. Apoteket er åpent i dag, og jeg lurer på om jeg skal kjøpe noe mer/annet. (Vivag, ny canesten med piller, annet soppmiddel?)  Eller skal jeg bare fortsette å smøre med canesten? Kan også prøve å la det tørke, og gå med joggebukse uten truse. Men jeg vil bare gjøre det som funker raskest, da jeg vil ha sex igjen snart, haha! Noen råd? 

Anonymkode: 285c0...3ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortsett med det du har til over påske og oppsøk lege dersom ubehaget ikke har gått bort. Å avbryte en soppkur er like dumt som å avbryte en antibiotikakkur. Det står vel og på pakken hvordan produktet skal brukes? Svensk er jo ikke arabisk. 

Anonymkode: 4505a...552

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Hvor tørr kan man bli der nede???

AnonymBruker
Skrevet

Diflucan er ofte mer effektivt. På resept koster det rundt 45 kr. Uten resept betaler man over 200 kr. Men det koster jo ofte en pakning med Canesten også.

Anonymkode: a1cad...4af

AnonymBruker
Skrevet

Canesten krem funker, blir bedre under 1 uke. 👍🏻

Anonymkode: ec81a...f1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...