Parrot Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 (endret) Lå med en fryktelig influensa i 8 dager for 4 uker siden.. Og nå har jeg voldsomme leddsmerter og sår hals. Har jeg vært for aktiv og smittet meg selv igjen? Hadde jo sesongens influensa, kan vel ikke mutere så fort at jeg har fått en annen type? Etter ppille slutt har jeg fått voldsomme pms plager, og nå er det pms tid, kan det ha sammenheng? Med smertene? Har ikke vært i nærheten av noen syke, så smittefaren fra andre er null. Men er veldig stressa om dagen og har en tendens til å bli syk av ferier, og sov dårlig i går, men vet ikke om dette har noen sammenheng? Fått beskjed av legen og ta det med ro, men klarer ikke slappe av... Går konstant å gjør noe.. Er så skuffet hvis jeg får den møkka igjen... Erfaringer? Endret 26. mars 2016 av Parrot
Parrot Skrevet 26. mars 2016 Forfatter #2 Skrevet 26. mars 2016 (endret) 21 minutter siden, Parrot skrev: Lå med en fryktelig influensa i 8 dager for 4 uker siden.. Og nå har jeg voldsomme leddsmerter og sår hals. Har jeg vært for aktiv og smittet meg selv igjen? Hadde jo sesongens influensa, kan vel ikke mutere så fort at jeg har fått en annen type? Etter ppille slutt har jeg fått voldsomme pms plager, og nå er det pms tid, kan det ha sammenheng? Med smertene? Har ikke vært i nærheten av noen syke, så smittefaren fra andre er null. Er så skuffet hvis jeg får den møkka igjen... Erfaringer Endret 26. mars 2016 av Parrot
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Les degnopp om årets sesong influensa på fhi.no. Der ser du at vi i år har tre ulike influensavirus i omløp. Altså er det mulig å få influensa med tre ulike virus tre ganger i år. Smitte blir vi utsatt for bare vi går i postkassa. Naboen kan han vært syk og nyst på veien. Virusene smitter ved dråpesmitte. Anonymkode: 75e5c...4db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå