Gå til innhold

Intruder in the night..


Hva gjør du?  

4 stemmer

  1. 1. Hva gjør du?

    • Våkner å slår
      10
    • Våkner og nyter
      26
    • Våkner, gir faen og sover videre (jeg skal på jobb for faen!)
      6
    • Jeg vil bli antastet HVER natt!!!!!!!
      6


Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja takk!!! :sjarmor:

Synes det er deilig å bli vekt på den måten, jeg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Blitt vekt sånn bare en gang og det var nydelig - vil mer! Får sende en SMS til sambo om det der :sjarmor:

Skrevet

glemte å svare selv..

Selfølgelig vil jeg bli antastet hver natt!! :-)

Skrevet
Våkner og slår. Kan ikke fordra morgensex' date= og heller ikke i-søvne-sex.

:o

Enig med GreenSky.

Skrevet
glemte å svare selv..

Selfølgelig vil jeg bli antastet hver natt!! :-)

Jasså? :wink::sjarmor:

Skrevet

Jasså? :wink::sjarmor:

hehe.. jepp. så da vet du det.

Skrevet

Går for den, "våkner, slår og nyter" jeg as... :sjarmor:

Skrevet

hehe.. jepp. så da vet du det.

*suger til meg informasjon* :ler:

Skrevet

Kommer så an på egentlig. Men stort sett nyter jeg det. Er solgt jeg når den først er kommet inn...hehe.. Men på en annen måte angrer jeg på morran, for da er jeg sååååå trøtt. :Gjesp:

  • 8 måneder senere...
Skrevet

drar opp denne igjen jeg... artig tråd...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Ettersom forholdet har utviklet seg, har det gått fra  

via

til jeg nå har endt opp med:

Så sant, så sant :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg sovner så lett igjen når jeg har det for greit, så nei, ikke gidd før jeg er våken sier jeg til han der nissen.

Gjest Milah
Skrevet

Jeg vil helst vekkes først jeg.. Men så fort det er gjort er jeg som reglel ikke vond å be.. :sjarmor:

Skrevet

Jeg slår og sier sikkert noen skumle ting for så å snu ryggen til å sovne. Om morgenen etter husker jeg egentlig ingenting.

Skrevet

jeg slår og kjefter (skal jo på jobb for faen).

Men samboer har ikke blitt skremt av den grunn (hver jævla natt skal han drive på) :evil: Er vist litt morras og natt gretten jeg. :oops:

Skrevet
(hver jævla natt skal han drive på) :evil:

Ho ho! :ler:

Skrevet

Hehe, godt folk er forskjellige....!!

Det tok en litt ny vri hos oss en gang jeg i søvne trodde vi hadde sex, og han lå stakkars og sov ved siden av, men våknet av at jeg var "all over" han - i søvne! Jeg våknet litt sånn gradvis, skjønte ikke så veldig mye av hva som skjedde, men vi tok nå likevel og gjorde oss ferdige...... :kline:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...