AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 har prøvd fortvilt å finn ut av terminalene på cdg, jeg ankommer på 2E og skal fly vidre fra 2G. men finner jo ikke 2G på oversikten over flyplass terminalene på nettet? jeg har 1,5 time på meg før neste fly vidre, noen som kan forklare meg dette? Anonymkode: bf8cc...c17
x Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 http://www.aeroportsdeparis.fr/docs/default-source/passager-fichiers/acces/plan_masse_cdg.jpeg?sfvrsn=4 2G ligger helt til høyre.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #3 Skrevet 25. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: har prøvd fortvilt å finn ut av terminalene på cdg, jeg ankommer på 2E og skal fly vidre fra 2G. men finner jo ikke 2G på oversikten over flyplass terminalene på nettet? jeg har 1,5 time på meg før neste fly vidre, noen som kan forklare meg dette? Anonymkode: bf8cc...c17 http://easycdg.com/passenger-information/connecting-flight-connections-paris-cdg-airport/transit-terminal-2g/ Der finner du informasjon om terminalen. Den er et stykke unna, så du tar buss dit. Anonymkode: 4424f...334
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #4 Skrevet 25. mars 2016 Å dere er fantastisk😘 Tusen takk for super hjelp!! ts Anonymkode: bf8cc...c17
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #5 Skrevet 25. mars 2016 Ha tunga rett i munnen. Den flyplassen er noe av det verste.....var i terminal 2 og lette som fy.....skulle fly fra t 1. Hadde landet i t2 og var ikke klar over at det var en til. Det ble et vanvittig stress Anonymkode: cdf86...dca
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 Jo, Orly og Ch de g har to-står på fly biletten hvilke du skal til, har reist fra begge og synes ikke det var no stress.. Anonymkode: dcec7...90c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå