Hottrio Skrevet 25. mars 2016 #21 Skrevet 25. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøper bare rene moteblader. Det er mote jeg liker å se på og finne inspirasjon fra, ikke kakeoppskrifter, slanketips, mirakelhistorier om folk som ble frisk av alvorlige sykdommer da de spiste en sjelden urt som bare vokser i Himalaya en gang hvert 50. år og kvinner som viser seg nakne med strekkmerker for å kjempe mot kroppshysteriet. Fryktelig fordummende blader som bare forverrer selvfølelsen. Anonymkode: ac7d8...336 Enig! Klær og mote er helt topp å se på. Men ikke slanking og strikkeoppskrifter.
Gorgonzola Skrevet 25. mars 2016 #22 Skrevet 25. mars 2016 Kvinner er ikke så gira på utseende til det motsatte kjønn. Nå er det sånn at blader myntet på menn gjerne inneholder både halvnakne og nakne kvinner, fordi vi digger å se på dem. Vi elsker kvinners utseende. Blader myntet på kvinner, de inneholder halvnakne/påkledde kvinner fordi kvinner er jævlig opptatt av å se hvordan andre kvinner kler/ter seg. En (halv)naken mann ville bare vært enten ekkelt eller usedvanlig rart. Welcome to reality
Hottrio Skrevet 25. mars 2016 #23 Skrevet 25. mars 2016 Joa, men damene liker å se halvnakne menn også. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #24 Skrevet 25. mars 2016 7 minutter siden, Hottrio skrev: Joa, men damene liker å se halvnakne menn også. Selvfølgelig gjør vi det. Mye heller det enn halvnakne pinnedyr av noen kvinner. Anonymkode: ac7d8...336 2
Hottrio Skrevet 25. mars 2016 #25 Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig gjør vi det. Mye heller det enn halvnakne pinnedyr av noen kvinner. Anonymkode: ac7d8...336 Jepp!
sol87 Skrevet 25. mars 2016 #26 Skrevet 25. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mange av dere damer som kjøper og leser kvinnfolkblader med bilder av (halv)nakne menn i?? Anonymkode: 87f5e...d49 Det er veldig lite halvnakne menn i kvinnfolkblader. Selv får jeg veldig lite ut av å se et bilde av en halvnaken mann. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #27 Skrevet 25. mars 2016 3 minutter siden, sol87 skrev: Det er veldig lite halvnakne menn i kvinnfolkblader. Selv får jeg veldig lite ut av å se et bilde av en halvnaken mann. To halvnakne som koser da?? Anonymkode: 87f5e...d49
sol87 Skrevet 25. mars 2016 #28 Skrevet 25. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: To halvnakne som koser da?? Anonymkode: 87f5e...d49 To halvnakne menn som koser? Ja, da er det jo et bilde av to halvnakne menn som koser. Gir meg ingenting. 2
Honey Dew Skrevet 26. mars 2016 #29 Skrevet 26. mars 2016 Jeg leser Norsk Ukeblad, Hjemmet, Allers og Familien. Har ikke sett et eneste halvnakent, voksent menneske i de bladene
Gjest Snuppi Skrevet 26. mars 2016 #30 Skrevet 26. mars 2016 15 timer siden, applestories skrev: Min mor leser Hjemmet og sier alltid at annenhver uke er forsiden dekket av oppskrifter på kaker og boller, og annenhver uke av nye slankekurer og sunnhetsgreier. Slik får de nådd alle målgrupper - både de som skal feites opp, og de som må slankes ned igjen. Har sett gjennom noen bunker når jeg har vært hjemme, og jammen har hun ikke rett Haha, ja er helt enig med din mor. Jeg leser ukeblader når jeg sitter på venterommet til lege/tannlegen og kan bekrefte at det stemmer
applestories Skrevet 26. mars 2016 #31 Skrevet 26. mars 2016 3 timer siden, Honey Dew skrev: Jeg leser Norsk Ukeblad, Hjemmet, Allers og Familien. Har ikke sett et eneste halvnakent, voksent menneske i de bladene Da må du nok ta en ny titt på Hjemmet - lette iherdig i går og så opptil flere mennesker i badetøy, en av dem var til og med mann! Han var noe og 70, men satt der i bare badeshortsen!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #32 Skrevet 26. mars 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mange av dere damer som kjøper og leser kvinnfolkblader med bilder av (halv)nakne menn i?? Anonymkode: 87f5e...d49 Nei, men det hender det er halvnakne og nakne menn i Blikk da. Men det er jo ikke et "kvinnfolkblad". Anonymkode: 84475...807
Gjest Evans Skrevet 26. mars 2016 #33 Skrevet 26. mars 2016 I blander som retter seg mot kvinner, og som retter seg mot menn er det halvnakne kvinner det går i. De som produserer blandene har vel en formening om at menn vil se halvnakne kvinner for tenningens del, og kvinner vil se halvnakne kvinner for inspirasjonens del.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #34 Skrevet 26. mars 2016 Nei. Alle kvinner er lesbiske. Anonymkode: 1f75c...344
Gjest Bond Skrevet 28. mars 2016 #35 Skrevet 28. mars 2016 Tråden ryddet for innlegg med innhold som bryter ned opphavsrett, og samtidige svar til det innlegget. Bond, forumansvarlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå