AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Jeg er en jente på 24 år som skal gifte meg til sommeren med en gutt jeg har vært sammen med i 6 år. Han er den eneste jeg har hatt sex med, den eneste som noen gang har sett meg naken og den eneste jeg har gjordt noe som helst sexuelt med. Han er også min første kjæreste og grunnen til at jeg ikke har gjordt noe før jeg møtte han er rett og slett at ONS er ikke noe jeg har hatt lyst på. Han er ganske redd for at jeg plutselig om 10 år skal få en "midtlivskrise" og være utro eller skille meg for jeg vil knulle rundt litt. Venninnene mine sier at alle må ha en periode i livet der man er tøs og har mye ONS og lignende. Så jeg lurer på om det er noen andre her som også bare har hatt en partner og er gift/ har vært sammen i mange år og har angret på at du ikke hadde en "tøsete periode" Og nei jeg er ikke usikker på om jeg vill gifte meg og jeg kommer ikke til å gjøre det slutt fordi jeg vill knulle rundt jeg er bare litt nysgjerrig på temaet:) Anonymkode: d96d8...2df 1
Boneli Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 (endret) det er bare tull.. selv om dine venninner har hatt et behov for å ha en tøse periode hvor de knuller rundt, betyr ikke det at du vil ha det! lykke til med bryllupet Endret 25. mars 2016 av Boneli 2
Macro Skrevet 25. mars 2016 #3 Skrevet 25. mars 2016 Det der er bare tull. Du stoler på deg selv og det bør din kommende mann gjøre også.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #4 Skrevet 25. mars 2016 Jeg forstår ikke behovet med å ligge med flere du er i et forhold med noen du elsker og dere har et godt samliv. Jeg dømmer ikke noen som har mange sexpartnere (gitt at de er single), men jeg forstår ikke at dette er noe å trakte inn når du er tilfreds med det forholdet du er i. Jeg synes det er helt tull at "alle" må ha en periode i livet sitt der de ligger rundt. Jeg har ikke det og kommer heller ikke til å ha det. Dette gjelder også for mange andre. Det synes jeg er et intetsigende utsagn fra venninnene dine. Hva er det du egentlig ønsker å oppnå med å få flere sexpartnere? Hypotetisk sett. Anonymkode: def13...f10 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #5 Skrevet 25. mars 2016 Ts her. Jeg har aldri hatt lyst til å ha sex med noen andre enn kjæresten min og tviler veldig på at jeg kommer til å få lyst på det. Jeg tror ikke man oppnår noen verdens ting ved å ha mange sexpartnere og jeg har aldri likt tanken på å ha ONS. Men nå i forbindelse bryllupet så har venninnene mine vært veldig på det at jeg aldri skal ha sex med en annen mann eller lignende i resten av mitt liv. Derfor jeg spør om det er andre kvinner som bare har hatt en partner for å høre litt om hvordan de har følt det gjennom årene. Og må bare si at jeg har helt fantastisk sex med kjæresten min og det er ingen andre jeg vill ha enn han Anonymkode: d96d8...2df
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #6 Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg har aldri hatt lyst til å ha sex med noen andre enn kjæresten min og tviler veldig på at jeg kommer til å få lyst på det. Jeg tror ikke man oppnår noen verdens ting ved å ha mange sexpartnere og jeg har aldri likt tanken på å ha ONS. Men nå i forbindelse bryllupet så har venninnene mine vært veldig på det at jeg aldri skal ha sex med en annen mann eller lignende i resten av mitt liv. Derfor jeg spør om det er andre kvinner som bare har hatt en partner for å høre litt om hvordan de har følt det gjennom årene. Og må bare si at jeg har helt fantastisk sex med kjæresten min og det er ingen andre jeg vill ha enn han Anonymkode: d96d8...2df Hva er intensjonen til venninnene dine med å si slikt? Har du spurt dem om det? Det kunne aldri ha falt meg inn å skape tvil hos en venninne som skal gifte seg, og det er uansett ikke noe i veien med å ikke ha ha ligget med mange før man gifter seg. Anonymkode: def13...f10 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #7 Skrevet 25. mars 2016 Tullprat fra dine venninder. Hvis du/dere skulle få lyst til å prøve noe nytt, eksperimentere om en 10års tid så kan dere vel gjøre det sammen?? Kanskje dere begge får lyst til å besøke swingersklubber, eller ha trekant eller firkant. Poenget er, ikke tenkt på tingene som vennindene dine sier. Finnes ingen fasit i livet på at man "må" ha en vill periode man knuller rundt. Anonymkode: a609c...0bc 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #8 Skrevet 25. mars 2016 Det å omtale det som å "tøse rundt" er selvsagt bare tull. Men utover dette, så har de et kjempepoeng. Jeg vil faktisk fraråde på det sterkeste å ikke ha sex med andre før man etablerer seg. Nettopp fordi man har en veldig stor sjanse for å oppleve en krise der man plutselig begynner å tenke på hvordan det er å ha sex med noen andre. Har man prøvd det, så vil mye av denne spenningen forsvinne, og sjansen er mye større for å ikke være utro. Anonymkode: 7588c...eae 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #9 Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg har aldri hatt lyst til å ha sex med noen andre enn kjæresten min og tviler veldig på at jeg kommer til å få lyst på det. Jeg tror ikke man oppnår noen verdens ting ved å ha mange sexpartnere og jeg har aldri likt tanken på å ha ONS. Men nå i forbindelse bryllupet så har venninnene mine vært veldig på det at jeg aldri skal ha sex med en annen mann eller lignende i resten av mitt liv. Derfor jeg spør om det er andre kvinner som bare har hatt en partner for å høre litt om hvordan de har følt det gjennom årene. Og må bare si at jeg har helt fantastisk sex med kjæresten min og det er ingen andre jeg vill ha enn han Anonymkode: d96d8...2df Høres ut som om du bør finne deg nye venninner, ikke en ny sexpartner. Anonymkode: 349dc...30b 5
peppermyntete Skrevet 25. mars 2016 #10 Skrevet 25. mars 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som om du bør finne deg nye venninner, ikke en ny sexpartner. Anonymkode: 349dc...30b Skulle akkurat til å si det samme. Gi beskjed til venninnene dine at dette er ikke noe vits å mase om TS. Ditt liv, du bestemmer! Hva som skjer om ti år kan ingen vite.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #11 Skrevet 25. mars 2016 Om du ik vil ligge med andre så ik gjør det, ik gjør det fordi dine vennniner snakker bullshit. Du vet aldri om du og din forlovede varer helt ut, om det gjør det så er det fantastisk! Verden trenger flere som deg, ekte kjærlighet er VELDIG vanskelig å finne i disse dager <3 Jeg håper jeg finner ei jente som deg snart, da vil jeg holde meg til henne resten av livet mitt både i dårlige og goder tider Anonymkode: 488ee...09f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #12 Skrevet 25. mars 2016 Jeg har kun hatt sex med min mann.. Ble sammen med ham da jeg var nettopp blitt 17 år. Etter ti år, så er det med sex med andre noe jeg ikke har tenkt så veldig mye på eller hatt noe lyst til. Det har tider vært trått i sexlivet, men det kan jo mannen min og jeg gjøre noe med, så det har vi gjort Anonymkode: 6eb49...56d 1
Gakkepus Skrevet 25. mars 2016 #13 Skrevet 25. mars 2016 Godt spørsmål. Jeg er selv forlovet, mer eller mindre like gammel som deg (er 26 år), men før jeg valgte å binde meg på den måten, har jeg hatt flere sexpartnere, det har min forlovende også, og det er jeg veldig glad for. Tror alle mennesker er nysgjerrige og det er helt naturlig å være. Det betyr ikke at du garantert kommer til å være utro, men du vil nok lure på hvordan det er å være med andre. Tenk over hvorvidt du ønsker å gå glipp av den opplevelsen, og alltid lure på. Det er selvsagt flott at du er sammen med samme mannen så lenge og vil binde deg for alltid med han, men samtidig, still spørsmål: vil den nysgjerrigheten komme i veien
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #14 Skrevet 25. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 24 år som skal gifte meg til sommeren med en gutt jeg har vært sammen med i 6 år. Han er den eneste jeg har hatt sex med, den eneste som noen gang har sett meg naken og den eneste jeg har gjordt noe som helst sexuelt med. Han er også min første kjæreste og grunnen til at jeg ikke har gjordt noe før jeg møtte han er rett og slett at ONS er ikke noe jeg har hatt lyst på. Han er ganske redd for at jeg plutselig om 10 år skal få en "midtlivskrise" og være utro eller skille meg for jeg vil knulle rundt litt. Venninnene mine sier at alle må ha en periode i livet der man er tøs og har mye ONS og lignende. Så jeg lurer på om det er noen andre her som også bare har hatt en partner og er gift/ har vært sammen i mange år og har angret på at du ikke hadde en "tøsete periode" Og nei jeg er ikke usikker på om jeg vill gifte meg og jeg kommer ikke til å gjøre det slutt fordi jeg vill knulle rundt jeg er bare litt nysgjerrig på temaet:) Anonymkode: d96d8...2df For en holdning dine venner har. Og kjekt av dem at de skaper tvil om valget du har tatt da, Hva som skjer om 10 år vet ingen, så ikke sitt og funder på om valget du har tatt kommer til å vise seg katastrofalt om 10 år. Jeg var som deg, og har ikke angret en plass, (det har da ikke helt gått 10 år enda) men nei. Jeg er fornøyd med mitt valg og vi har et fantastisk sexliv, samliv og familie. Anonymkode: 0a31d...fb9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #15 Skrevet 25. mars 2016 Jeg og mannen har vært sammen i 13 år, og han er den eneste jeg har hatt sex med. Tenkte ikke noe over det i starten, men etter å ha vært gift i noen år, dabbet sexlivet vedlig av, og vi har nesten ikke sex lenger. Etter dette har tanken på hvordan det ville vært å ha sex med en annen meldt seg flere ganger. Mannen min har også ganske lite utstyr, så jeg har offte tenkt på hvordan det hadde vært å ha sex med en som er større.... Men jeg elsker mannen min, så kommer ikke til å teste ut noen andre! Anonymkode: 7203f...d13
applestories Skrevet 25. mars 2016 #16 Skrevet 25. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det å omtale det som å "tøse rundt" er selvsagt bare tull. Men utover dette, så har de et kjempepoeng. Jeg vil faktisk fraråde på det sterkeste å ikke ha sex med andre før man etablerer seg. Nettopp fordi man har en veldig stor sjanse for å oppleve en krise der man plutselig begynner å tenke på hvordan det er å ha sex med noen andre. Har man prøvd det, så vil mye av denne spenningen forsvinne, og sjansen er mye større for å ikke være utro. Anonymkode: 7588c...eae Jeg ser ikke helt den praktiske nytteverdien i dette rådet for folk som er i denne situasjonen... Betyr det at du vil anbefale folk som har funnet noen de vil tilbringe livet sammen med, å ligge med andre mennesker enn sin forlovede slik at de kanskje i fremtiden unngår å gjøre det igjen? 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #17 Skrevet 25. mars 2016 Siden folk flest er egoistiske i dagens samfunn kan det hende dem sier det for og forsvare seg selv? Jeg har heller aldri hatt det behovet og hadde ikke satt pris på en partner som hadde det heller. Folk er forskjellige Anonymkode: 3a170...922
Gakkepus Skrevet 25. mars 2016 #18 Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, applestories skrev: Jeg ser ikke helt den praktiske nytteverdien i dette rådet for folk som er i denne situasjonen... Betyr det at du vil anbefale folk som har funnet noen de vil tilbringe livet sammen med, å ligge med andre mennesker enn sin forlovede slik at de kanskje i fremtiden unngår å gjøre det igjen? Jeg tror det vedkommende mener, er at det er nok lurt aa utforske for man etablerer seg for godt, men selvsagt, naar man har funnet den man onsker a tilbringe livet med, sa er det nok ikke et alternativ. Jeg for min del - som jeg skrev over- er fornoyd med det faktum at jeg har utforsket for min forlovende, men hadde jeg ikke gjort det og mott han tidligere, hadde jeg selvsagt ikke vaert utro, men nysgjerrigheten hadde nok vaert det - naturligvis.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #19 Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og mannen har vært sammen i 13 år, og han er den eneste jeg har hatt sex med. Tenkte ikke noe over det i starten, men etter å ha vært gift i noen år, dabbet sexlivet vedlig av, og vi har nesten ikke sex lenger. Etter dette har tanken på hvordan det ville vært å ha sex med en annen meldt seg flere ganger. Mannen min har også ganske lite utstyr, så jeg har offte tenkt på hvordan det hadde vært å ha sex med en som er større.... Men jeg elsker mannen min, så kommer ikke til å teste ut noen andre! Anonymkode: 7203f...d13 Dette er da tanker mange har i et ekteskap der sexlivet har dabbet av - uavhengig om man har hatt sex med andre eller ikke. Anonymkode: def13...f10
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #20 Skrevet 25. mars 2016 2 timer siden, applestories skrev: Jeg ser ikke helt den praktiske nytteverdien i dette rådet for folk som er i denne situasjonen... Betyr det at du vil anbefale folk som har funnet noen de vil tilbringe livet sammen med, å ligge med andre mennesker enn sin forlovede slik at de kanskje i fremtiden unngår å gjøre det igjen? Man finner ikke "noen å dele livet med" som 17-18-åring. Ja, noen ytterst få gjør det, men de fleste bør bruke denne tiden til å utforske sin seksualitet, og ha sex med flere for å få opplevd deilig sex, og for å finne sin egen seksualitet. Anonymkode: 7588c...eae 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå