Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg litt lurt av expert. Jeg har leita etter påskehare på nettsiden deres og fant mange blå men når jeg fant en rosa så bestemte jeg meg for å handle. Men koden fungerer ikke. Kjæresten min sier at man ikke får gavekort på den summen såfremt msn ikke vinner, senere, men er det ikke veldig rart formulert hvis man faktisk ikke får et gavekort? Står jo at belønning er en rabattkode... 

Jakten er i gang!

Flere påskeharer har brutt seg inn og gjemt seg på expert.no denne påsken. Vi trenger din hjelp til å finne dem, og din belønning er en rabattkode som kan brukes i vår nettbutikk! Noen er ikke godt gjemt, og andre er veldig, veldig godt gjemt. Så ærlige må vi være.

Vi deler ut koder med følgende valører:
Blå hare: 200,-
Rosa hare: 500,-
Grønn hare: 1000,-
Gul påskekylling (wow, gratulerer): 3000,-

Totalt deler vi ut rabattkoder for 15 000 kroner. Vinnere trekkes tirsdag 29. mars, og blir kontaktet pr e-post. Alle e-poster blir slettet når konkurransen er avsluttet.

Tips: Harer er observert blant annet på produkter på forsiden av expert.no. Klikk på produktene og se hva du finner.

Har du funnet en påskehare eller en påskekylling? Gratulerer!
Skriv inn koden du fant,  og din e-postadresse under. Da er du med i trekningen.

God påske, og lykke til!

Hilsen alle oss i expert.no

Anonymkode: 4732c...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan kanskje misforstås, men det sier seg vel egentlig selv at de ikke har råd til å dele ut penger til alle som finner påskeharer og kyllinger. Det står jo også ganske tydelig at de til sammen deler ut rabattkoder for 15000 kr, så det ville i såfall blitt en kort konkurranse før den potten var brukt opp.

Jeg irriterer meg mest over at de er så vanskelige å finne. Så langt har jeg funnet mange blå og én rosa, og det er etter flere timer med iherdig leting gjennom produktene (man har sånt å gjøre når man er syk og har påskeferie).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sikkert leita i fire timer totalt, funnet mange blå og en rosa..  Nesten jeg klikker  men nå ær jeg har brukt så mye tid så vil jeg ikke gi meg. 

Ja er vel logisk det du sier men jeg tolka drt som at jeg fikk gavekort jeg..  Men kanskje dumt av meg. 

Skrevet

Der fant jeg sannelig en grønn påskehare! :danse:
Veldig fornøyd med det men klarer ikke helt å gi opp å finne påskekyllingen...

AnonymBruker
Skrevet

"Har du funnet en påskehare eller en påskekylling? Gratulerer!
Skriv inn koden du fant,  og din e-postadresse under. Da er du med i trekningen."

Anonymkode: ffd6a...dc8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor fant du den grønne? Kan du gi et hint? @Ardwinna

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fant du den grønne? Kan du gi et hint? @Ardwinna

Nei. ;)
Jeg er såpass kjip og egoistisk at jeg synes alle skal lete selv. :tongue:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...