Gå til innhold

Jente 17, utrolig skuffet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Slo sammen to innlegg - se forrige side i tråden

Endret av Flair
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

-Saraby, mod.

Gjest Klopp
Skrevet

Du har valgt feil sexpartner! Han som knullet deg høres veldig lite erfaren ut. Første gangen hans også eller? Er han like gammel som deg? Høres ikke ut som han har så mye i toppen heller som ikke forstår hva "nå klarer jeg ikke mer" betyr! For en idiot. Hold deg unna han fra nå av.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sa at du ikke klarte mer og han fortsatte? Det kalles voldtekt og er ikke normalt eller akseptabelt.

ikke rart du hadde vondt. 

Anonymkode: 2d33a...64a

Dette

Skrevet

Ro ned nå folkens. Hjelper ikke akkurat for TS å høre voldtekt, overgrep, etc når hun allerede har dårlige følelser om situasjonen.

Slik jeg forsto det var det med villighet fra begge sider, noe dere gledet dere til. Du hadde sikkert litt sommerfugler i magen, og var antageligvis også kåt, om ikke veldig kåt. Man kan spenne seg selv om man er aldri så kåt til å begynne med. Det gjør vondt første gang selv om du slapper av. Det er unormalt og rart for kroppen å utvides på en måten. Mange får vondt første gang de tar inn en tampong, selv om de gjør det selv. Første gang man putter inn en finger føler mange at de må tvinge den igjennom, og at det overhodet ikke er godt, selv om man gjør det fordi kroppens instinkter vil.

Misforstå meg rett; hvis du følte at han forgrep seg på deg, så skal du selvfølgelig se på det som voldtekt, men hvis ikke, så ikke svartmal situasjonen. Mange føler skyld, skam, ubehag etter sex. Som om man har gjort noe ulovlig. Spesielt mtp hva man "lærer" i oppveksten, om at man ikke skal ha sex, helt ubevisst. Det er ofte noe skjult, noe privat, noe man ikke vil andre skal få vite. 

Jeg vil anbefale deg å puste ut og prøve å komme deg litt "over dette". Mange ting er vanskelig i begynnelsen før det går seg til. Du kommer til å sette pris på sex ved en senere anledning. Mange får ikke veldig mye ut av sex, kanskje spesielt i ung alder, sånn rent seksuelt. Likevel vil du få mer ut av situasjonen senere. Om det så bare er gøy, moro, nærhet, osv. 

Fyren du beskriver høres ikke helt bra ut, men det er jo fra en side. Kanskje dere er kjærester, eller veldig gode venner, men jeg vil anbefale deg å prate med han om at du ikke vil gjenta det umiddelbart. Vent litt, så vokser de kåte følelsene tilbake, så kan dere gjenta det. Det vil aldri bli så vondt som første gangen. Sannsynligvis vil det ikke gjøre spesielt vondt neste gang hvis han er litt mer forsiktig, og etter det vil det kanskje føles litt likegyldig. At du ikke kjenner "så veldig mye" av ren penetrering. 

Ingen vits i å angre på noe som er gjort, prøv å tenke fremover! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Vackra skrev:

Ro ned nå folkens. Hjelper ikke akkurat for TS å høre voldtekt, overgrep, etc når hun allerede har dårlige følelser om situasjonen.

Leste du ikke siste innlegget til TS?

"Tusen takk for svar alle sammen. Har nå fått vite at denne fyren (som heldigvis IKKE er kjæresten min), tidligere er anmeldt for voldtekt og mishandling. Er veldig opprørt nå, klarer ikke slutte å gråte. Blør fortsatt, men det er kanskje normalt? Jeg har ikke peiling"

Anonymkode: 8278f...900

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til TS, jeg sender deg maaange gode tanker!

Klem fra meg :)

Anonymkode: 845ec...54a

Skrevet

23 timer siden, Mystico skrev:

Tror du skal bar slå deg til ro med at slik er første gang for de fleste - en total fiasko ;) 

Det kommer til å bli fantastisk til slutt 😃 

For et elendig svar! Første gang for de fleste er ikke å ha sex med noen som ikke slutter når du har vondt. Det er ikke greit, og det er ikke normalt. Det er heller ingen selvfølge at det "blir fantastisk" til slutt. Det avhenger av mange ting. Skjerpings! 

Ts: Anmeld fyren.

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste du ikke siste innlegget til TS?

"Tusen takk for svar alle sammen. Har nå fått vite at denne fyren (som heldigvis IKKE er kjæresten min), tidligere er anmeldt for voldtekt og mishandling. Er veldig opprørt nå, klarer ikke slutte å gråte. Blør fortsatt, men det er kanskje normalt? Jeg har ikke peiling"

Anonymkode: 8278f...900

Nei, beklager, leste over innleggene, men den gikk meg visst hus forbi :) Takk for at du gjorde meg oppmerksom. 

Utrolig trist, TS! Håper du likevel klarer å legge det bak deg, og ikke gjør sex til en utelukkende negativ opplevelse! For en kjip fyr! Du fortjener bedre!

Skrevet
50 minutter siden, sol87 skrev:

For et elendig svar! Første gang for de fleste er ikke å ha sex med noen som ikke slutter når du har vondt. Det er ikke greit, og det er ikke normalt. Det er heller ingen selvfølge at det "blir fantastisk" til slutt. Det avhenger av mange ting. Skjerpings! 

Ts: Anmeld fyren.

Jeg skal innrømme at jeg skumleste TS sitt innlegg. Selvfølgelig ikke greit om fyren fortsatte om hun gråt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 24.3.2016 at 21.07, AnonymBruker skrev:

I dag hadde jeg sex for første gang. Jeg vil tro jeg er en over gjennomsnittet kåt person, men det føltes virkelig ikke godt. Ikke litt engang. Vi holdt på kjempelenge, og ikke ett eneste sekund følte jeg at det var godt. 

Jeg sa innimellom at "nå klarer jeg ikke mer", men da fortsatte han bare enda hardere. Alt føltes ubehagelig og feil. Jeg angrer. Bare tanken på å sette inn så mye som en tampong noen gang igjen, gjør meg kvalm. Det var utrolig smertefullt, og vi måtte ta en pause siden jeg begynte å gråte fordi det bare var så utrolig vondt.

Er det virkelig meningen at det skal gjøre så vondt? Jeg er helt fortvilt, utrolig skuffet over at det er sånn det er å ha sex.

Anonymkode: 54c85...e9e

Dette er voldtekt, og du bør anmelde han!

Anonymkode: 44fb9...0f6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte ikke å nyte sex før jeg hadde hatt det i noen år. Svært få 17 åringer (gutter) vet hvilke triks som gjør det godt, ha tålmodighet, øvelse gjør mester og ikke vær redd for å prøve nye ting og slippe deg løs! 

Anonymkode: 57125...44f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har vært så uheldige å komme ut for en dritt sekk av en mann/gutt ,det er desverre en del av dem .Du er ung og uerfarne og det er utrolig trist at dette har hendt deg.

Nå er det viktig at du plasserer skylden for det som har hendt på rett person, nemlig denne mannen. Og at du ikke bebreider deg selv for det som har hendt.  Som sagt du er ung og uerfarn.

Nå vet jeg ikke hvordan du har det men vis du føler behov for å snakke om det som har skjedd , har du da noen du kan stole på ? En venninne, alle helst din mor ,men forstår at det kanskje ikke er noe du ønsker.

Du bør oppsøke lege vis du blør eller har smerter som ikke går over til i morgen og blør du mye må du selvfølgelig ta kontakt med lege i kveld.. Du bør også vurdere å få sjekket deg for kjønnssykdommer vis dere ikke brukte kondom.

Ønsker deg lykke til videre, det kommer til å gå bra ,jeg hadde selv en lignende opplevelse i ungdommen, men nå er det bare et svakt minne ,for det har skjedd så mye bra etter det.

Anonymkode: a0aed...a1c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør oppsøke lege vis du blør eller har smerter som ikke går over til i morgen og blør du mye må du selvfølgelig ta kontakt med lege i kveld.. Du bør også vurdere å få sjekket deg for kjønnssykdommer vis dere ikke brukte kondom.

Anonymkode: a0aed...a1c

Jeg blør veldig mye, må bruke bind. Blør mer nå enn når jeg har mensen faktisk. Leste på nett at man skal kontakte lege dersom man fremdeles blør en uke etter første samleie. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blør veldig mye, må bruke bind. Blør mer nå enn når jeg har mensen faktisk. Leste på nett at man skal kontakte lege dersom man fremdeles blør en uke etter første samleie. 

ts

Ja, kontakt lege,  dette er ikke normalt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå eller om en uke?

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Kjære deg TS.

Dra på politistasjonen og anmeld vedkommende - du må sørge for at han ikke får anledning til å voldta flere. Du blir dessverre ikke den siste han gjør det med, og politiet får ikke gjort noe uten at jenter som deg anmelder det som faktisk åpenbart er voldtekt. 

Når det gjelder det fysiske ved å ha sex for første gang så er det normalt å blø noe - men ikke såpass mye at du føler deg bekymret og anser det som langt mer enn du ville blødd under en normal menstruasjon. Det er heller ikke normalt for de fleste å blø lenge av gangen slik du beskriver.

Jeg hadde en veldig annerledes debut, som var helt frivillig og veldig forsiktig fra hans side. Jeg hadde nokså vondt, men gråt ikke(og han ville selvsagt stoppet og gjorde jo det straks jeg ba om det, samt spør om det går fint osv slik normale gutter gjør). Det blødde friskt etterpå i en slags menstruasjonsmenge, og gav seg raskt i mengde utover en times tid. Tror jeg brukte bind i et par dager kanskje fordi det spottet som ved en sparsom menstruasjon. 

Men så ble ikke jeg behandlet hardthendt slik som du.

Du trenger sjekke for sykdommer og eventuell graviditet, og få behandling så raskt som mulig om du har fått noe av ham(som er høyt sannsynlig).

Dersom du går ubehandlet med klamydia kan du bli steril, og har han andre ting kan det være farlig for deg. Derfor MÅ du til lege. Men forklar at du er blitt voldtatt så de tar ekstra hensyn, og vær så snill å anmeld dette. Ikke la han ødelegge flere jenter på den måten.

Anonymkode: 51060...9b6

• Liker 2
Gjest Fjodla
Skrevet (endret)
Den 25 Mar 2016 at 20.25, Vackra skrev:

Slik jeg forsto det var det med villighet fra begge sider, noe dere gledet dere til. Du hadde sikkert litt sommerfugler i magen, og var antageligvis også kåt, om ikke veldig kåt. Man kan spenne seg selv om man er aldri så kåt til å begynne med. Det gjør vondt første gang selv om du slapper av. Det er unormalt og rart for kroppen å utvides på en måten. Mange får vondt første gang de tar inn en tampong, selv om de gjør det selv. Første gang man putter inn en finger føler mange at de må tvinge den igjennom, og at det overhodet ikke er godt, selv om man gjør det fordi kroppens instinkter vil.

Misforstå meg rett; hvis du følte at han forgrep seg på deg, så skal du selvfølgelig se på det som voldtekt, men hvis ikke, så ikke svartmal situasjonen. Mange føler skyld, skam, ubehag etter sex. Som om man har gjort noe ulovlig. Spesielt mtp hva man "lærer" i oppveksten, om at man ikke skal ha sex, helt ubevisst. Det er ofte noe skjult, noe privat, noe man ikke vil andre skal få vite. 

Jeg vil anbefale deg å puste ut og prøve å komme deg litt "over dette". Mange ting er vanskelig i begynnelsen før det går seg til. Du kommer til å sette pris på sex ved en senere anledning. Mange får ikke veldig mye ut av sex, kanskje spesielt i ung alder, sånn rent seksuelt. Likevel vil du få mer ut av situasjonen senere. Om det så bare er gøy, moro, nærhet, osv. 

Fyren du beskriver høres ikke helt bra ut, men det er jo fra en side. Kanskje dere er kjærester, eller veldig gode venner, men jeg vil anbefale deg å prate med han om at du ikke vil gjenta det umiddelbart. Vent litt, så vokser de kåte følelsene tilbake, så kan dere gjenta det. Det vil aldri bli så vondt som første gangen. Sannsynligvis vil det ikke gjøre spesielt vondt neste gang hvis han er litt mer forsiktig, og etter det vil det kanskje føles litt likegyldig. At du ikke kjenner "så veldig mye" av ren penetrering. 

Ingen vits i å angre på noe som er gjort, prøv å tenke fremover! 

Jeg tror du må tenke litt på at endel av skammen for mange, og redselen ligger i at man ikke blir trodd - og at mange jenter og gutter tror voldtekt faktisk ikke er det sålenge de ikke ble slått fullstendig helseløs.

Man skal aldri bli behandlet slik når det er gjensidig, og hvordan du forstod det slik at det er svartmaling er forbi min fatteevne.

Blir litt skremt av holdningene dine, egentlig - og ville tatt meg en solid tenkerunde på hva du legger i voldtekt og overgrep og hvilke signaler du kanskje sender ut også andre steder enn her.

Jeg synes det er helt spesielt at du tror det er normalt å bli tvunget til å ha sex, og spesielt at noen fortsetter voldsomt etter man gråter og vil stoppe. Jeg vet ikke grunnen til at du tror det, men noe med oppfatningene dine har gått alvorlig feil på veien her.

Jeg håper ikke noen leser det du skriver og tar det til seg, og tror dette er i nærheten av normal sex. Det TS beskriver er voldtekt. Det er ikke sex, og det er absolutt ikke noe noen der ute skal venne seg til tanken med og tro at er normalt.

Det er faktisk nokså sykt at du anbefaler henne å prøve igjen med samme fyr. Hjelpes.

Endret av Fjodla
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå eller om en uke?

Tror du bør gå ganske raskt hvis det blør så mye.

Anonymkode: 8fa1a...bbc

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn og personangrep.

-Saraby, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...