AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #21 Skrevet 25. mars 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja selvsagt. Det er ikke et spørsmål om, men et spørsmål om i hvilken grad. Og det vil variere fra situasjon til situasjon. Anonymkode: b2b16...8fc Fint å høre. 13 timer siden, blåbærpike skrev: Jeg kikker gjerne på de nyeste profilbildene til vedkommende, men så stopper jeg der. Jeg synes det du TS gjør er i overkant mye, og jeg ville ha synes at det var ubehagelig om jeg oppdaget at en jeg datet gjorde det samme med meg. Er du så "høytidelig"? Det er mye ja, det er jeg helt enig i!, men synes ikke det er "i overkant", for som nevnt tidligere i tråden, så ligger det jo ute slik at folk kan finne det. Jeg hadde faktisk tatt det som et stort KOMPLIMENT dersom en fyr hadde snoket så mye på meg! Skjønner ikke hvorfor det skulle være ubahagelig. 13 timer siden, Kristiansand123 skrev: Flere menn har stalket meg opp gjennom årene! Det er ikke gøy!! Jeg tar det som et kompliment dersom noen stalker meg. Altså med mindre det er for å finne addressa mi for å voldta meg, o.l. (Satt på spissen altså. ) Det hadde ikke vært gøy. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det samme som deg Ts! Anonymkode: 71726...f0b Godt å høre! 11 timer siden, blåbærpike skrev: Jeg har ikke noe jeg ikke ønsker at andre skal se tilgjengelig. Det var ikke poenget, å sjekke ut HVEM personene (av motsatt kjønn) som liker profilbilder og kommenterer er, ER DRØYT! Drøyt? Ikke noe man gjør med alle nei, men det er vel en grunn til at facebook har latt disse listene være tilgjengelig? 10 timer siden, Blomsterert skrev: Det er ikke å stalke noen! Det ordet er totalt misbrukt her inne,eller så forstår dere ikke hva det betyr. Du er (veldig) nysgjerrig,og alt du finner ligger ute offentlig. Du er ikke alene om å gjøre det,så slapp av. Noen syns det er gøy,andre gidder ikke. Hver sin interesse: -) Takk! Og du har jo et godt poeng. ts Anonymkode: 36ecd...da9 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #22 Skrevet 25. mars 2016 Jeg kaller det "profilsnoking", og gjør det ofte hvis jeg vil vite mer om noen jeg er venn med på fb. Det blir helt feil å kalle det stalking. Anonymkode: c86d6...411 2
Kristiansand123 Skrevet 25. mars 2016 #23 Skrevet 25. mars 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint å høre. Er du så "høytidelig"? Det er mye ja, det er jeg helt enig i!, men synes ikke det er "i overkant", for som nevnt tidligere i tråden, så ligger det jo ute slik at folk kan finne det. Jeg hadde faktisk tatt det som et stort KOMPLIMENT dersom en fyr hadde snoket så mye på meg! Skjønner ikke hvorfor det skulle være ubahagelig. Jeg tar det som et kompliment dersom noen stalker meg. Altså med mindre det er for å finne addressa mi for å voldta meg, o.l. (Satt på spissen altså. ) Det hadde ikke vært gøy. Godt å høre! Drøyt? Ikke noe man gjør med alle nei, men det er vel en grunn til at facebook har latt disse listene være tilgjengelig? Takk! Og du har jo et godt poeng. ts Anonymkode: 36ecd...da9 vel, en av stalkerene truet med å komme hjem til meg å banke dritten ut av meg. Sendte meg trussler på meldinger og i neste øyeblikk skrev han at han elsket meg (vi hadde en ons... Aldri noe mer). Endte med at jeg gikk til politiet, men enda stalker han meg litt nå og da... Så altså, jeg tar ikke dette som et kompliment.. Jeg syns bare det er skummelt og jeg ønsker virkelig at han slutter snart...
fullførsetningen Skrevet 25. mars 2016 #24 Skrevet 25. mars 2016 Nei, jeg har aldri stalket noen (etter ordets riktige betydning). Å se på noens Facebook profil er ikke stalking... Å søke opp noens adresse/telefonnummer uten at de har gitt det til deg er i grenseland. Osv.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #25 Skrevet 25. mars 2016 Jeg kan være nysgjerrig ellers, men når jeg dater noen, så googler jeg ingenting! Jeg vil bli kjent med dem som de er når jeg møter dem og snakker med dem ansikt til ansikt. Hilsen kvinne Anonymkode: 404ea...36d
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #26 Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan være nysgjerrig ellers, men når jeg dater noen, så googler jeg ingenting! Jeg vil bli kjent med dem som de er når jeg møter dem og snakker med dem ansikt til ansikt. Hilsen kvinne Anonymkode: 404ea...36d Dater du kun menn/kvinner du møter på nett? Anonymkode: 2fbc4...2a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå