Gå til innhold

Menn: Stalker dere også jentene? ;)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare nysgjerrig. :D Er det et jentefenomen?

Hvis jeg er litt interessert i en fyr, eller har rota med en fyr o.l, kan jeg ende med å stalke han ihjel. (Og da mener jeg ihjel og.) Jeg kan gå så langt som å finne ut hvem foreldrene hans er, hvem som har likt profilbilde hans, skjekker ut jentene som evt. har kommentert eller skrevet noe på veggen hans ++. Jeg kan også finne på å skrolle laaangt tilbake i tid på profilen hans. Ser også på de fleste bilder av vedkommende.

Kjenner jeg nesten blir FLAU av å tenke på det, og må le lit av meg selv. **hahahaahahahah**   Vet egentlig ALT for mye om han. 

Er jeg unormal? Er det flere som gjør som meg? Og spes dere menn? Jeg har nettopp fått en kjekk kar jeg har klina litt med på face, og lurer på om han har stalket meg... 

takk for svar!

Anonymkode: 36ecd...da9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

dette høres rett og slett psykelig ut, ta deg en tur til legen. 

om jeg ser gjennom profilbidene, og da føler jeg har stalket mye.

AnonymBruker
Skrevet

Ja selvsagt. Det er ikke et spørsmål om, men et spørsmål om i hvilken grad. Og det vil variere fra situasjon til situasjon.

Anonymkode: b2b16...8fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvsagt. Det er ikke et spørsmål om, men et spørsmål om i hvilken grad. Og det vil variere fra situasjon til situasjon.

Hvis det er ei du nylig har rotet med f.eks., ville du vært nysgjerrig da? Kunne du i noen tilfeller gå så langt som jeg beskriver i hovedinnlegget? 

ts

Skrevet

Nei, jeg googla kjæresten og hun googla meg før vi var på første date. Begge så vi fra loggen at den andre hadde vært inne på websidene våre(datanerder). 

Uten om det har jeg ikke stalket noen. Men det hender at jeg går en ekstra runde rundt reolen om jeg ser en veldig pen dame på butikken. Om det regnes som stalking vet ikke jeg. 

Gjest blåbærpike
Skrevet

Jeg kikker gjerne på de nyeste profilbildene til vedkommende, men så stopper jeg der. Jeg synes det du TS gjør er i overkant mye, og jeg ville ha synes at det var ubehagelig om jeg oppdaget at en jeg datet gjorde det samme med meg. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er ei du nylig har rotet med f.eks., ville du vært nysgjerrig da? Kunne du i noen tilfeller gå så langt som jeg beskriver i hovedinnlegget? 

ts

Litt vanskelig å sammenligne, men jeg vil tro det ja. Forskjellen er at folk graver etter det de vil vite noe om. For meg er facebook-graving lite interessant bortsett fra det som omhandler familien hennes. Jeg bruker FB til å få et overblikk over slekten hennes. Det synes jeg er morro og interessant.

Men ellers kan jeg godt gå urovekkende langt i gravingen når det gjelder for eksempel faglige og eller karrieremessige ting, hvis det finnes.

Skrevet

Flere menn har stalket meg opp gjennom årene! Det er ikke gøy!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, blåbærpike skrev:

Jeg kikker gjerne på de nyeste profilbildene til vedkommende, men så stopper jeg der. Jeg synes det du TS gjør er i overkant mye, og jeg ville ha synes at det var ubehagelig om jeg oppdaget at en jeg datet gjorde det samme med meg. 

Hvorfor i alle dager har du det fullt tilgjengelig på sosiale medier dersom du ikke ønsker at andre skal se det? Jeg ser overhodet ikke noe i veien med en grundig sjekk på Facebookprofilen til noen man liker. Man er jo nysgjerrig på personen. Dette er veldig vanlig. Dersom du synes at dette er ubehagelig bør du vel heller begrense hva du viser på Facebook. 

Anonymkode: 7f141...fa5

• Liker 8
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Nå er sikkert ikke denne tråden siktet til meg, men helt ærlig så føler jeg meg ekkel om jeg går inn på profilen til noen på Facebook og/eller Instagram, så jeg gjør det ytterst sjeldent. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, The Lost Dreamer skrev:

Nå er sikkert ikke denne tråden siktet til meg, men helt ærlig så føler jeg meg ekkel om jeg går inn på profilen til noen på Facebook og/eller Instagram, så jeg gjør det ytterst sjeldent. 

Det høres spesielt ut. Hvorfor føler du det sånn? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det samme som deg Ts! 

Anonymkode: 71726...f0b

• Liker 1
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

helt normalt å være nysgjerrig ts, men herlighet, tror ikke det er sunt for deg å bruke så mye tid på å stalke en crush (og deres familie). 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det samme som deg Ts! 

Anonymkode: 71726...f0b

Ja, jeg kan også finne ut veldig mye om en person før et treff! :O

Anonymkode: 5df54...ff8

Skrevet

At jenter "kikker litt rundt", undersøker og snoker litt hører forelskelsen til (eventuelt det dere kaller forelskelse)

Gutter som gjør det samme er creepy psyko-jævler.

Eller likestilling som det også kalles :ler:

• Liker 1
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres spesielt ut. Hvorfor føler du det sånn? 

Jeg har ingen anelse, men jeg skulle gjerne vist hvorfor...

Gjest blåbærpike
Skrevet (endret)
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager har du det fullt tilgjengelig på sosiale medier dersom du ikke ønsker at andre skal se det? Jeg ser overhodet ikke noe i veien med en grundig sjekk på Facebookprofilen til noen man liker. Man er jo nysgjerrig på personen. Dette er veldig vanlig. Dersom du synes at dette er ubehagelig bør du vel heller begrense hva du viser på Facebook. 

Jeg har ikke noe jeg ikke ønsker at andre skal se tilgjengelig. Det var ikke poenget, å sjekke ut HVEM personene (av motsatt kjønn) som liker profilbilder og kommenterer er, ER DRØYT! 

Endret av blåbærpike
Skrevet

Etter at jeg ble lurt av ei jente, som utga seg for å være ei annen jente i lenger tid, har jeg som vane og "sjekke" opp om personen faktisk eksisterer, så lenge jeg finner ut det, så gir jeg faen i resten. Nærmeste jeg kan komme stalking.

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare nysgjerrig. :D Er det et jentefenomen?

Hvis jeg er litt interessert i en fyr, eller har rota med en fyr o.l, kan jeg ende med å stalke han ihjel. (Og da mener jeg ihjel og.) Jeg kan gå så langt som å finne ut hvem foreldrene hans er, hvem som har likt profilbilde hans, skjekker ut jentene som evt. har kommentert eller skrevet noe på veggen hans ++. Jeg kan også finne på å skrolle laaangt tilbake i tid på profilen hans. Ser også på de fleste bilder av vedkommende.

Kjenner jeg nesten blir FLAU av å tenke på det, og må le lit av meg selv. **hahahaahahahah**   Vet egentlig ALT for mye om han. 

Er jeg unormal? Er det flere som gjør som meg? Og spes dere menn? Jeg har nettopp fått en kjekk kar jeg har klina litt med på face, og lurer på om han har stalket meg... 

takk for svar!

Det er ikke å stalke noen! Det ordet er totalt misbrukt her inne,eller så forstår dere ikke hva det betyr.

Du er (veldig) nysgjerrig,og alt du finner ligger ute offentlig. Du er ikke alene om å gjøre det,så slapp av. Noen syns det er gøy,andre gidder ikke. Hver sin interesse: -) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...