Gjest Jacklost Skrevet 25. mars 2016 #21 Skrevet 25. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir det bedre resultater etter at du har sluttet å ta initiativ? Anonymkode: 55509...62e Når man aldri får svar så er det ikke så rart at folk slutter å putte inn en stor innsats i meldingene...
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #22 Skrevet 25. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke dette. Menn vet at jenter blir nedlasset med meldinger på slike nettdatingtjenester. Samtidig er det så få som legger energi i førstemeldingen og gjør lite for å skille seg ut. Dette er selvsagt ikke direkte rettet mot deg, men dette er en tendens jeg ser hos så mange menn. Det er profilen og førstemeldingen som gir det første inntrykket, så hvorfor i alle dager gjør de ikke en innsats? Jeg har ingens sympati med disse mennene når det gjelder lite respons på nettdatingtjenester. De som legger inn en ordentlig innsats og ikke får noe respons derimot.. De har jeg forståelse for. Anonymkode: 982e4...f03 Man går til slutt lei av å måtte være så jævla kreativ for å skulle skille seg så voldsomt ut, da det man enten sier ikke er kreativt nok, er for kreativt, dem har hørt det før, de syntes de var teit, eller lignende. Det er umulig å vite hva folk synes er "kreativt nok" og til slutt så gir man enkelt oggreit bare opp. Anonymkode: ce39e...21a 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #23 Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blir det bedre resultater etter at du har sluttet å ta initiativ? Anonymkode: 55509...62e Resultatet er faktisk akkurat det samme som når jeg gav masse av meg selv når jeg tok initiativ; null kontakt og de få jeg prater med er ikke interessert i å gi noe av seg selv eller å være med på å holde samtalen i gang. Så det ble definitivt ikke noe verre i hvertfall. Anonymkode: ce39e...21a 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #24 Skrevet 25. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke dette. Menn vet at jenter blir nedlasset med meldinger på slike nettdatingtjenester. Samtidig er det så få som legger energi i førstemeldingen og gjør lite for å skille seg ut. Dette er selvsagt ikke direkte rettet mot deg, men dette er en tendens jeg ser hos så mange menn. Det er profilen og førstemeldingen som gir det første inntrykket, så hvorfor i alle dager gjør de ikke en innsats? Jeg har ingens sympati med disse mennene når det gjelder lite respons på nettdatingtjenester. De som legger inn en ordentlig innsats og ikke får noe respons derimot.. De har jeg forståelse for. Anonymkode: 982e4...f03 Og jeg skjønner ikke helt tankegangen din. Det har ikke avgjørende betydning for meg hva mannen skriver i førstemeldingen. Det er bildet og profilteksten som avgjør om jeg har interesse. Han kan være aldri så kreativ i førstemeldingen, men det hjelper ikke om han ikke er noe fin å se på og/eller har en uinteressant profiltekst. Men hvis du synes 70 % av mennene der inne er interessante, skjønner jeg at det blir et problem å sile ut. Jeg synes kanskje 5 % er interessante. Anonymkode: 77e57...5a4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #25 Skrevet 25. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg skjønner ikke helt tankegangen din. Det har ikke avgjørende betydning for meg hva mannen skriver i førstemeldingen. Det er bildet og profilteksten som avgjør om jeg har interesse. Han kan være aldri så kreativ i førstemeldingen, men det hjelper ikke om han ikke er noe fin å se på og/eller har en uinteressant profiltekst. Men hvis du synes 70 % av mennene der inne er interessante, skjønner jeg at det blir et problem å sile ut. Jeg synes kanskje 5 % er interessante. Anonymkode: 77e57...5a4 Samme her, det er ganske likegyldig hva de skriver, det kommer helt an på profilbilde(r) og tekst. Men ofte tror jeg ikke at de har lest min profil tekst, for det er ofte veldig lett å se at vi ikke matcher i det hele tatt. Tror ofte menn bare slenger ut meldinger i hytt og pine for å kunne klage over at kvinnfolk er kresne etterpå. Anonymkode: 4ee2d...acf 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #26 Skrevet 25. mars 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man kommer opp i tre sifre blir det litt voldsomt å taste med alle. Anonymkode: 982e4...f03 Tre sifre???? Anonymkode: 4ee2d...acf
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #27 Skrevet 26. mars 2016 hvis du har tresifret antall....wow virkelig? uten at jeg vet hvilken dateside du har reg deg på, så høres det usannsynlig "troverdig" ut med tresifret. Med mindre du har et hinsides bra profilbilde og tekst. Eller så kan det jo faktisk tenkes at påsken har forvandlet mange menn til påskekaniner, if you catch my grip 😉 haha, Hadde jeg fått tresifret, ville jeg trodd det var ugler i mosen ang valg av nettsidens seriøsitet. Men igjen, alt er mulig inntil det motsatte er bevist. Vel et seriøst råd fra meg, si det som det er. Vær ærlig, svar kort og presist i høfflig tone. Og du må jo ikke svare alle på kortest mulig tid. Bruk de dagene det tar. Anonymkode: 135b8...be9
Ziljenh Skrevet 26. mars 2016 #28 Skrevet 26. mars 2016 Jeg så en mann på sukker her om dagen som skrev i profilen at han var ny der og slet med å svare på alle meldingene, derfor tok det litt tid, men alle fikk svar etter hvert. Du får prøve det samme
Gjest Mythic Skrevet 27. mars 2016 #29 Skrevet 27. mars 2016 Den 3/25/2016 at 10.20, Ziljenh skrev: Jeg så en mann på sukker her om dagen som skrev i profilen at han var ny der og slet med å svare på alle meldingene, derfor tok det litt tid, men alle fikk svar etter hvert. Du får prøve det samme Eventuelt kan man bare skrive "Jeg er så sinnsykt attraktiv at interesserte må bare stille seg i kø og håpe på at de får svar etter hvert". Hvis man får så mange henvendelser at man sliter med å respondere på alle, så må man bare sile kraftig ut hvem som er interessante og ikke. F.eks kan man ignorere alle som bor for langt unna, er helt utenfor i aldersspenn eller på annen måte er uaktuell. De trenger man ikke svare, med mindre man er overhøflig og livredd for ikke å bli likt av absolutt alle. Derfra kan man lage en liste over de man finner interessante, og svare i utvalgt rekkefølge. Da kommer både meldinger inn og ut til å dabbe av fort, og man sitter forhåpentligvis igjen med noen som kan være potensielle kandidater. Ahhh, sjarmen ved nettdating
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #30 Skrevet 27. mars 2016 Du trenger antakelig en bedre profiltekst. Jeg registrerte meg først på et nettsted og ble nedrent med meldinger. Er du jente i tyveårene som er attraktiv, får du 90% av meldingene som blir utvekslet på nettsteder, ettersom menn tar sin sjanse enten de er jevnaldrende eller 60, og enten de har til felles med deg eller ei. Jeg skrev en ny tekst som var litt lenger, mer spesifikk for meg som person og mer konkret mht. hva jeg så etter (og ikke ser etter). Den lyser ikke "søt, snill jente" like mye, men det er greit. Da fikk jeg langt færre, men mennene som skrev hadde faktisk lest profilen og det var en bevisst match. Anonymkode: a0bb8...aeb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #31 Skrevet 27. mars 2016 Den 25.3.2016 at 10.20, Ziljenh skrev: Jeg så en mann på sukker her om dagen som skrev i profilen at han var ny der og slet med å svare på alle meldingene, derfor tok det litt tid, men alle fikk svar etter hvert. Du får prøve det samme Ha ha. Jeg må le litt av disse som skal være så "snille" og svare alle. Man trenger jo ikke svare hvis man ikke er interessert! Jeg har heller selv aldri fått svar fra de som ikke er interessert - heldigvis. Anonymkode: 77e57...5a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå