Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har registret meg på nettdating, og jeg får så mange meldinger! Mange av de virker jo som kjekke og oppegående menn, men jeg kan jo ikke skrive med alle sammen samtidig! Finnes det en pen/akseptable måte å si til en fyr at han virker interessant, men at jeg gjerne vil finne ut av det med noen andre først? Det gjør vel egentlig ikke det? Da sier jeg jo i praksis at jeg foretrekker noen andre, det er jo ikke noe særlig til kompliment :-/.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🙄🙄🙄

Anonymkode: 90376...6e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Sidsel skrev:

Jeg har registret meg på nettdating, og jeg får så mange meldinger! Mange av de virker jo som kjekke og oppegående menn, men jeg kan jo ikke skrive med alle sammen samtidig! Finnes det en pen/akseptable måte å si til en fyr at han virker interessant, men at jeg gjerne vil finne ut av det med noen andre først? Det gjør vel egentlig ikke det? Da sier jeg jo i praksis at jeg foretrekker noen andre, det er jo ikke noe særlig til kompliment :-/.

Er det slik at du vil at alle de skal vente på deg?

Anonymkode: b768f...301

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at du vil at alle de skal vente på deg?

Anonymkode: b768f...301

Nei nei, bare at jeg sier at jeg skriver til de senere, om både de og jeg fortsatt er tilgjengelige. Jeg kan jo ikke akkurat bare ignorere en fyr en lang periode, også plutselig skrive til ham som om ingenting har skjedd. Jeg regner med at jeg får mange meldinger akkurat nå, fordi jeg akkurat har registrert meg, og er ny, men at det kommer til å dabbe av ganske fort.

Endret av Sidsel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare si det som det er. Vi menn vet at dere jenter blir nedrent av meldinger hele tiden. Det er også en av grunnene til at jeg har gitt opp nettdating og gitt opp å sende meldinger til jenter der fordi de bare drukner i mengden uansett.

Anonymkode: ce39e...21a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sidsel skrev:

Nei nei, bare at jeg sier at jeg skriver til de senere, om både de og jeg fortsatt er tilgjengelige. Jeg kan jo ikke akkurat bare ignorere en fyr en lang periode, også plutselig skrive til ham som om ingenting har skjedd. Jeg regner med at jeg får mange meldinger akkurat nå, fordi jeg akkurat har registrert meg, og er ny, men at det kommer til å dabbe av ganske fort.

Det var litt av et luksusproblem. Jeg blir nesten aldri kontaktet av kjekke, oppegående menn på nettdating. Pleier å bli kontaktet av menn jeg ikke er interessert i.

Men om jeg hadde blitt kontaktet av to interessante menn samtidig, hadde jeg svart  og skrevet med begge. Det krever ikke mye å skrive noen meldinger. Så finner man jo ut hvem man virkelig liker etter hvert, på en eventuell date.

Anonymkode: 77e57...5a4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var litt av et luksusproblem. Jeg blir nesten aldri kontaktet av kjekke, oppegående menn på nettdating. Pleier å bli kontaktet av menn jeg ikke er interessert i.

Men om jeg hadde blitt kontaktet av to interessante menn samtidig, hadde jeg svart  og skrevet med begge. Det krever ikke mye å skrive noen meldinger. Så finner man jo ut hvem man virkelig liker etter hvert, på en eventuell date.

Hvorfor ikke ta kontakt med dem du synes er interessante selv om du bare blir kontaktet av de som ikke er interessant?

• Liker 2
Skrevet

Hva hadde du følt om noen skrev det samme til deg egentlig?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke ta kontakt med dem du synes er interessante selv om du bare blir kontaktet av de som ikke er interessant?

Det har jeg da gjort, men dette var ikke akkurat temaet for tråden.

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hvorfor kan du ikke taste litt med alle og se hvem du får best kontakt med? Så lenge du ikke har datet noen må du vel få snakke med flere :)

Gjest Cartman
Skrevet

Det er for tiden mye trafikk. Vennligst vent til du får svar.

AnonymBruker
Skrevet

Det som vil dabbe av er ikke antallet medlinger du får, men hvor mye du bryr deg. I starten er du tålmodig og høflig. Men etterhvert vil du oppdage at den eneste måten å "overleve" på er å gi litt mer f og ignorere de som ikke legger ned en innsats for å skille seg ut i mengden.

Anonymkode: f2130...e9c

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs litt hvor mye energi jeg føler vedkommende har lagt inn i meldingen, men som oftest skriver jeg noe ala "takk for melding, men jeg er dessverre ikke interessert". Det er bedre å gi et svar enn å ignorere det (så fremt det er en ordentlig melding).  De som sender en melding på én setning eller noe totalt uinteressant gidder jeg ikke å svare. De har ikke lagt noe som helst energi i å ta kontakt med meg, så da ser jeg ikke på det som noe særlig galt å ikke svare de heller. 

Anonymkode: 982e4...f03

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Hvorfor kan du ikke taste litt med alle og se hvem du får best kontakt med? Så lenge du ikke har datet noen må du vel få snakke med flere :)

Når man kommer opp i tre sifre blir det litt voldsomt å taste med alle. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare si det som det er. Vi menn vet at dere jenter blir nedrent av meldinger hele tiden. Det er også en av grunnene til at jeg har gitt opp nettdating og gitt opp å sende meldinger til jenter der fordi de bare drukner i mengden uansett.

Jeg forstår ikke dette. Menn vet at jenter blir nedlasset med meldinger på slike nettdatingtjenester. Samtidig er det så få som legger energi i førstemeldingen og gjør lite for å skille seg ut. Dette er selvsagt ikke direkte rettet mot deg, men dette er en tendens jeg ser hos så mange menn. Det er profilen og førstemeldingen som gir det første inntrykket, så hvorfor i alle dager gjør de ikke en innsats? Jeg har ingens sympati med disse mennene når det gjelder lite respons på nettdatingtjenester. De som legger inn en ordentlig innsats og ikke får noe respons derimot.. De har jeg forståelse for. 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Luksusproblem, jeg får ikke en eneste melding av noen på noen datingsider.. :P

Men til spørsmålet ditt, det beste er å ha en standard høflig melding du skriver til alle du ikke er interessert i ala noe som dette

Hei, desverre så er jeg ikke interresert men lykke til videre :) Du kan lagre setningen i en mappe eller noe så du kan kopiere og lime inn når det trengs :)

Hvis noen skriver noe slikt til meg så blir jeg glad for at de tok seg tid til å svare og jeg ønsker også dem lykke til videre. Dette er en voksen måte å handtere det på synes jeg :)

Eller om du vil de skal være tilgjengelig i tilfelle du vil kontakte de senere kan du prøve å si

Hei, jeg har kommet i kontakt med en her som det ser ut til at det kan bli noe med men hvis det ikke blir noe av så kan vi chatte hvis du fortsatt er interessert :) Vet ikke med alle andre menn men jeg hadde syntes det var grei melding å få :) Alternativet er å ikke svare eller en gang å lese meldingen slik at de tror du ikke har lest den enda og om du vil svare dem senere så kan du det og håpe de fortsatt er tilgjengelig :)

Jeg håper du finner lykke på nettdating ts, lykke til :)

Endret av Jacklost
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke dette. Menn vet at jenter blir nedlasset med meldinger på slike nettdatingtjenester. Samtidig er det så få som legger energi i førstemeldingen og gjør lite for å skille seg ut. Dette er selvsagt ikke direkte rettet mot deg, men dette er en tendens jeg ser hos så mange menn. Det er profilen og førstemeldingen som gir det første inntrykket, så hvorfor i alle dager gjør de ikke en innsats? Jeg har ingens sympati med disse mennene når det gjelder lite respons på nettdatingtjenester. De som legger inn en ordentlig innsats og ikke får noe respons derimot.. De har jeg forståelse for. 

Når man har lagt ned innsats x antall ganger uten å få respons, så slutter man å gjøre en innsats.

Anonymkode: 710a9...c95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir det bedre resultater etter at du har sluttet å ta initiativ?

Anonymkode: 55509...62e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke vært mere enig!

Anonymkode: 55509...62e

Skrevet
14 timer siden, Cartman skrev:

Det er for tiden mye trafikk. Vennligst vent til du får svar.

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...