AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Tenkte å ta en dagstur dit i morgen for å ake med guttungen. Er det mulighet for det ved skisenteret? Eller er det bare for slalom/langrenn/snowboard der? Tenkte å grille pølser og ake litt. Er det tilrettelagt for det der? Anonymkode: 78658...798
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Det er masse fine turløyper der, men akebakker er jeg usikker på. Selv har jeg gått mye på langrenn innover et sted som heter Vihus Anonymkode: 51166...42c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 Guttungen er 2 år og går ikke på ski ennå, pulk har jeg ikke, om ikke det er mulig å få leid der? Er det turløyper hvor man kan gå? Anonymkode: 78658...798
Gjest Joppe Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Guttungen er 2 år og går ikke på ski ennå, pulk har jeg ikke, om ikke det er mulig å få leid der? Er det turløyper hvor man kan gå? Anonymkode: 78658...798 Sjekk her du http://www.lifjell.no
Kjetil E Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 er 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å ta en dagstur dit i morgen for å ake med guttungen. Er det mulighet for det ved skisenteret? Eller er det bare for slalom/langrenn/snowboard der? Tenkte å grille pølser og ake litt. Er det tilrettelagt for det der? Anonymkode: 78658...798 Vær så vennlig ikke ak i selve slalåmbakkene. Har stedet egen akebakke hold dere der, eller finn et sted vekk fra selve slalåmbakken. Å ake i en slalåmbakke kan få temmlig fatale konsekvenser både for de som aker og den som kommer på ski. Et sammenstøt er noe ingen hverken akere eller skikjørere ønsker å oppleve. Det er greit å si at man som slalåmkjører skal være oppmerksom på det som er forran en og selvsagt ikke kjøre på andre. Men problemet er at folk som aker er veldig lavt i terrenget og dermed fort kan være umulig for slalåmkjørere å se. Det skal ikke store dumpen i bakken før akeren faktisk er usynlig for den som kjører på slalåm. Og en kollisjon kan få meget stygge skader både for aker og slalåmkjører.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå