AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #21 Skrevet 25. mars 2016 Verken mine eller andres barn har fått lov til å hoppe rundt og bråke innendørs. Litt må man tåle, en time eller to, men barn forstår hvis man sier at de må ut og leke hvis de skal fortsette å bråke, og som forelder må man ut med barna når de er hjemme fra barnehagen. Barn som får lov til å hoppe i sofaen og senger hjemme og løpe rundt, forstår at det ikke er lov her. De glemmer seg, men da minner jeg de på det uten å heve stemmen. Ville sagt fra på en rolig måte til naboen og ikke brydd meg om at barna hørte det. De lærer ingenting om å ta hensyn hvis de tror det er normalt med fri utfoldelse og høyt støynivå. Anonymkode: 8254f...00f 2
Gjest Jessica Skrevet 25. mars 2016 #22 Skrevet 25. mars 2016 Bråker de på natta? Hvis det er dagtid og normale tider så forstår ikke jeg hva du skal klage på. Barna må jo få lov til å leke hjemme mens de er våkne på dagen. Ta med nybakte boller opp til dem og si det pent og rolig at det hadde vært veldig fint om de kunne gå snillere 😉 Det har jeg gjort og det fungerte utmerket. Naboene var ikke klar over at de bråket engang
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #23 Skrevet 25. mars 2016 Sånn er det når dere velger å bo blant andre mennesker da må man tåle litt lyd. Hvis det er et problem så for du flytte til et sted der det ikke er folk. Eller investere i ørepropper. Anonymkode: c6b96...f5c
Mearrasámi Skrevet 25. mars 2016 #24 Skrevet 25. mars 2016 Den 24. mars 2016 at 18.14, prt90 skrev: Sett på noe skikkelig satan-musikk veldig høyt? Hehe jeg var i en lignende situasjon engang med unger som bråkte osv noe helt forj*vlig på dagtid. Prøvde å si i fra, men mora var av den arrogante typen som mente at hennes barn gjorde ingen ting galt. Så den perioden jeg måtte jobbe nattevakter satte jeg bare på Dimmu Borgir før jeg dro på jobb om kvelden og lot det dundre å gå hele natta i en uke i strekk. Det ble i hvertfall fullstendig tyst etter det. 1
Calypso Skrevet 26. mars 2016 #25 Skrevet 26. mars 2016 Hmm, husker fra da jeg var liten at hvis jeg var for høylytt hjemme hos folk med naboer tett innpå seg så tålte jeg helt fint å få høre ting som "nå må du dempe deg litt!" Takler ikke unger slikt lenger? Gleder meg til de blir voksne... 4
Honey Dew Skrevet 27. mars 2016 #26 Skrevet 27. mars 2016 Du minner meg litt om Hulda Nedenunder i Mormor og de 8 ungene. Du må faktisk tåle noe lyd når du bor i blokk 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå