Gå til innhold

Kveling

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nett møtt en ny mann. Under akten så tok han kvelertak rundt halsen min. (det er heilt ok, eg liker det litt røft) 

Spm mitt er hva andre ting kan eg forvent? Noen som har erfaring med hva "disse gutta" liker?

Anonymkode: e11be...97c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer kveling! :nigo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tok han hardt tak, sånn at det virka som om det var kvelinga han tente på, eller tok han mest bare et grep for å markere dominans?

Endret av kisskissbangbang
Skrevet
9 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Mer kveling! :nigo:

3 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Tok han hardt tak, sånn at det virka som om det var kvelinga han tente på, eller tok han mest bare et grep for å markere dominans?

Skjønner hvordan sengevals dere to liker :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Oppfattet det som at han tente på det. Da han også holdt fast handa mi samtidig. 

Gjest cheshirecat
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppfattet det som at han tente på det. Da han også holdt fast handa mi samtidig. 

Nyt det mens det varer. R.I.P. på forskudd. 

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at dette er en ting det er viktig å prate om før en går all in. Det er små marginer involvert, og jeg synes det er skummelt å begynne med det før dere kjenner hverandre skikkelig godt og han kjenner kroppen din og kroppsspråket ditt inn og ut. 

Men det er jo mye mulig vi definerer kveling ulikt, og han bare strammer litt? Og kosekveling er jo bare .. kos, så lenge han ikke kutter blod-/oksygentilførselen din. 

Endret av kisskissbangbang
Skrevet
3 minutter siden, cheshirecat skrev:

Nyt det mens det varer. R.I.P. på forskudd. 

Så lenge man ikke kjører en fullstendig bloodchoke i ett minutt (som en viss ambulansesjåfør gjorde) så er det no biggie. Eller, alt over 10 sekunder er en biggie, noe mesteparten av mennesker forstår! :)

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er litt snodig at han gjorde det med deg uten å ha snakket om det på forhånd.. Liker du bdsm? Har dere drevet med det før? Ganske spess å kvele noen uten å ha avklart det på forhånd.. 

Anonymkode: cfbce...e02

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nett møtt en ny mann. Under akten så tok han kvelertak rundt halsen min. (det er heilt ok, eg liker det litt røft) 

Spm mitt er hva andre ting kan eg forvent? Noen som har erfaring med hva "disse gutta" liker?

Hvis han gjør det der allerede første gangen dere har sex så kan du nok belage deg på at han tenner på veldig, veldig røffe saker. 

Anonymkode: ca775...38b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...