AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Ikke så vanlig lengre,men jeg har det. Syns den er noe skjemmende. Ser blikket til folk fester seg der av og til. Er sjelden på legevakt, og da ender det alltid opp med at legen kjenner på den. Forklaringen er at det er sjeldent de ser sånn. Anonymkode: 677ff...917
Sugerøret Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Har knutestruma.Synes litt men da må folk faktisk se etter. Du skal egentlig sjekkes gjevnlig hos endokrinolog. Jeg går flere ganger i året til sjekk. Hvis strumaen er "moden" så kan den jo fjernes.Be om henvisning til rett avdeling
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 1 time siden, Kårky skrev: Har knutestruma.Synes litt men da må folk faktisk se etter. Du skal egentlig sjekkes gjevnlig hos endokrinolog. Jeg går flere ganger i året til sjekk. Hvis strumaen er "moden" så kan den jo fjernes.Be om henvisning til rett avdeling Jeg tar stoffskifteprøver hvert år. Var til biopsi for tre år siden. Knuter på begge lapper. De sa ikke noe om kontroll videre, men vente med operasjon noen år. Fastlegen sier heller ikke noe om kontroll Anonymkode: 677ff...917
Sugerøret Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Utifra ditt første innlegg, leste jeg at fastlegen kun kjenner på din hals ,ikke at du tar flere prøver Minst 2 ganger i året skal en sjekkes fikk jeg opplyst på endokrinologisk avdeling. Mulig det er forskjellig på de forskjellige typer struma
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå