AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #21 Skrevet 25. mars 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge ydmykhet ikke forveksles med det å være dørmatte, er det svært attraktivt. Man kan være ydmyk samtidig som man er sterk og har respekt for både seg selv og andre, og da er dette veldig optimalt. Det å kunne snakke om dype emner er også et stort pluss, men jeg liker også å bare snakke om helt trivielle ting. Om det bare er dype temaer som skal snakkes om, kan det bli slitsomt i lengden, så her er det snakk om en fin mellomting, for det blir også kjedelig å bare skulle prate om trivielle emner - men om man har en evne til å reflektere, en slags intellektuell nysgjerrighet, er det jo bare positivt og spennende. Anonymkode: 90598...012 19 minutter siden, qwerty123 skrev: Ödmjukhet för mig är att kunna erkänna sina fel och brister och kunna be om ursäkt när man gjort fel.Men det innebär inte att man inte står upp för sig själv och andra när situationen kräver det. Jag har varit i situationer där personer hotat mig med våld och tagit strypgrepp på mig för att jag vägrat servera dom mera alkohol och det desarmerar jag genom att förklara att det är jag som bestämmer om,när och vad dom får dricka.Självklart så fanns ju lusten att slå till personen som tar stryptag på mig men våld skapar oftast mera våld och är sällan rätt väg att gå men det finns alltid undantag från alla regler Men är man trygg och säker på sig själv så behöver man aldrig ta till våld. Djupa diskussioner om politik, religion och filosofi är riktigt kul Men det är kul att diskutera film,musik och tv-serier också -- Interessant å lese deres meninger! Takk. Anonymkode: c92f2...fcb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #22 Skrevet 25. mars 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! du om det Er heller ingen som har beskrevet seg som en slik en. ts Anonymkode: c92f2...fcb Det er vel rimelig opplagt at du ser på deg som en "ydmyk" mann. Som sannsynligvis betyr at du er sjenert og passiv-aggressiv. Anonymkode: a6f7c...7e7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #23 Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel rimelig opplagt at du ser på deg som en "ydmyk" mann. Som sannsynligvis betyr at du er sjenert og passiv-aggressiv. Anonymkode: a6f7c...7e7 Kan avkrefte at jeg er sjenert og passiv aggressiv. Er ydmyk, men med ryggrad (om du lurte) Anonymkode: c92f2...fcb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #24 Skrevet 25. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan avkrefte at jeg er sjenert og passiv aggressiv. Er ydmyk, men med ryggrad (om du lurte) Anonymkode: c92f2...fcb Akkurat ja. Anonymkode: a6f7c...7e7
Cleopatra. Skrevet 25. mars 2016 #25 Skrevet 25. mars 2016 Det kommer jo selvsagt an på situasjonen, men et snev av ydmykhet har ingen tatt skade av, og det er absolutt attraktivt i visse settinger. Dype samtaler? Ja takk. Så lenge det ikke "alltid" må være dypt. Finnes grenser for hvor seriøse samtaler må være hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #26 Skrevet 26. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel rimelig opplagt at du ser på deg som en "ydmyk" mann. Som sannsynligvis betyr at du er sjenert og passiv-aggressiv. Anonymkode: a6f7c...7e7 Hæ?? Du aner ikke betydningen av å være ydmyk. Å være ydmyk er en av topp egenskapene jeg digger hos en mann. Og det er alltid de kjekkeste, høyeste jeg dater som er det! Trygge på seg selv , takknemlige og ydmyke. En "liksom tøff " bortskjemt liten spjæling som er så lite ekte bad ass du kan få det - USEXY. Anonymkode: b2434...886 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #27 Skrevet 26. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ?? Du aner ikke betydningen av å være ydmyk. Å være ydmyk er en av topp egenskapene jeg digger hos en mann. Og det er alltid de kjekkeste, høyeste jeg dater som er det! Trygge på seg selv , takknemlige og ydmyke. En "liksom tøff " bortskjemt liten spjæling som er så lite ekte bad ass du kan få det - USEXY. Anonymkode: b2434...886 Ja, jeg vet hva å være ydmyk er. Og jeg vet at når en person beskriver seg selv som ydmyk, så er man ikke det. Det er en selvmotsigelse. Når en person beskriver seg selv som ydmyk, så er man som regel sjenert og passiv-aggressiv. Anonymkode: a6f7c...7e7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #28 Skrevet 26. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vet hva å være ydmyk er. Og jeg vet at når en person beskriver seg selv som ydmyk, så er man ikke det. Det er en selvmotsigelse. Når en person beskriver seg selv som ydmyk, så er man som regel sjenert og passiv-aggressiv. Anonymkode: a6f7c...7e7 Tull, vås til en påstand.. Anonymkode: c92f2...fcb 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #29 Skrevet 26. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull, vås til en påstand.. Anonymkode: c92f2...fcb Få høre litt mer om hvor ydmyk du er. Anonymkode: a6f7c...7e7
Cordelia Skrevet 26. mars 2016 #30 Skrevet 26. mars 2016 Den 25.3.2016 at 19.59, AnonymBruker skrev: Så lenge ydmykhet ikke forveksles med det å være dørmatte, er det svært attraktivt. Man kan være ydmyk samtidig som man er sterk og har respekt for både seg selv og andre, og da er dette veldig optimalt. Det å kunne snakke om dype emner er også et stort pluss, men jeg liker også å bare snakke om helt trivielle ting. Om det bare er dype temaer som skal snakkes om, kan det bli slitsomt i lengden, så her er det snakk om en fin mellomting, for det blir også kjedelig å bare skulle prate om trivielle emner - men om man har en evne til å reflektere, en slags intellektuell nysgjerrighet, er det jo bare positivt og spennende. Anonymkode: 90598...012 Synes dette innlegget beskriver det godt. Den rette kombinasjonen er utrolig attraktiv.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #31 Skrevet 26. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vet hva å være ydmyk er. Og jeg vet at når en person beskriver seg selv som ydmyk, så er man ikke det. Det er en selvmotsigelse. Når en person beskriver seg selv som ydmyk, så er man som regel sjenert og passiv-aggressiv. Anonymkode: a6f7c...7e7 Vet du - dette er latterlig. Tviler på at TS irl går rundt og sier han er ydmyk, men han må jo bruke ordet her om seg selv for å få svar. "Sjenert og passiv-aggressiv "er jo noe helt annet uansett! En ydmyk (deilig)mann for meg er en som er takknemlig, har forståelse for verden, setter pris på alt det vakre I livet, lytter og tar til seg kunnskap -(totalt motsatt av "jeg vet alltid best"), flink til å gi komplimenter til andre. En person som ikke tar alt for gitt (ergo ofte bereist, så VET hvor blessed vi nordmenn er), altså en trygg person som er generøs og livsglad! Anonymkode: b2434...886 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #32 Skrevet 27. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du - dette er latterlig. Tviler på at TS irl går rundt og sier han er ydmyk, men han må jo bruke ordet her om seg selv for å få svar. "Sjenert og passiv-aggressiv "er jo noe helt annet uansett! En ydmyk (deilig)mann for meg er en som er takknemlig, har forståelse for verden, setter pris på alt det vakre I livet, lytter og tar til seg kunnskap -(totalt motsatt av "jeg vet alltid best"), flink til å gi komplimenter til andre. En person som ikke tar alt for gitt (ergo ofte bereist, så VET hvor blessed vi nordmenn er), altså en trygg person som er generøs og livsglad! Anonymkode: b2434...886 Hvor møter man slike kvinnfolk som deg? Du virker utrolig reflektert med gode refleksjoner rundt hva en "ydmyk" mann er! Uansett... bra innlegg du skriver! Anonymkode: c92f2...fcb
Raven Emerald Skrevet 2. oktober 2016 #33 Skrevet 2. oktober 2016 Ryddet for svar til utestengt bruker. Raven Emerald, mod.
Betty Blue Skrevet 3. oktober 2016 #34 Skrevet 3. oktober 2016 (endret) På 25.03.2016 den 23.46, AnonymBruker skrev: Akkurat ja. Anonymkode: a6f7c...7e7 Jeg kjenner flere slike menn. Noen innadvendte og noen utadvendte, men de har ydmykhet og integritet felles. Endret 3. oktober 2016 av Betty Blue
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #35 Skrevet 20. desember 2016 På Friday, March 25, 2016 den 20.33, qwerty123 skrev: Ödmjukhet för mig är att kunna erkänna sina fel och brister och kunna be om ursäkt när man gjort fel.Men det innebär inte att man inte står upp för sig själv och andra när situationen kräver det. Jag har varit i situationer där personer hotat mig med våld och tagit strypgrepp på mig för att jag vägrat servera dom mera alkohol och det desarmerar jag genom att förklara att det är jag som bestämmer om,när och vad dom får dricka.Självklart så fanns ju lusten att slå till personen som tar stryptag på mig men våld skapar oftast mera våld och är sällan rätt väg att gå men det finns alltid undantag från alla regler Men är man trygg och säker på sig själv så behöver man aldrig ta till våld. Djupa diskussioner om politik, religion och filosofi är riktigt kul Men det är kul att diskutera film,musik och tv-serier också Er du ydmyk? Du er sta og du sier alltid at du har alt rett! Du er ikke noe ydmyk. Du er kun ydmyk når du vil oppnå noe. Anonymkode: bc1c9...893
Caduceus Skrevet 12. januar 2017 #37 Skrevet 12. januar 2017 På 26.3.2016 den 20.19, AnonymBruker skrev: Vet du - dette er latterlig. Tviler på at TS irl går rundt og sier han er ydmyk, men han må jo bruke ordet her om seg selv for å få svar. "Sjenert og passiv-aggressiv "er jo noe helt annet uansett! En ydmyk (deilig)mann for meg er en som er takknemlig, har forståelse for verden, setter pris på alt det vakre I livet, lytter og tar til seg kunnskap -(totalt motsatt av "jeg vet alltid best"), flink til å gi komplimenter til andre. En person som ikke tar alt for gitt (ergo ofte bereist, så VET hvor blessed vi nordmenn er), altså en trygg person som er generøs og livsglad! Anonymkode: b2434...886 Fullstendig enig med deg😊Og godt formulert! 1
Gjest Beena Skrevet 12. januar 2017 #38 Skrevet 12. januar 2017 På 25.3.2016 den 19.59, AnonymBruker skrev: Så lenge ydmykhet ikke forveksles med det å være dørmatte, er det svært attraktivt. Man kan være ydmyk samtidig som man er sterk og har respekt for både seg selv og andre, og da er dette veldig optimalt. Det å kunne snakke om dype emner er også et stort pluss, men jeg liker også å bare snakke om helt trivielle ting. Om det bare er dype temaer som skal snakkes om, kan det bli slitsomt i lengden, så her er det snakk om en fin mellomting, for det blir også kjedelig å bare skulle prate om trivielle emner - men om man har en evne til å reflektere, en slags intellektuell nysgjerrighet, er det jo bare positivt og spennende. Anonymkode: 90598...012 Jeg er enig med @Cordelia, syntes dette innlegget beskriver det veldig bra.
Lithe. Skrevet 12. januar 2017 #39 Skrevet 12. januar 2017 (endret) Bra å stille opp for seg selv og for andre på flere måter, finnes mange måter å gjøre det på. Fint og fascinerende når man har skills til å være ydmyk under en omstendighet som krever det, god samtalepartner i en annen setting og vise ryggrad i en annen situasjon. Endret 12. januar 2017 av Lithe. 1
Lee Jones Skrevet 12. januar 2017 #40 Skrevet 12. januar 2017 7 minutter siden, Lithe. skrev: Bra å stille opp for seg selv og for andre på flere måter, finnes mange måter å gjøre det på. Fint og fascinerende når man har skills til å være ydmyk under en omstendighet som krever det, god samtalepartner i en annen setting og vise ryggrad i en annen situasjon. Ydmyk på rett måte. Der sier du det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå