AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Finner dere en ydmyk mann attraktivt? En mann som kan prate dypt? Anonymkode: c92f2...fcb
Summers Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Kommer nok an på om han har god grunn til å være ydmyk eller ikke. 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 5 minutter siden, Summers skrev: Kommer nok an på om han har god grunn til å være ydmyk eller ikke. Lol Anonymkode: c92f2...fcb
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finner dere en ydmyk mann attraktivt? En mann som kan prate dypt? Anonymkode: c92f2...fcb Hva i alle dager har ydmykhet med å kunne prate dypt å gjøre? Anonymkode: 83386...5a0 12
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager har ydmykhet med å kunne prate dypt å gjøre? Anonymkode: 83386...5a0 Det er to forskjellige spørsmål ts Anonymkode: c92f2...fcb
Gjest cheshirecat Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er to forskjellige spørsmål ts Anonymkode: c92f2...fcb Ydmyk mann; nei. Liker heller ikke "ydmyke" kvinner. Liker folk med selvrespekt og bein i nesen. Å være "ydmyk" i en bestemt situasjon hvor dette kreves er såklart en positiv egenskap, men å være kronisk ydmyk = ryggløs. Dype samtaler: ja takk. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #7 Skrevet 24. mars 2016 10 minutter siden, cheshirecat skrev: Ydmyk mann; nei. Liker heller ikke "ydmyke" kvinner. Liker folk med selvrespekt og bein i nesen. Å være "ydmyk" i en bestemt situasjon hvor dette kreves er såklart en positiv egenskap, men å være kronisk ydmyk = ryggløs. Dype samtaler: ja takk. Ditto. (Flere kommentarer fra meg er overflødige, cheshirecat sa alt jeg hadde tenkt å si bare bedre formulert.) Anonymkode: 83386...5a0 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #8 Skrevet 24. mars 2016 Nei, kvinner liker ikke ydmyke menn. Jeg var det selv tidligere (er mann) og kvinner setter pris på konfrontasjon og brutalitet, ikke ydmykhet. Så nå løses konflikter med hard front, vold (i selvforsvar) og jeg går så langt som drap om nødvendig, hvis det er snakk om selvforsvar. Anonymkode: 304dc...77d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #9 Skrevet 24. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Finner dere en ydmyk mann attraktivt? En mann som kan prate dypt? Anonymkode: c92f2...fcb Tenker du bør avgrense litt hva du mener med en ydmyk mann? I alle scenario, eller enkelte tilfeller? Jeg oppfører meg "ydmykt" dersom jeg har samtale med noen jeg vet/tenker er i en vanskelig situasjon. Folk som er rasshøl er jeg derimot beinhard mot, spesielt dersom jeg ser dem gjør urett mot andre som ikke forsvarer seg selv. Anonymkode: f9eea...d09 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #10 Skrevet 24. mars 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker du bør avgrense litt hva du mener med en ydmyk mann? I alle scenario, eller enkelte tilfeller? Jeg oppfører meg "ydmykt" dersom jeg har samtale med noen jeg vet/tenker er i en vanskelig situasjon. Folk som er rasshøl er jeg derimot beinhard mot, spesielt dersom jeg ser dem gjør urett mot andre som ikke forsvarer seg selv. Anonymkode: f9eea...d09 Og jeg er et rasshøl fordi man ikke kom noen vei i Norge anno 2016 ved å være ydmyk. Og jeg skal love deg at jeg hadde vært beinhard, jeg har ingen grenser ved konfrontasjoner lenger. Anonymkode: 304dc...77d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #11 Skrevet 24. mars 2016 Jeg har inntrykk av at de som er ydmyke ofte er veldig fysisk og/eller psykisk sterke. Var sammen med en slik en før, og han hadde alltid rolige og fornuftige responser når det kom til konfrontasjoner. Løste konflikter vennene hans havnet i ved å bare være tilstede og dempe situasjonene. Usj, som jeg savner han. Kjekk var han også. Ser ut som en yngre versjon av henry cavill, han som spiller nye supermann. I mine øyne er forøvrig supermann et prakteksemplar på en ydmyk mann. Anonymkode: acd56...468 8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #12 Skrevet 24. mars 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har inntrykk av at de som er ydmyke ofte er veldig fysisk og/eller psykisk sterke. Var sammen med en slik en før, og han hadde alltid rolige og fornuftige responser når det kom til konfrontasjoner. Løste konflikter vennene hans havnet i ved å bare være tilstede og dempe situasjonene. Usj, som jeg savner han. Kjekk var han også. Ser ut som en yngre versjon av henry cavill, han som spiller nye supermann. I mine øyne er forøvrig supermann et prakteksemplar på en ydmyk mann. Anonymkode: acd56...468 (Y) Anonymkode: c92f2...fcb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #13 Skrevet 25. mars 2016 At han er sterk og bestemt men samtidig ydmyk syn jeg er en uimotståelig kombo. Dessverre finnes det ikke mange slike.. Anonymkode: 286f0...fde 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #14 Skrevet 25. mars 2016 Nei, norske kvinner tenner på badboys som behandler damer dårlig. Dette ligger langt inne i genene så kvinnene kan ikke noe for det. Anonymkode: 5ec12...d35
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #15 Skrevet 25. mars 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, norske kvinner tenner på badboys som behandler damer dårlig. Dette ligger langt inne i genene så kvinnene kan ikke noe for det. Anonymkode: 5ec12...d35 Og alle menn er utro drittsekker? Siden vi først er i gang å generaliserer.. Anonymkode: 800b0...d63 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #16 Skrevet 25. mars 2016 Så lenge ydmykhet ikke forveksles med det å være dørmatte, er det svært attraktivt. Man kan være ydmyk samtidig som man er sterk og har respekt for både seg selv og andre, og da er dette veldig optimalt. Det å kunne snakke om dype emner er også et stort pluss, men jeg liker også å bare snakke om helt trivielle ting. Om det bare er dype temaer som skal snakkes om, kan det bli slitsomt i lengden, så her er det snakk om en fin mellomting, for det blir også kjedelig å bare skulle prate om trivielle emner - men om man har en evne til å reflektere, en slags intellektuell nysgjerrighet, er det jo bare positivt og spennende. Anonymkode: 90598...012 4
qwerty123 Skrevet 25. mars 2016 #17 Skrevet 25. mars 2016 Ödmjukhet för mig är att kunna erkänna sina fel och brister och kunna be om ursäkt när man gjort fel.Men det innebär inte att man inte står upp för sig själv och andra när situationen kräver det. Jag har varit i situationer där personer hotat mig med våld och tagit strypgrepp på mig för att jag vägrat servera dom mera alkohol och det desarmerar jag genom att förklara att det är jag som bestämmer om,när och vad dom får dricka.Självklart så fanns ju lusten att slå till personen som tar stryptag på mig men våld skapar oftast mera våld och är sällan rätt väg att gå men det finns alltid undantag från alla regler Men är man trygg och säker på sig själv så behöver man aldrig ta till våld. Djupa diskussioner om politik, religion och filosofi är riktigt kul Men det är kul att diskutera film,musik och tv-serier också 3
Eighth Planet Skrevet 25. mars 2016 #18 Skrevet 25. mars 2016 Man trenger ikke være pussy eller klengete om man er ydmyk. Ydmyk er evnen til å se ting fra andres perspektiver, det å kunne ta hensyn og vise respekt. Ja en slik mann verdsetter jeg. Å prate dypt med en som har en slik egenskap er bra. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #19 Skrevet 25. mars 2016 En ting er sikkert: Folk som beskriver seg selv som ydmyke er det ikke. Anonymkode: a6f7c...7e7 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #20 Skrevet 25. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting er sikkert: Folk som beskriver seg selv som ydmyke er det ikke. Anonymkode: a6f7c...7e7 Haha! du om det Er heller ingen som har beskrevet seg som en slik en. ts Anonymkode: c92f2...fcb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå