AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Hei. Min kone får smerter i livmor ved orgasme. Hun kjenner det også når hun blir kåt, men da er det ikke veldig vondt. Hun har vært hos lege og de finner ikke noe galt. Noen som har noen tips/erfaringer? Stress kan ha innvirkning så det prøver vi og unngå. Anonymkode: ae981...397
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 Jo jeg har. Var til gyn med det og han fant ingen ting. 5 år senere hadde den blodige utveksten han ikke så, vokst seg fra livmorhalsen og ned til livmormunnen. Jeg var heldig, det var ikke celleforandringer i den, men det ble en stor operasjon. Det trenger ikke være så "dramatisk" med din kone, det kan være andre årsaker til sånne smerter. Men hun bør komme seg til gyn og få tatt en skikkelig ultralyd, ikke bare av livmor men også livmorhals. Anonymkode: 8b1d1...5d8
Magic76 Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo jeg har. Var til gyn med det og han fant ingen ting. 5 år senere hadde den blodige utveksten han ikke så, vokst seg fra livmorhalsen og ned til livmormunnen. Jeg var heldig, det var ikke celleforandringer i den, men det ble en stor operasjon. Det trenger ikke være så "dramatisk" med din kone, det kan være andre årsaker til sånne smerter. Men hun bør komme seg til gyn og få tatt en skikkelig ultralyd, ikke bare av livmor men også livmorhals. Anonymkode: 8b1d1...5d8 Hei, takk for svar. Hun har vært til gyn og fått ultralyd, men det var vist ingenting galt. Hun vurderer en tur til volvat. I tillegg har hun vært hos kiropraktor og osteopat uten hell. mvh TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå