Gå til innhold

Før den blir stiv

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har iallefall aldri kysset en gutt uten at han har fått ståpikk da... Og jeg har kysset mange gutter. Når man kliner og koser er det jo helt normalt at gutten får ståpikk! Om det er snakk om bare et raskt kyss uten tunge kan man snakke om at den ikke sånn helt uten videre blir stiv. Men om man ligger og koser og kysser er det jo vanlig at gutten blir stiv

Anonymkode: a62af...a4e

Men det er slett ikke unormalt at den ikke er helt stiv med en gang. Og det er da virkelig ikke noe problem å ordne. Jenter blir da ikke alltid søkkvåte av klining de heller. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer veldig an på hvordan type kosing og klining det er, og om gutten har det i tankene, at det fører til sex. Kjæresten min og jeg kan kline og kose mye uten at det fører til sex, bare fordi jeg eelsker å kline. Dette kan i noen tilfeller føre til sex, men da må jeg ta han på de "riktige" stedene (gjerne pungen og innsiden av lårene). Andre ganger vi kliner blir den stiv med en gang, og han blir superkåt.

Kjæresten min kan også være stiv uten at han nødvendigvis er kåt, men bare fordi penis blir tatt på og blodtilførselen øker.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hets og avsporinger. -Saraby,mod.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ha sex for et par dager siden, men han (vi er ikke sammen) fikk den ikke opp pga alkohol. Prøvde flere ganger. Jeg var redd det var min feil, men dette nektet han for. Tror han ble ganske flau. Har ikke hørt noe fra han etterpå. Thats it? Eller må jeg ha tålmodighet fordi han mest sannsynlig er flau enda? 

Anonymkode: cd4de...7dc

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har iallefall aldri kysset en gutt uten at han har fått ståpikk da... Og jeg har kysset mange gutter. Når man kliner og koser er det jo helt normalt at gutten får ståpikk! Om det er snakk om bare et raskt kyss uten tunge kan man snakke om at den ikke sånn helt uten videre blir stiv. Men om man ligger og koser og kysser er det jo vanlig at gutten blir stiv

Anonymkode: a62af...a4e

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her

Anonymkode: ccb6e...db3

Dere er sannsynligvis så unge at gutten fortsatt sliter med å styre dette :)

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ha sex for et par dager siden, men han (vi er ikke sammen) fikk den ikke opp pga alkohol. Prøvde flere ganger. Jeg var redd det var min feil, men dette nektet han for. Tror han ble ganske flau. Har ikke hørt noe fra han etterpå. Thats it? Eller må jeg ha tålmodighet fordi han mest sannsynlig er flau enda? 

Send en melding til ham og takk for sist. Hvorfor skal han være den som må ta kontakt om du fortsatt har lyst til  treffe ham?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, smilo skrev:

Send en melding til ham og takk for sist. Hvorfor skal han være den som må ta kontakt om du fortsatt har lyst til  treffe ham?

Jeg gjorde det, og han svarte. Spurte ikke om å treffes igjen, tenker at det kan han gjøre hvis han fortsatt vil. Men etterpå har jeg ikke hørt noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...