Gå til innhold

Før den blir stiv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter klining og kosing etc, og det skal over til sex, du drar av mannen buksa også har han ikke fått stiv enda..

Hvordan forholder man seg til det? Begynne å suge den slappe pikken til den blir stiv?

Kanskje dumt spørsmål, men av de sexpartnerene jeg har hatt har penis vært hard fra buksen er nede.

Vet ikke helt hva som blir for dumt eller ei ved å håndtere en slapp penis..

Anonymkode: 5458d...d2a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vente til han er klar for sex?

La han ta initiativet når han er klar

Anonymkode: 0da53...7a1

• Liker 2
Skrevet

Fortsett med kyssing og stryking? Runk han imens du fortsetter med det andre? Som du sier gå ned på han? Mange muligheter.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

-Saraby, mod.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kanskje han er nervøs fordi han vet hva som venter? Særlig om dere er i bli kjent-fase kan det hende han har litt prestasjonsangst? Normalen er jo at den er stiv lenge før du kommer så langt, så vil tro det er nervøsitet som gjør at den ikke er stiv .

Skrevet (endret)
4 timer siden, Mysticgirl skrev:

Kanskje han er nervøs fordi han vet hva som venter? Særlig om dere er i bli kjent-fase kan det hende han har litt prestasjonsangst? Normalen er jo at den er stiv lenge før du kommer så langt, så vil tro det er nervøsitet som gjør at den ikke er stiv .

Menn er forskjellige, da. Ikke alle som blir harde før det er mer direkte stimuli på penis, uten at det er noe galt med dem av den grunn. 

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har også opplevd dette i det siste, aldri før. Og må si det er litt turn off :( Men er det vanlig? Og kanskje mer vanlig jo eldre man blir? Jeg mister litt lysten av det...

Anonymkode: a663e...655

• Liker 1
Skrevet

Det er ganske frustrerende med jenter som ikke forstår at blodtilførselen ikke nødvendigvis har noe med tenningen å gjøre. Siden jeg og kjæresten har et særdeles aktivt sexliv, og hverdagen vår består av mye kos og tafsing, betyr det at jeg ikke nødvendigvis reagerer umiddelbart på intimitet. Det kommer an på dagsformen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også opplevd dette i det siste, aldri før. Og må si det er litt turn off :( Men er det vanlig? Og kanskje mer vanlig jo eldre man blir? Jeg mister litt lysten av det...

Anonymkode: a663e...655

Er du mann eller kvinne? Enig i at det er turnoff.

Anonymkode: 30668...323

• Liker 1
Gjest cheshirecat
Skrevet (endret)

Det værste du kan gjøre er å lage en scene av det. Legg han oppå deg også bruker du den slappe pikken til å stimulere klitoris. . En slapp pikk som du drar opp og ned på klitten føles ganske likt som å bli slikket. fokuser på følelsen av at klitten blir stimulert, og drit i at kuken er slapp. Uansett hva som er årsaken til at den ER slapp blir den kjapt nok stiv når du viser at du er avslappa og nyter det uansett. Om den IKKE blir stiv er heller ikke det noe krise, shit happens, men gjør det beste uttav det.

Endret av cheshirecat
AnonymBruker
Skrevet

Blir det ikke litt som at kvinner må være våte for at de skal være klare til penetrering, men kan være kåt fordi om de ikke er våte. Så kan menn være kåte selv om de ikke umiddelbart er stive? Og at litt suging vil hjelpe på så han blir stiv?

Anonymkode: f250b...c39

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, cheshirecat skrev:

Det værste du kan gjøre er å lage en scene av det. Legg han oppå deg også bruker du den slappe pikken til å stimulere klitoris. . En slapp pikk som du drar opp og ned på klitten føles ganske likt som å bli slikket. fokuser på følelsen av at klitten blir stimulert, og drit i at kuken er slapp. Uansett hva som er årsaken til at den ER slapp blir den kjapt nok stiv når du viser at du er avslappa og nyter det uansett. Om den IKKE blir stiv er heller ikke det noe krise, shit happens, men gjør det beste uttav det.

This.

Det er jævlig tennende!

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe problem med at han ikke blir hard med en gang, da bare tar jeg på den, stryker, runker, gnir mitt underliv mot hans. Men jeg suger i utgangspunktet ikke slapp pikk. Jeg skal være ganske tenkt for å suge og en slapp pikk tenner meg ikke veldig, det er ikke noe problem, men det tenner meg ikke veldig.

Anonymkode: b48a4...c70

AnonymBruker
Skrevet

Her er dette en situasjon som vi begge faktisk setter pris på! Vi tenner på at at han knuller meg dypt i munnen, men han er såpass stor at jeg sliter om han er helt hard. Om han derimot er halvstiv har vi mye moro, helt til han blir for stiv. Da er det gjerne litt slik "Faen, nå er det slutt på den moroa..."

Anonymkode: 60cd3...90e

AnonymBruker
Skrevet

her pleier jeg bare å fortsette å kline med han, ta på han og forsiktig runke han. 

Kan ikke se at dette i det hele tatt burde være et problem så lenge han blir hard etterhvert. Jeg er jo ikke alltid plaskvåt etter litt klining og kosing jeg heller, men det har jo aldri vært et problem for kjæresten min. Da fortsetter vi jo bare med kosen. 

Anonymkode: c5174...eb6

• Liker 1
Skrevet

Det er da ikke verre enn å bare ta litt på den..? Herre, alle får da ikke stå bare de kysser en dame.

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, peppermyntete skrev:

Det er da ikke verre enn å bare ta litt på den..? Herre, alle får da ikke stå bare de kysser en dame.

Isåfall ville det vært litt kjipt om det ikke skulle vært mer enn det som skulle til.

Som om jenta skulle vært klar etter et kyss det da 😵

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, bjone skrev:

Isåfall ville det vært litt kjipt om det ikke skulle vært mer enn det som skulle til.

Som om jenta skulle vært klar etter et kyss det da 😵

Jeg har iallefall aldri kysset en gutt uten at han har fått ståpikk da... Og jeg har kysset mange gutter. Når man kliner og koser er det jo helt normalt at gutten får ståpikk! Om det er snakk om bare et raskt kyss uten tunge kan man snakke om at den ikke sånn helt uten videre blir stiv. Men om man ligger og koser og kysser er det jo vanlig at gutten blir stiv

Anonymkode: a62af...a4e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har iallefall aldri kysset en gutt uten at han har fått ståpikk da... Og jeg har kysset mange gutter. Når man kliner og koser er det jo helt normalt at gutten får ståpikk! Om det er snakk om bare et raskt kyss uten tunge kan man snakke om at den ikke sånn helt uten videre blir stiv. Men om man ligger og koser og kysser er det jo vanlig at gutten blir stiv

Anonymkode: a62af...a4e

Samme her

Anonymkode: ccb6e...db3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...