Jegundres Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 Hei. Vet ikke om dette er noe man kan ta opp her, men prøver Jeg har innsett at jeg har tvangslidelser! Jeg har et behov for å sjekke ting rundt meg, mye forskjellig, og det opptar mye hjernekapasitet og blir mye unødvendig bekymringer. Jeg er klar over det, står i kø til psykolog, men vil gjerne høre om noen har blitt behandlet for dette og hva man kan gjøre på egenhånd?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 3 timer siden, Jegundres skrev: Hei. Vet ikke om dette er noe man kan ta opp her, men prøver Jeg har innsett at jeg har tvangslidelser! Jeg har et behov for å sjekke ting rundt meg, mye forskjellig, og det opptar mye hjernekapasitet og blir mye unødvendig bekymringer. Jeg er klar over det, står i kø til psykolog, men vil gjerne høre om noen har blitt behandlet for dette og hva man kan gjøre på egenhånd? Det er mye god informasjon om dette i tråder på Doktoronline.no i underforum Psykiatri Anonymkode: 76332...3a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå