AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #21 Skrevet 24. mars 2016 27 minutter siden, sjonkelrolf skrev: Jo, hvis han prøver å komme seg videre og har akseptert at han ikke hører fra deg lenger vil det siste han trenger være at du tar kontakt. Man trenger ikke rippe opp i gamle sår. Da er det jo enklere for han å gå videre om han får en tilbakemelding. Synes TS skal si rett ut at hun fikk panikk. Det er ærlig og ryddig gjort. Anonymkode: 88bd6...8d9 2
Gjest Shjully Skrevet 24. mars 2016 #22 Skrevet 24. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en effektiv måte å ikke la han velge selv i hvert fall. Hører det er mange jenter som gjerne sier "han fortjener bedre enn meg", men hva legger du i det? Er han perfekt? Anonymkode: 731be...ceb Ikke perfekt, men definitivt et bedre menneske enn meg.. Det var jo ganske fælt gjort det jeg gjorde
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #23 Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, Shjully skrev: Ikke perfekt, men definitivt et bedre menneske enn meg.. Det var jo ganske fælt gjort det jeg gjorde Ikke helt heldig nei, men han sitter antaglig igjen med et bedre inntrykk av deg dersom du forsøker å rette opp i det Anonymkode: 731be...ceb 1
sjonkelrolf Skrevet 24. mars 2016 #24 Skrevet 24. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det jo enklere for han å gå videre om han får en tilbakemelding. Synes TS skal si rett ut at hun fikk panikk. Det er ærlig og ryddig gjort. Anonymkode: 88bd6...8d9 Nå har jeg opplevd akkurat det der fra en jente. Og hvis jeg først har belaget meg på ikke å høre fra en jente som har gjort slikt vil det siste jeg ønsker være at hun tar kontakt.
Gjest Shjully Skrevet 24. mars 2016 #25 Skrevet 24. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt heldig nei, men han sitter antaglig igjen med et bedre inntrykk av deg dersom du forsøker å rette opp i det Anonymkode: 731be...ceb Aner ikke engang hva jeg skulle ha sagt.. Det er så typisk meg å freake ut, han burde hate meg
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #26 Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, sjonkelrolf skrev: Nå har jeg opplevd akkurat det der fra en jente. Og hvis jeg først har belaget meg på ikke å høre fra en jente som har gjort slikt vil det siste jeg ønsker være at hun tar kontakt. Jeg er motsatt. Dersom jeg er gått videre, liker jeg likevel å avslutte relasjoner på en god måte. TS: Kan du komme til å omgås han i fremtiden? Jobb, venner e.l? Anonymkode: 731be...ceb 1
Gjest Shjully Skrevet 24. mars 2016 #27 Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er motsatt. Dersom jeg er gått videre, liker jeg likevel å avslutte relasjoner på en god måte. TS: Kan du komme til å omgås han i fremtiden? Jobb, venner e.l? Anonymkode: 731be...ceb Nei, heldigvis ikke.
sjonkelrolf Skrevet 24. mars 2016 #28 Skrevet 24. mars 2016 2 minutter siden, Shjully skrev: Aner ikke engang hva jeg skulle ha sagt.. Det er så typisk meg å freake ut, han burde hate meg Vel, jeg har ikke akkurat et godt inntrykk av hun som gjorde det mot meg for mange år siden. Ønsket henne alt vondt... 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er motsatt. Dersom jeg er gått videre, liker jeg likevel å avslutte relasjoner på en god måte. TS: Kan du komme til å omgås han i fremtiden? Jobb, venner e.l? Anonymkode: 731be...ceb Det gjør som regel jeg og. Og det ideelle er å avslutte på en ordentlig måte. Men hvis ikke det lar seg gjøre fra min side, så belager jeg meg på å gå videre. Da ønsker jeg ikke å ha noe som helst med henne å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #29 Skrevet 25. mars 2016 Hvordan gikk konfrontasjonen med hn? :-) Anonymkode: 9c518...dd4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #30 Skrevet 27. mars 2016 Tipper du ikke turte og lot forsvarsmekanismen overta; ''Jeg tror hen greier seg best uten meg, blablabla''. Anonymkode: 9c518...dd4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #31 Skrevet 27. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper du ikke turte og lot forsvarsmekanismen overta; ''Jeg tror hen greier seg best uten meg, blablabla''. Anonymkode: 9c518...dd4 Hellu! Jo, jeg tok kontakt og vi ordnet sånn halvveis oppi det. (Fått meg ny bruker) TS Anonymkode: 16da4...f1b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå