Gå til innhold

Jeg savner deg sånn..

Anbefalte innlegg

Gjest Shjully
Skrevet

Savner komplimentene dine.. Samtalene våre.. Rådene dine.. Smilet.. 

Jeg savner deg sånn og beklager for at jeg rotet det til. Det er visst bare sånn jeg er, ødelegger alt i livet mitt som er bra. 

Beklager. Savner deg. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde du da?

Anonymkode: 4d16c...069

Gjest Shjully
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjorde du da?

Anonymkode: 4d16c...069

Jeg bare kuttet kontakten helt uten videre. Fikk helt panikk og hater meg selv for det nå.. 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Shjully skrev:

Jeg bare kuttet kontakten helt uten videre. Fikk helt panikk og hater meg selv for det nå.. 

Kan du ikke ta opp kontakten igjen?

Anonymkode: 731be...ceb

• Liker 4
Gjest Shjully
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke ta opp kontakten igjen?

Nei, tror ikke han vil høre fra meg.. 

AnonymBruker
Skrevet

Det vet du ikke før du har prøvd å nettopp ta kontakt med h*n igjen.

Anonymkode: 9c518...dd4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Shjully skrev:

Nei, tror ikke han vil høre fra meg.. 

Å? Hvorfor ikke?

Gjest Shjully
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å? Hvorfor ikke?

Fordi jeg var en dust. Forsvant uten å si noe. Tror (og kanskje håper) at han har gått litt videre nå, det fortjener han. Men jeg savner han noe sykt.. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Shjully skrev:

Fordi jeg var en dust. Forsvant uten å si noe. Tror (og kanskje håper) at han har gått litt videre nå, det fortjener han. Men jeg savner han noe sykt.. 

Det er alltid kjipt å ikke få closure, og alltid vanksligere å gå videre uten å få det så er ikke sikkert han har gått videre. Er det lenge siden?

• Liker 2
Gjest Shjully
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid kjipt å ikke få closure, og alltid vanksligere å gå videre uten å få det så er ikke sikkert han har gått videre. Er det lenge siden?

To uker ca

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Shjully skrev:

To uker ca

Tenker at det ikke er nok tid til å gå videre. Hvis du tror han likte deg, syns jeg du skal ta kontakt. Dere har potensielt begge noe å tjene på det :) Har han forsøkt å kontakte deg etter at du brøyt kontakten?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syns du skal ta kontakt med han. Kanskje han er redd for at du ikke ønsker kontakt fra han og derfor ikke kontakter deg?

Hva konkret er egentlig caset her?

Anonymkode: 9c518...dd4

• Liker 2
Skrevet
44 minutter siden, Shjully skrev:

Ta kontakt med han da vel, så kan du jo spørre om han vil noe med deg :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis du har noe som helst ønske om å høre fra ham igjen er det nok du som må ta kontakt. Visse menn har faktisk vett til å holde seg helt borte fra damer som kutter kontakten på den måten, og de kommer ikke på noen måte til å ta kontakt. Neste spørsmål er om han egentlig ønsker kontakt med deg etter det du har gjort. Kanskje du gjør vondt verre ved å ta kontakt?

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Hvis du har noe som helst ønske om å høre fra ham igjen er det nok du som må ta kontakt. Visse menn har faktisk vett til å holde seg helt borte fra damer som kutter kontakten på den måten, og de kommer ikke på noen måte til å ta kontakt. Neste spørsmål er om han egentlig ønsker kontakt med deg etter det du har gjort. Kanskje du gjør vondt verre ved å ta kontakt?

Tror ikke hun gjør vondt verre. I verste fall avslutter hun relasjonen på en bedre måte dersom hun forklarer og han sier nei. Er dog enig i at det er hun som bør ta kontakt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også gjort dette, men for seks måneder siden. Angrer fremdeles, for tror at jeg elsker han, og trodde det da og. Vil råde deg til å ta kontakt nå.  Angrer på at ikke jeg var tøff nok. 

Anonymkode: 73162...c8c

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke hun gjør vondt verre. I verste fall avslutter hun relasjonen på en bedre måte dersom hun forklarer og han sier nei. Er dog enig i at det er hun som bør ta kontakt.

Jo, hvis han prøver å komme seg videre og har akseptert at han ikke hører fra deg lenger vil det siste han trenger være at du tar kontakt. Man trenger ikke rippe opp i gamle sår.

Gjest Shjully
Skrevet

Tror jeg heller mot å la det ligge.. Han fortjener noe bedre og mer stabilt enn meg. 

Skrevet
3 minutter siden, Shjully skrev:

Tror jeg heller mot å la det ligge.. Han fortjener noe bedre og mer stabilt enn meg. 

Er faktisk tilbøyelig til å være enig. Hold deg unna ham. Han fortjener bedre, ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Shjully skrev:

Det er en effektiv måte å ikke la han velge selv i hvert fall. Hører det er mange jenter som gjerne sier "han fortjener bedre enn meg", men hva legger du i det? Er han perfekt?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...