Gå til innhold

Blødning 1 dag etter eggløsning!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 23år. Har brukt p-piller sammenhengende i 2år men sluttet for over 1 år siden. Igår hadde jeg eggløsning ifølge appen på tlf. Denne appen har jeg da brukt i mange måneder der jeg har loggført mensen hver månde. Men denne gangen fikk jeg blødninger 1 dag etter eggløsning. Også mensen smerter. Rødt friskt blod. Har lest litt på nett for å prøve å bli klokere. Er det noe galt med meg? Har alltid hatt regelmessig syklus. Men litt trøbbel med mens etter p-pille slutt men det har vært greit siste 5 mnd. Har kun vært utsatt første 5 mnd etter pille slutt. Hjelp!:0

Anonymkode: d5595...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)Man kan få en liten blødning når man har EL og litt smerter som du beskriver er også vanlig. Jeg har hatt det mange ganger.

Skrevet

Samme som shinigami. Så og si hver mnd har jeg dette. 1-3 dager med sporblødning.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nesten like mye blod som vanlig mensen. Eneste at blodet virker mere rødt! Vanlig mensen smerter. Første dråpene var brunt men nå er det friskt rødt blod. Blir så bekymret. Føler ikke at det er normalt. Aldri opplevd dette før. Skal det være sånn? Kan det være mensen som har endret dag 14 dager før? 

Anonymkode: d5595...0ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...