Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er stedet for å prate skit og drikke seg skita. For når pubben er fo langt unna og kjøleskapet er for fullt!.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev:

Her er stedet for å prate skit og drikke seg skita. For når pubben er fo langt unna og kjøleskapet er for fullt!.

Ja, kjøleskapet mitt er for fullt av billige priskrig-egg :)

Noen som er glad  i eggedosis? :laugh:

Anonymkode: e7f33...9ad

AnonymBruker
Skrevet

Har over 100 egg! :laugh:

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har over 100 egg! :laugh:

Jeg har 48 egg, men ingen til å lage dem for meg. What to do? Finnes det en app for noen som vil ha noen til å komme å lage seg frokost?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 48 egg, men ingen til å lage dem for meg. What to do? Finnes det en app for noen som vil ha noen til å komme å lage seg frokost?

Vet ikke. Kanskje du kan lage en slik app, be noen lage en slik app eller evt annonsere etter noen som kan komme og lage frokost til deg? Og servere den på sengen :spise:

Skrevet

Vet ikke. Kanskje du kan lage en slik app, be noen lage en slik app eller evt annonsere etter noen som kan komme og lage frokost til deg? Og servere den på sengen :spise:

Hvor ville du avertert etter noe slikt?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Har du en snill nabo som kunne tatt oppdraget?

Skrevet

Har du en snill nabo som kunne tatt oppdraget?

Eksen min er naboen min, men hun ville nesten ikke bære varene mine hjem fra butikken engang og hun klaget over at hun var syk. Så spiste hun en is og dro.

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min er naboen min, men hun ville nesten ikke bære varene mine hjem fra butikken engang og hun klaget over at hun var syk. Så spiste hun en is og dro.

Har du ingen andre naboer i nærheten?

Skrevet

Har du ingen andre naboer i nærheten?

Ingen som jeg kjenner. Kan ikke akkurat banke på døra og be dem lage meg egg. Hun ene er litt søt men jeg vet ikke hvor hun bor.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ville du avertert etter noe slikt?

I Lokalavisen eller på Finn.no eller FB eller på nærbutikken

Finn.no har en egen jobbside med annonsering av småjobber.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jammen, du kan da vel lage til eggene selv! :)

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

@cheshirecat kan kanskje være så elskerdig å hjelpe en ung og kjekk mann som deg i nøden?

Gjest cheshirecat
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

@cheshirecat kan kanskje være så elskerdig å hjelpe en ung og kjekk mann som deg i nøden?

Nårrr .. Så søtt! Såklart jeg kan. Du kan ta med det sorte sjalu hullet av et hjerte du har og møte opp du også. Good times ❤️

Gjest cheshirecat
Skrevet

WAT?! Vi har startet basicly samme tråd!! Ser det nå

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, cheshirecat skrev:

Nårrr .. Så søtt! Såklart jeg kan. Du kan ta med det sorte sjalu hullet av et hjerte du har og møte opp du også. Good times ❤️

Jeg er ikke sjalu :)

Men du er så hyggelig og hjelpsom og da tenkte jeg at du kanskje kunne hjelpe kjekkingen :hjerte:

Gjest cheshirecat
Skrevet

Jeg er ikke sjalu :)

Men du er så hyggelig og hjelpsom og da tenkte jeg at du kanskje kunne hjelpe kjekkingen :hjerte:

Han er virkelig ikke så kjekk.. Hvorfor tror du han har et alkoholproblem? 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Du vet at de holder seg i opptil 2 mnd etter utgått dato?

Kanskje man kunne lage eggelikør av noe av eggene?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at de holder seg i opptil 2 mnd etter utgått dato?

Kanskje man kunne lage eggelikør av noe av eggene?

Tror de er ganske gamle egentlig. Fikk en kartong fra jeg har lugget med. Den andre kjøpte jeg. Men de har stått der en stund. Hvordan sjekker jeg at de funker?

Kan jeg lage eggelikør av kahlua?

AnonymBruker
Skrevet

Tror de er ganske gamle egentlig. Fikk en kartong fra jeg har lugget med. Den andre kjøpte jeg. Men de har stått der en stund. Hvordan sjekker jeg at de funker?

Kan jeg lage eggelikør av kahlua?

Du kjenner det på lukten dersom eggene er dårlige. Farge og smak endres også når de er dårlige.

Men jeg vet ikke av noe triks for å finne ut om eggene er dårlige før man tar hull på skallet. Kanskje andre vet noe om dette?

Jeg vet ikke om kahlua egner seg til det. Hør evt på underforum mat og drikke om dette og evt oppskrifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...