Gå til innhold

All kinds of kinds

Tennessee

Anbefalte innlegg

Neimen @Diddles da... :kose: Du er jo verdens søteste. Mannen din kommer til å ilegge meg forbud mot å sende ting til deg hvis det bare får deg til å :grine::ler: Men han skjønner vel forhåpentligvis at du ikke er trist :fnise: Liker at han bare tørt spurte om det var meg... 

Helt merkelig både hvor absurd og mer virkelig det er av å se to sånne minimennesker! Og å tenke på at de er inni der liksom? Jeg blir helt smårar!! :rodmer: Enig med deg @Verdande i at det beste er friske unger uansett kjønn, det er fullstendig underordnet! Var så godt å høre at gynekologen sa de så helt perfekte ut! :rodmer::grine::rodmer: 

Har ikke hørt noe fra kjære ennå om hun har fått noen rare spørsmål etter at hun sendte svar om at vi kommer alle fire, lover oppdatering etterhvert! :jepp:

Tror jeg har litt mental utladning etter all spenningen i går, veldig trøtt og litt hodepine. Så nå er arbeidsuka overstått og jeg er på vei hjem for å hvile. I går gikk jeg jo på ren adrenalin og eufori så da var det ikke lett å ta seg en lur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahahaha, mannen bare ler og synes vi er rare :ler: Han veit jo hva han har gifta seg med...... :hoho: 

Hvordan har helga vært? Fått noen respons fra de som skal gifte seg eller??? :popcorn: Og takk for tips om Cirkus Cirkör forresten, det var gøy det :hoppendeglad: Måtte de komme tilbake, da sitter jeg på første rad!!! 

Ha en fin dag da skjønne gravide du :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Diddles skrev:

Ahahaha, mannen bare ler og synes vi er rare :ler: Han veit jo hva han har gifta seg med...... :hoho: 

Hvordan har helga vært? Fått noen respons fra de som skal gifte seg eller??? :popcorn: Og takk for tips om Cirkus Cirkör forresten, det var gøy det :hoppendeglad: Måtte de komme tilbake, da sitter jeg på første rad!!! 

Ha en fin dag da skjønne gravide du :klemmer: 

Hey, hvorfor synes han jeg er rar....?? :klo: Sikkert fordi jeg deler altfor mye kanskje.... :fnise: Men det er godt han ikke synes det blir altfor mye da, som du sier, han visste vel hva han fikk, du har vel ikke blitt dramatisk forandret siden dere møttes/giftet dere i henseende følelser og lettrørthet ;)

Jeg er såååå glad for at dere dro på Cirkus Cirkör!! :danser: De forestillingene som er bra (og denne er en av dem) er helt avsindig bra, så glad dere syntes det også!

Helga var veldig bra egentlig :nigo: Deilig med langhelg, selv for sånne som ikke jobber fulltid :ler: På lørdag var jeg på bolleshopping mens kjære klippet seg, jeg var litt lur og foreslo at hun kanskje skulle klippe seg på et av de store sentrene i nærheten i og med vi fant ut at frisøren vår har flyttet uten å gi beskjed :snurt: Det var hun med på, så da ble det shopping på meg, en gravidbukse til, to bh-er (første gang jeg har måttet kjøpe bh fordi det begynner å bli dårlig plass utover, og ikke bare rundt! :skratte: ), to topper og en skjorte som riktignok var fra den vanlige avdelingen, men likevel kommer til å passe meg en stund. Og så fikk jeg kjøpt meg lave ballerinapensko, orker ikke å stable meg på hæler nå, og har både en navnfest i pinsen og en jobbgreie neste uke som jeg må ha kjole til. Joggesko er liksom ikke greia da... :ler: Men veldig fornøyd med utbyttet altså! Søndag var vi på middag hos et vennepar, de som har fadderbarnet vårt og lillebroren, og vi fikk massevis av nydelig grillmat. Og masse skravling og moro. Og ikke minst, så fikk femåringen litt kvalitetstid med kjære, noe som omtrent er det beste som kan skje ham her i livet. Han pleier å kidnappe henne rett inn på rommet sitt så fort vi kommer inn døra, rommet hans har inngang fra gangen, men denne gangen var han litt sjenert, så da ble det litt utpå isteden. De koser seg veldig sammen, det er stas! Ellers var det tid for litt generelt husarbeid som vasking av bad, støvtørking og klesvask som jeg fordelte på både søndag og mandag. Og litt tid til å slappe av fikk vi også, det må jo også til! :jepp:

Det hadde ikke tatt så lang tid før kjære fikk svar fra hun som har giftet seg, hun lurte på hva hun hadde gått glipp av. Da hun fikk fasiten, kom neste melding i Caps Lock, så hun ble litt gira kan du si :ler: Koselig det da. Litt bekymret for hvor svær jeg egentlig kommer til å være på den tida, men det får vi ta da! Det har virkelig bare tatt av på magefronten den siste uka, eller strengt tatt fra jeg passerte uke 12, men mer og mer dag for dag nesten nå! På appen min som følger svangerskapet sto det om uke 14 at "If you're expecting twins, it won't be long before you will feel like there is a wrestling match inside". Jeg er litt sånn 50/50 på å ikke tro på det, og å tenke at det blir helt fjernt. Oppdatering kommer garantert! :daane::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Hurra, hurra for bolleshopping! :nordvesta:  Jeg handlet en del fra http://www.funmum.com/ og husker jeg at jeg fikk tips om http://www.destinationmaternity.com/ -men at det var usikkerhet på om de shipper internasjonalt. Men både Asos og Ellos har gravidkategorier også. Ikke at du spurte om tips, jeg bare kom på det :ler:

Høres ut som en koselig helg! :hoppe:

Så gøy med Caps Lock-reaksjon! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2017 den 13.52, Verdande skrev:

Hurra, hurra for bolleshopping! :nordvesta:  Jeg handlet en del fra http://www.funmum.com/ og husker jeg at jeg fikk tips om http://www.destinationmaternity.com/ -men at det var usikkerhet på om de shipper internasjonalt. Men både Asos og Ellos har gravidkategorier også. Ikke at du spurte om tips, jeg bare kom på det :ler:

Høres ut som en koselig helg! :hoppe:

Så gøy med Caps Lock-reaksjon! :nigo:

Takk for tips! Alltid kjekt å ha noe i bakhånd! Siden sist har jeg kjøpt en helt vanlig kjole med plass til min stadig voksende mage på H&M, men ellers prøver jeg å holde igjen til vi kommer til Manchester, håper å finne noen fine topper og sommerklær der :jepp: 

Apropos stadig voksende mage, det er altså helt vilt! Jeg kommer til å vagge før jeg er halvveis hvis dette tempoet opprettholdes :daane: Jeg er sikker på at den er større for hver dag, og er bilde jeg tok i går for å sammenligne med ti dager tidligere underbygger den teorien :gravid:  15 uker i dag, ganske vilt å tenke på!! :hjerte: Jeg er veldig utålmodig etter å kjenne bevegelse der inne, sånn for å vite at de turner rundt og har det bra, men det er jo fortsatt i tidligste laget. Og jeg kommer nok til å få mer liv enn har bedt om også, har jeg hørt fra andre som har hatt tvillinger :ler: Så får prøve å være litt tålmodig, kjempelett... :rolleyes: Trodde kanskje jeg kjente noe da jeg hvilte etter middag på lørdag, men det er en overhengende sannsynlighet for at det bare var grillmat :skratte: 

Formen min er ganske bra, jeg plages litt med pollenallergi nå som det har eksplodert her på Østlandet. Mine allerede veldig hovne slimhinner i nesa setter svært liten pris på pollenkorn, og ikke får de kortisonnesespray heller. Så jeg nyser og snufser og håper den kraftige pollenspredningen ihvertfall gjør at det går fort over! Ellers er ettermiddagshvil fortsatt en viktig del av å komme gjennom uka, og jeg har fått kjenne litt på halsbrann (og mye høyere puls enn normalt!!), men ikke noe jeg kan klage over synes jeg! 

I går ettermiddag og kveld tok jeg det veldig rolig, denne uka skal jeg nemlig ha rekord i sosialisering siden jeg fant ut at jeg er gravid. Det sosiale har vært både nedprioritert og nesten ikke-eksisterende, og nå kommer alt på en gang. I dag skal jeg møte @^^Belle^^ for lunch :hoppendeglad: , i morgen ettermiddag/kveld skal jeg være med på reunion for tidligere ansatte på jobb (frivillig, men jeg har veldig lyst), torsdag ettermiddag skal jeg møte ei jeg studerte med og fredag får vi en kompis på middagsbesøk! Heldigvis er de greit fordelt sånn at jeg ikke får ekstremt lange dager, og morgendagen har jeg bestemt at jeg jobber hjemmefra sånn at jeg rekker å hvile før reunion. Må prøve å være litt smart selv om det skjer mye :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers sitter jeg litt på hendene mine for å ikke bestille denne 

IMG_7567.JPG.86f98d76b12724f0a979c6d5ca8e1f9a.JPG

Må vente til etter OUL.... :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Verdande

Åååh, jaa! Du må jo ha den! :rodmer:

Jeg hadde to sånne morsomme gravidtopper, elsket dem :nigo::ler:

Så koselig med masse hygge på programmet! Kos deg masse! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Verdande skrev:

Åååh, jaa! Du må jo ha den! :rodmer:

Jeg hadde to sånne morsomme gravidtopper, elsket dem :nigo::ler:

Så koselig med masse hygge på programmet! Kos deg masse! :strix:

Ja, den er på lista altså!! :ler: Det er egentlig skummelt å begynne å se på sånne morsomme topper, for det kan plutselig ende opp med mange...! :flau:

Jeg hadde et supertrivelig møte med @^^Belle^^ i går, og en i overkant overdådig lunch med :skravle:  Vi var på Burger Joint og de er ikke akkurat kjent for å ha små porsjoner. Så det ble ingen middag i går for å si det sånn! Jeg spiste litt melon og noen jordbær utpå ettermiddagen, men ellers var det ikke plass til noe som helst før de faste kveldsmat-knekkebrødene :daane:

Endret av Tennessee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sånne t-skjorter :ler: Go for it sier jeg bare, kjøp den og ta den på idet du går ut fra OUL :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, vente til etter OUL med å kjøpe morsom gravidt-skjorte, men kjøpe vogn på 15 uker er greit liksom??? :sjokk: Med andre ord, vi har kjøpt vogn! :daane: Og er tilhørende livredde for å ha jinxet hele greia, men som @Diddles sa til meg i går, hvis dette går galt, så er det jo ikke fordi vi har kjøpt vogn tidlig. Og det er jo sant, men hjernen er fortsatt litt nervøs... Vi må jo bare gjøre som før og håpe på det beste. Og det var virkelig et tilbud som var for godt til å la gå fra oss. Jeg har jo siklet på Bugaboo Donkey Twin siden jeg så den første gang jeg søkte på tvillingvogner, og den har veldig godt rykte og vinner alle testene jeg har sett, men den koster jo også deretter! Så jeg hadde sett for meg en del overtalelse av kjære hvis vi noengang skulle få en sånn. Kjæres viktigste kriterie er at den går inn i bilen :fnise:, men vi hadde ikke tenkt til å se på det på en stund ennå. Så plutselig i går på vei hjem fra lunchdate med Belle så jeg at gamlefrisøren vår hadde delt mannens Finn-annonse på en sånn som de skulle selge. Og det er tusenlapper å spare på å kjøpe den brukt, spesielt med tanke på at de hadde Twin og ikke Duo-versjonen, så det var både to bager og to sittedeler med. Og den er svart og mørk brun, så da måtte vi ikke tenke på om det ble feil i og med vi ikke vet kjønn. De bor ikke så langt unna oss, og det sto at man gjerne måtte komme og se den før kjøp, ergo mulighet for å teste plassen i baggasjerommet! Så vi bestemte oss for at vi skulle ta kontakt med dem, og i løpet av kvelden hadde vi vært der, testet at den fikk plass i bilen (den gjør det!!! :nigo: ) gitt dem penger og tatt den med hjem. Så nå har vi en tvillingvogn stående nede på treningsrommet! :bond: Den virker veldig veldig bra, så jeg er glad for å ha fått fingrene i den, og at vi fikk den brukt er jo en superbonus! Det eneste vi må ha til den som ikke fulgte med er adapter for bilseter, men det er jo en liten sak i forhold til alt som nå er på plass! Vi fikk plutselig litt perspektiv på ting da vi prøvetrillet den utenfor huset deres, for det ble plutselig veldig virkelig at det er to stykker! Det kommer to av dem! :daane::bond::overrasket: Blir litt mer håndfast når det blir sånn visuelt!

Hadde en ekkel opplevelse hos fysioen i går, jeg ble skikkelig dårlig etter at han hadde jobbet med nakken min. Jeg tror at det skyldtes at jeg ble liggende en god stund på ryggen (kroppen liker ikke det lenger), at hodet var lavere enn resten, sikkert også at han jobbet med nakken min, og at jeg har mer blod enn vanlig. Da jeg hadde satt meg forsiktig opp igjen, tok det kanskje et minutt, før jeg ble dårlig. Kjempesvimmel, jeg så ikke klart, jeg hadde piping i ørene og ble kjempekvalm. Jeg var ikke sikker på om jeg kom til å svime av, kaste opp eller begge deler, og det var ordentlig ubehagelig. Ikke visste jeg hva jeg skulle gjøre heller, men jeg prøvde etterhvert å bare fokusere på å puste. Fysioen satte opp døra så det kom inn mer luft, og det gikk heldigvis gradvis over. Hadde ikke noe føling med det resten av dagen i det hele tatt, så det forsvant heldigvis like fort som det kom. Men det var veldig ekkelt! Herved har jeg innført forbud mot å ha hodet lavere enn babyene, og fått en påminnelse på at jeg må si fra hvis jeg kjenner jeg blir liggende for lenge på ryggen. Jeg var nemlig litt usikker på om det var ok underveis, så da lærte jeg å høre på kroppen! Og fikk en påminnelse om at det tydeligvis skjer ganske mye med denne kroppen, selv om jeg føler meg ganske bra mesteparten av tida!

Etter en veldig innholdsrik dag med jobb, fysio, lunchdate og vognstyr, var hodet helt på styr og kroppen sliten på kvelden. Jeg lurer på om jeg faktisk kjente den øverste tvillingen røre på seg etter jeg hadde lagt meg, tror kanskje det :rodmer: Men er ikke sikker denne gangen heller. Gleder meg til de begynner å turne litt for alvor!

Endret av Tennessee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Diddles skrev:

Elsker sånne t-skjorter :ler: Go for it sier jeg bare, kjøp den og ta den på idet du går ut fra OUL :nigo: 

Jeg tror kanskje jeg shoppet nok for en laaaaaang stund i går! :daane::ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, nå har du kjent noe to ganger - jeg tror det er tumbling i magen du kjenner jeg altså :rodmer::grine::bond: Ææææ, så fint!! Og grattis med vogn!! Haha, det er bare å bestille t-skjorter også :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Diddles skrev:

Du, nå har du kjent noe to ganger - jeg tror det er tumbling i magen du kjenner jeg altså :rodmer::grine::bond: Ææææ, så fint!! Og grattis med vogn!! Haha, det er bare å bestille t-skjorter også :hoho: 

Ææææ, tenk om det er det da!! :hjerte::hjerte:

Du er skikkelig god på å hjelpe til med shoppingrestriksjoner synes jeg..... :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Tennessee skrev:

Ææææ, tenk om det er det da!! :hjerte::hjerte:

Du er skikkelig god på å hjelpe til med shoppingrestriksjoner synes jeg..... :erter:

Jeg tror det er det, for nå har du kjent det samme to ganger..og det er når du legger deg om kvelden, og det er typisk i starten!! ..eller egentlig hele graviditeten, når du hviler så har de babyfestival på innsida :hoho: 

Shoppingrestriksjoner er jeg sånn skikkelig skikkelig dårlig på! Shopping derimot? Dritgod :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Bugaboo Buffalo og elsker den, så tror nok dere blir fornøyd med vogna deres også. Det er jo liksom limousinen i barnehageverdenen :ler:  Blir litt sånn mer håndfast når ting og utstyr kommer i hus, jeg var typen som helst ikke ville kjøpe noen ting i tilfelle jeg jinxer det hele (og sånn er jeg fremdeles enda, det er kronisk !) men det er  godt for alt som er unnagjort og når man trenger dobbelt opp av mye så er det veldig greit å kunne spare noen kroner også på å kjøpe brukt! Uansett så vil man aldri slutte å være redd for at det kan gå galt, jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, med barn har man skaffet seg en livstid av bekymringer...og klesvask :P

Uansett greit å forberede seg litt på det som skal komme! Og så må jeg jo spørre, ammeentusiast som jeg er, har du tenkt noe på amming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Diddles skrev:

Jeg tror det er det, for nå har du kjent det samme to ganger..og det er når du legger deg om kvelden, og det er typisk i starten!! ..eller egentlig hele graviditeten, når du hviler så har de babyfestival på innsida :hoho: 

Shoppingrestriksjoner er jeg sånn skikkelig skikkelig dårlig på! Shopping derimot? Dritgod :skratte: 

Hmm, jeg stoler ikke helt på det før det er mer regelmessig altså... :sjenert: Nå har jeg begynt å "vente" på at det skal skje noe når jeg har lagt meg, da skjer det jo selvfølgelig ikke noe som helst :ler:

Er det vanlig å være veldig øm nederst i magen/mot lysken? Jeg mistenker at dette er disse ligamentgreiene jeg har lest om før, men synes det har blitt mer kronisk de siste dagene. Ømt å gå fort, ømt å snu seg om natta, generelt ømt egentlig. Det er jo ikke vondt-vondt, så sånn sett er jeg ikke redd for at det er noe galt, men innimellom kommer jo den irrasjonele delen inn og lurer på om det er noe galt med den nederste tvillingen, om den har satt seg fast eller noe :rolleyes: Det er utrolig hva man skal lure på i løpet av disse ukene altså! Men all fornuft tilsier at det er greit der inne fortsatt. Jeg vokser jo virkelig fra dag til dag, og det er ikke tull engang! :overrasket: Da jeg hadde tatt på kjole og dokumenterte det i går ettermiddag, fikk jeg svar fra en av venninnene mine om at det så ut som jeg ble større for hver dag. Og det er jo ikke tull engang! :daane:

20 timer siden, Androide skrev:

Vi har Bugaboo Buffalo og elsker den, så tror nok dere blir fornøyd med vogna deres også. Det er jo liksom limousinen i barnehageverdenen :ler:  Blir litt sånn mer håndfast når ting og utstyr kommer i hus, jeg var typen som helst ikke ville kjøpe noen ting i tilfelle jeg jinxer det hele (og sånn er jeg fremdeles enda, det er kronisk !) men det er  godt for alt som er unnagjort og når man trenger dobbelt opp av mye så er det veldig greit å kunne spare noen kroner også på å kjøpe brukt! Uansett så vil man aldri slutte å være redd for at det kan gå galt, jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, med barn har man skaffet seg en livstid av bekymringer...og klesvask :P

Uansett greit å forberede seg litt på det som skal komme! Og så må jeg jo spørre, ammeentusiast som jeg er, har du tenkt noe på amming?

Så godt å høre! Har fått samme tilbakemelding fra noen andre med Buffalo også, så dette tror jeg blir bra! :jepp: Greit at den er lett å trille når den er såpass stor som den er med to bager/sittedeler! :daane: Må bare si det igjen, at det gikk liksom litt opp for oss når vi så den sånn irl!! :fnise: Enig med deg at det er greit å ha det gjort, selv om overtroen skriker i bakgrunnen. Vi fikk jo høre fra ei venninne som har jobbet i barneutstyrsbransjen at tvillingvogner alltid er bestillingsvare og at det kan ta noen måneder, med oppfordring om å ikke vente for lenge. Nå var vi heller ekstra tidlig ute :fnise: Men det blir jo mye som skal på plass etterhvert, så både for lommebok og praktisk gjennomførbarhet er det nok greit å fordele litt!

Amming ja... :klo: Nå skal jeg innvie deg (og alle andre) i min uvitenhet som barn og ungdom, jeg har alltid trodd at det ikke var noe som kunne være aktuelt fordi jeg er så lite utrustet på puppefronten :skratte: Og siden mamma ikke ammet meg, tenkte jeg at det er ikke sånn vi får til liksom. Først i ganske voksen alder fikk jeg høre at mamma ble hasteoperert da jeg var tre dager gammel og at det var derfor hun mistet melka. Så sånn sett er det visst teoretisk mulig. Jeg har ikke hatt noen veldig bastant mening verken for eller imot, og tenkt at det er sånn som jeg får ta når det kommer. Kusina mi som fødte for 6 uker siden fikk så mye styr med det på sykehuset at det låste seg helt for henne, så hun har ikke klart å ta opp ammingen. Men jeg har kjent på de siste ukene at jeg gjerne vil amme dem hvis jeg får det til, og at jeg har veldig lyst til å få det til også. Men det er jo umulig å vite hvordan det blir, og hvordan det er med to, og om det blir nok osv osv osv. Men fra å ha en "ikke vet jeg"-innstilling, har jeg ihvertfall begynt å kjenne på at det er noe jeg vil :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mangel av noe annet å gjøre på jobb (ja, det er kjeeeeeeeeedelig her om dagen, vi venter på bedre tider) har jeg shoppet bøker :nigo: En av dem ramlet jeg over helt tilfeldig og bare måtte ha :fnise: Det er Don't Panic av Karen Bleakley. Den andre har jeg sett på siden vi begynte denne prosessen, og endelig følte jeg at jeg kunne kjøpe den. Det er Confessions of the Other Mother Nå er jo riktignok ikke jeg the Other Mother, i og med det er jeg som bærer, men tror det er veldig interessant lesning uansett. Det er jo mye som foregår for kjære også, på en annen måte enn for meg. Og det er jo en kompleks greie, som hun har innrømt at hun tenker på, men som jeg tror ikke kommer til å være noe issue. De gangene vi har sett dem har det ihvertfall vært helt glemt, og jeg håper at den dagen de dukker opp blir det altoppslukende uansett. Men som jeg sa til studievenninna som jeg møtte i går, det hadde vært veldig godt for meg (og sikkert for henne også) om hennes farger dukker opp i et eller begge barna. Det blir jo ikke hennes biologiske barn noe mer uansett, men det hadde vært en fin ting likevel :hjerte:  

Apropos treff med studievenninne i går, så var det veldig hyggelig! Hun hadde fått vite om twinsa på forhånd, og ble både veldig satt ut, veldig glad og veldig entusiastisk på en gang. Og tror dere ikke at da vi møttes, så hadde hun kjøpt gave! :daane: Fortsatt i tidligste laget, men nå har de altså fått sin første gave disse små :rodmer: Kjempesøte 3-piece klessett, hvorav den ene hadde teksten "I'm your tiny miracle" :grine: Hun ante ikke hvor godt hun traff der altså! Men hun fikk vite det, i og med nysgjerrigheten var stor ble det mye snakk om twinsa og prosessen for å få den positive testen. Og så spiste vi Ben&Jerrys-is, det er jo en god ting i seg selv :sikle::nigo:

Nå har jeg snart overlevd min ekstra sosiale uke :ler: Det høres verre ut enn det er, men for en som knapt har hatt et sosialt liv siden januar, så er det plutselig en del med fire avtaler på fire dager! Jeg ville ikke vært noen av dem foruten, men kjente litt på en hangover sånn energimessig i går ettermiddag og kveld. Så neste uke blir nok ikke fullt så stappfull. I kveld får vi besøk av en kompis for fjas og kveldsmat, jeg har tenkt å lage langpannebrød og diske opp med godt pålegg. Nam nam! Og så blir det kanskje en tur til mamma i morgen, må se det an litt med kjære. Det skjer i overkant mye for henne disse dagene også. Men jeg skulle helst begynt på vimpelrekka jeg har tenkt til å lage og gi bort i navnfesten vi skal på i pinsen. For noen som ikke har sydd noe som helst siden barneskolen er det litt skummelt å gi seg i gang med et sånt prosjekt. Akkurat nå har jeg mest lyst til å dra hjem og klippe stofftrekanter og forberede, eller lese i bøkene jeg akkurat har kjøpt, eller lage noe god mat eller alt det der på en gang. Alternativet er å sitte her på jobb og vente på at tida går, forstyrret av veiarbeidet utenfor som virkelig har tatt støy til nye høyder i dag... Heldigvis er det bare halvannen time igjen av min arbeidsdag, så jeg må vel pent overleve. Men må si det virker ganske meningsløst å sitte her i dagesvis (og mer nettshopping fører det til også, hører du @Diddles?? :skratte: )

Jeg tror jeg kjenner liv når jeg legger meg nå altså. Det kan være innbildning og ønsketenkning, men jeg trooor kanskje det ikke er det.... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige innlegg var fake news, ikke så mye som skjer på kjenne-bevegelse-fronten likevel... :snurt: Minn meg på hvor utålmodig jeg var når de driver meg til vanvidd er dere snille :fnise: 

Plutselig er arbeidsuka over for denne gang, i morgen er det jo 17 mai, en dag jeg ikke har allverdens forhold til (ikke lov å si på forum kanskje... :flau: ) men som kan finne på å bli mer spesiell fra neste år... :hjerte: Og grytidlig torsdag morgen drar vi på tur!! :hoppendeglad: Det skal bli skikkelig deilig å reise vekk litt, det har vært noen tøffe dager de siste par ukene. Mest av alt for kjære, men det påvirker jo meg også. Det kulminerte med at hun måtte ta en beslutning ang jobb i går, og det var egentlig vanskelig uansett. Det kommer til å ta litt tid for henne å fordøye, det vet jeg jo, men en del av meg skulle ønske at hun fant fred i hodet sitt nå som det er gjort. Jeg blir mentalt sliten av hele greia, og klarer ikke helt å slippe selv heller, og bare la det gå liksom... :sjenert: Så etter en lang ettermiddag og kveld i går ble er en natt med altfor lite (og veldig urolig) søvn, tror jeg så på klokka hver halvtime. En av grunnene til at beslutningen hennes var vanskelig er at et evt jobbytte ville kommet ganske tett oppi twinsa, som jo kommer til å snu verden opp ned i seg selv. Og hun har et så høyt tempo i hverdagen at hun ikke rekker å prosessere tror jeg. Jeg tvinges jo til å prosessere ved at kroppen min trenger mer ro, men jeg skulle så gjerne ønske at hun også kunne gjøre akkurat det. Det blir ikke noe bedre av at alt tårner seg opp! Jeg sa det til henne i går da, så får vi se om det går inn etterhvert. Fjorårets Manchester-tur kom også på et veldig gunstig tidspunkt, så jeg håper dette blir et lignende avbrekk som gjør oss godt! 

Apropos prosessering så har jeg kjøpt meg en almanakk i A4 som kom i går, der jeg tenker å prøve å forevige svangerskapet litt mer. Jeg har en ganske dårlig track record på å fullføre sånne ideer jeg kommer opp med, så håper det holder denne gangen! Jeg kommer jo til å glemme det hvis jeg ikke skriver det ned, såpass godt kjenner jeg meg selv :ler: 

Og i går kveld fikk jeg også sydd min aller første navnevimpel (mens kjære var på trening og hadde avbrekk i tankekjøret), og jeg ble faktisk superfornøyd med den!! :nigo: Særlig med tanke på at jeg ikke har sydd noe siden ungdomsskolen (type 20 år siden!!!) Jeg tenkte egentlig å kjøpe en, fadderbarnets lillebror skal ha navnefest i pinsen, men jeg ble fornærma over latterlige fraktpriser :rolleyes: Så da begynte jeg å saumfare eBay etter stoff (har lært hva en Fat Quarter er!!) og bokstaver. Og det var ikke så skummelt å sy som jeg hadde trodd, hurra!! :hoppendeglad: Håper de liker den da... hvis ikke kan de ha det så godt :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snubla inn på side 16,og har grått meg fram til side 26. Nå skal jeg lese resten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2017 den 23.35, Porcelain skrev:

Snubla inn på side 16,og har grått meg fram til side 26. Nå skal jeg lese resten! 

Oj, det var imponerende leseinnsats @Porcelain!! :klem: Velkommen til fortsettelsen skal du være, selv om responstiden har vært litt treg her i og med vi har vært på tur.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...