Gå til innhold

hvordan oppleves en god orgasme?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Og hva er den beste? Har du hatt flere type orgasmer, og hvordan opplever du disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 'bare' opplevd den gode, trause klitoris-orgasmen, men den er så digg at jeg ikke har giddet stresse med å oppdage andre typer.

En god orgasme har en lang lead-up, der jeg balanserer på grensen i noen minutter før jeg blir kastet ut i en orgasme med kraftige, lange sammentrekninger.

Det verste er når du har en deilig lang lead-up og så snubler du ut i en fisle-orgasme... :evil:

Gjest GreenSky
Skrevet

Ikke godt å si. Jeg har opplevd to typer, klitoris og ryggorgasme. (jepp, helt sant, har et punkt helt nederst på korsryggen som er fiiiine saker :sjarmor: ) Hva som er best av de to, er ikke så godt å si. :)

Skrevet
Ikke godt å si. Jeg har opplevd to typer' date= klitoris og ryggorgasme. (jepp, helt sant, har et punkt helt nederst på korsryggen som er fiiiine saker :sjarmor: ) Hva som er best av de to, er ikke så godt å si. :)

Hehe... :ler: Skal be samboeren min lete etter korsrygg-punktet mitt når han kommer hjem fra jobb! Det punktet vil jeg også ha! :wink:

Skrevet

g-punkt eller klitoris orgasme :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har ikke peiling på om det er vanlig eller ikke, men klager ikke! :sjarmor:

Skrevet

Leste Uten en tråd av Jens Bjørneboe for et par uker siden. Der står det faktisk også om at korsryggen er en erogen sone, så det er meget mulig at flere har et slikt uoppdaget punkt :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har g-punkt og klitorisorgasmer. Hvilke er best? - Begge på en gang :sjarmor:

Skrevet

en absolutt god orgasme er en av flere i en serieorgasmesession, og en av de virkelige fordelene ved å være kvinne. når man er på det punktet at det bare går og går og går for en og man bare fortsetter til man er så sliten at man simpelthen ikke orker en til.

:ler:

Skrevet
hvordan oppleves en god orgasme?

Søtt

Gjest Anonymous
Skrevet

har hatt to ordentlige partnere og bevares godt og bra sex. men dessverre får jeg best orgasme i søvne eller ved hjelp av dusjstrålene...

:roll:

Gjest GreenSky
Skrevet
Greensky har funnet R-punktet  :wink:  

Jasså! :sjarmor::idesmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...