Gå til innhold

Trusselnivå i Norge - fly

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ut og fly i morgen tidlig innenlands. Burde jeg være bekymret?

Anonymkode: 24a4c...16a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ut og fly i morgen tidlig innenlands. Burde jeg være bekymret?

Nei. Du bør være mer bekymret for trafikkulykker på veien til flyplassen.

Anonymkode: 6a0a0...f4f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Mye større sjanse for at du stryker med av helt andre ting enn noe terrorangrep. Det er ingen rasjonell grunn til å endre planer som følge av terrorfare. Så er det selvfølgelig ikke slik at frykt er rasjonell, og jeg forstår at folk sløyfer ferieturer hvis de av en eller annen grunn er så redde at de ikke vil nyte turen uansett, men ellers ser jeg ingen grunn til å la dette påvirke noe som helst av planer.

Anonymkode: 7348e...4c0

• Liker 2
Skrevet

Jeg hater folk som kaprer og styrter noe så hellig som et fly. Fantastisk fartøy, grandiøst design, fabelaktiv elektronikk, lekkert......de våger ikke!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Innlands nei. Jeg må si at jeg føler meg nokså trygg i Norge, hvertfall til det motsatte er bevist. Jeg vil tro det er andre mål som evt blir prioritert først. Tenker da på europeiske storbyer. Oslo er en liten by sammenlignet. Men sikker kan man aldri være, men det er som fler sier, større sjangs for at du vinner i Lotto på lørdag enn at flyet du flyr med blir utsatt for en terroraksjon. Jeg ville dog ikke reist til Paris, Brussel ol akkurat nå.

Anonymkode: c1448...3e6

Skrevet

Den er som alltid 0. Ingen har blitt drept av terrorister på fly i Norge siden 1945. Fjottskap å bekymre seg for. kjør saktere til flyplassen så kan du redde et liv.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Den er som alltid 0. Ingen har blitt drept av terrorister på fly i Norge siden 1945. Fjottskap å bekymre seg for. kjør saktere til flyplassen så kan du redde et liv.

Men så har det seg slik at enkelte av oss faktisk har angst for å fly i utgangspunktet, så dårlig av deg å kalle det fjottskap. 

Kan informere om at jeg overlevde :fnise:  

TS

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men så har det seg slik at enkelte av oss faktisk har angst for å fly i utgangspunktet, så dårlig av deg å kalle det fjottskap. 

Kan informere om at jeg overlevde :fnise:  

TS

Så dra på flysikkerhetskurs, dra til fastlegen, dra til en psykolog. Angst kureres ikke på internettforum. Dette er ikke noe du trenger å lide deg gjennom. Det finnes hjelp, og alt du trenger å gjøre er å ta den. Her finner du kanskje bare hysteriske damer som er livredde for å fly.

Å ha angst er selvsagt ikke fjottete, men å tro at KG kan hjelpe deg med det, det er fjottete. Hjelpen er rett rundt hjørnet, bare ta den i mot.

Anonymkode: 8544f...f7d

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så dra på flysikkerhetskurs, dra til fastlegen, dra til en psykolog. Angst kureres ikke på internettforum. Dette er ikke noe du trenger å lide deg gjennom. Det finnes hjelp, og alt du trenger å gjøre er å ta den. Her finner du kanskje bare hysteriske damer som er livredde for å fly.

Å ha angst er selvsagt ikke fjottete, men å tro at KG kan hjelpe deg med det, det er fjottete. Hjelpen er rett rundt hjørnet, bare ta den i mot.

Anonymkode: 8544f...f7d

Jeg skrev dette innlegget, satans anonymnkapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...