Gå til innhold

Blødninger... Bekymret!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Advarer mot litt ekle detaljer nå :P Ble ferdig med en 10dagers antibiotikakur for halsbetennelse torsdag 17.mars, og ble ferdig med mensen tirsdag 15.mars. Fikk selvfølgelig soppinfeksjon av antibiotikaen, så har drevet å smurt med Canesten, tatt to piller med Pevaryl, og smurt med pevaryl-krem. Har vært litt ukonsis med det dessverre... Har i tillegg tatt Idoform melkesyretabletter og drukket Biola. Det klør mye mindre nå, bare litt iblant, og mye mindre utflod. Men det som er problemet, er at jeg har småblødninger, ganske brunt blod og slim, og det kommer litt når jeg tørker meg etter å ha vært på toalettet. Jeg bruker p-piller, og når jeg er ferdig med et brett får jeg mensen. Men ble jo ferdig med mensen for en uke siden, så jeg skjønner ikke hvorfor det fremdeles blør litt :s Kan det ha noe med soppinfeksjonen eller antibiotikaen å gjøre? Håper dere kan hjelpe. Irriterende å gå rundt å småblø hele tiden.

Anonymkode: b48c3...ce8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok soppinfeksjonen. Den gir skjøre slimhinner og gir derfor småblødninger/spotting. Det er viktig å fortsette å smøre et par dager til etter du er symptomfri, ellers så kan du risikere at det kommer tilbake.

Anonymkode: 87e71...68c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...