AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Hallo, jeg trenger litt kvinnehjelp jeg har gått på p piller nå snart ett år, og har mistet mensen. Den har ikke vært her på 1 år. For to dager siden hadde jeg sex, uten kondom og han kom inni meg. Jeg har også tatt p pillene etter dette. Idag merket jeg at jeg hadde en veldig slimete, nesten gele utflod, i en grønn/gul farge. Hva er dette? Aldri opplevd før. Noen som kan hjelpe meg litt?:) Anonymkode: 31f24...b47
pepsidronninga Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hallo, jeg trenger litt kvinnehjelp jeg har gått på p piller nå snart ett år, og har mistet mensen. Den har ikke vært her på 1 år. For to dager siden hadde jeg sex, uten kondom og han kom inni meg. Jeg har også tatt p pillene etter dette. Idag merket jeg at jeg hadde en veldig slimete, nesten gele utflod, i en grønn/gul farge. Hva er dette? Aldri opplevd før. Noen som kan hjelpe meg litt?:) Anonymkode: 31f24...b47 P piller i snart 2 år*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå