Gå til innhold

Kvinner på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva liker damer generelt at mannen starter samtalen med?

Anonymkode: 483ba...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dypvik
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les innlegget mitt. Jeg sier ikke at alle gjør dette men noen. Og det sa jeg i hi, om du ikke gjør slikt så er du ikke en av de jeg kritiserer. Denne tråden er myntet mot de som misbruker tinder

Anonymkode: 

Jeg har lest innlegg ditt og når du bruker kvinner så tar du alle under en kam. Er kun du som ikke ser det selv. Du må også huske på at tinder er ikke like seriøst for alle som det er for seg.  Ønsker du og bli tatt seriøst så må du opplyse om det på profilen din slik at de de rette kvinnene kommer i kontakt med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dypvik
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva liker damer generelt at mannen starter samtalen med?

Anonymkode: 483ba...eff

Hva bruker du og spørr dine match om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Mest sannsynlig er det noe i veienmed åpningskommentarene dine. 

:rolleyes:

Anonymkode: 483ba...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Dypvik skrev:

Hva bruker du og spørr dine match om? 

Starter med å so hei. Noen ganger hei :) hva skjer? Hva ellers skal jeg skrive? Må jo starte samtalen før jeg begynner å fortelle om meg selv 

Anonymkode: 483ba...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Starter med å so hei. Noen ganger hei :) hva skjer? Hva ellers skal jeg skrive? Må jo starte samtalen før jeg begynner å fortelle om meg selv 

Anonymkode: 483ba...eff

Si*

Anonymkode: 483ba...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dypvik
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si*

Anonymkode: 483ba...eff

"Hei. Hvordan står det til med deg?"

Så venter du til hun svare deg. Får du svar så bruker du litt fra info på profilen hennes for å snakke. Du kan også spørr henne hvor hen i landet hun bor i. Hvor lenge hun har bod der.  Spørr hva hun er intressert i. 

Det er ærlig talt ingen som sier nå til dag på tinder "hva skjer? " .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ganske mange som sveiper litt ukritisk og heller sorterer i ettertid. Kanskje du er kjekk på førstebildet ditt, og blir sveipet til høyre på det, men når hun får match og melding og kikker på profilen, så ser hun at du har på deg en Three Wolf Moon-skjorte, digger Ole Ivars, sliter med og/å og skriver egennavn med liten forbokstav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Dypvik skrev:

"Hei. Hvordan står det til med deg?"

Så venter du til hun svare deg. Får du svar så bruker du litt fra info på profilen hennes for å snakke. Du kan også spørr henne hvor hen i landet hun bor i. Hvor lenge hun har bod der.  Spørr hva hun er intressert i. 

Det er ærlig talt ingen som sier nå til dag på tinder "hva skjer? " .. 

Takk :). Unnskyld at jeg var ufin tidligere i tråden, ser jeg ordla meg helt feil :) 

Anonymkode: 483ba...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dypvik
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk :). Unnskyld at jeg var ufin tidligere i tråden, ser jeg ordla meg helt feil :) 

Anonymkode: 483ba...eff

Det går bra. Ingen sure miner her i gården :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger sveiper jeg feil ved uhell, men det har bare vært de jeg har sveipet opp tror jeg, ellers fjerner jeg de som spør om sex.

Anonymkode: 0ed6b...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender bare hvis jeg har sveipet feil, eller hvis åpningsreplikken er helt på tur. Men som regel den første. 

Anonymkode: 2a084...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd det samme flere ganger, og jeg er kvinne selv og hos meg er det da menn som gjør akkurat dette. Det er tåpelig å tro at det kun er det ene eller det andre kjønnet som opplever eller gjør ditt og datt. Jeg tror at det hos begge kjønn er enkelte som alltid trykker på ja, så sorterer de dem ut etterpå. Dermed kommer det fenomenet med at man blir fjernet uten å egentlig ha fått en sjanse i utgangspunktet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...