AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Et spørsmål til dere kvinnelige brukere som bruker tinder. Hvorfor driver noen av dere og liker og når dere får match så gidder dere ikke å svare og fjernet matchen? Dette skjer hele tiden og det gjør hele appen håpløst... Anonymkode: 483ba...eff 1
ajarRun Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Kanskje du er kjedelig men ikke kjedelig nok til at det ikke er håp for forbedring? 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Kanskje du er kjedelig men ikke kjedelig nok til at det ikke er håp for forbedring? Jeg spurte kvinnelige brukere. Du er mann Anonymkode: 483ba...eff 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Og det samme kan jeg si om mannfolka på Tinder. Anonymkode: 7202f...5e3 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Og det samme kan jeg si om mannfolka på Tinder. Anonymkode: 7202f...5e3 Mannfolka gjør ikke dette. Dere damer har tonnevis av matcher og forkaster alle Anonymkode: 483ba...eff 2
Gjest Dypvik Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 Hva vet du om det? Du vet nå da ikke hvor mange match per kvinner har innpå tinder. Hvorfor må det alltid være kvinnen som star kontakt? Her må du virkelig gå inn i deg selv enn å se ut i luften mann.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #7 Skrevet 22. mars 2016 Gråt meg en elv. Anonymkode: 8379a...9db 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #8 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, Dypvik skrev: Hva vet du om det? Du vet nå da ikke hvor mange match per kvinner har innpå tinder. Hvorfor må det alltid være kvinnen som star kontakt? Her må du virkelig gå inn i deg selv enn å se ut i luften mann. Jeg har ikkr sagt at kvinnen må ta kontakt. Jeg tar alltid kontakt med dem men hver eneste match fjerner matchen hver eneste gang.. Og det har ikke noe med meg å gjøre så ikke prøv å bruk det. Dere har et luksusproblem med matcher Anonymkode: 483ba...eff 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #9 Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gråt meg en elv. Anonymkode: 8379a...9db Det heter cry me a river Anonymkode: 483ba...eff 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #10 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det heter cry me a river Anonymkode: 483ba...eff Næmmen, så flink han er på å oversette engelsk. Anonymkode: 8379a...9db 6
Gjest Dypvik Skrevet 22. mars 2016 #11 Skrevet 22. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikkr sagt at kvinnen må ta kontakt. Jeg tar alltid kontakt med dem men hver eneste match fjerner matchen hver eneste gang.. Og det har ikke noe med meg å gjøre så ikke prøv å bruk det. Dere har et luksusproblem med matcher Anonymkode: 483ba...eff Vi? Du er vel fullstendig klar over at du nå tar aller under en kam? Det heter faktiskat enkelte eller en del mange som fjerner matchene sine. Du virker temmelig bitter og sur. Ikke rart at de jentene du får en match med fjerner deg.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #12 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, Dypvik skrev: Vi? Du er vel fullstendig klar over at du nå tar aller under en kam? Det heter faktiskat enkelte eller en del mange som fjerner matchene sine. Du virker temmelig bitter og sur. Ikke rart at de jentene du får en match med fjerner deg. Visste du kom til å si det, at jeg er bitter osv og det er grunnen. Jeg er ikke bitter eller sur når jeg sender de mld så det argumentet ditt holder nok desverre ikke. Alle kvinnfolk kan enkelt få en match og en date, det er slik verden er. Anonymkode: 483ba...eff 1
Gjest Dypvik Skrevet 22. mars 2016 #13 Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Visste du kom til å si det, at jeg er bitter osv og det er grunnen. Jeg er ikke bitter eller sur når jeg sender de mld så det argumentet ditt holder nok desverre ikke. Alle kvinnfolk kan enkelt få en match og en date, det er slik verden er. Anonymkode: 483ba...eff Om du viste det så hvorfor framstiller du deg som en sur og bittet mann da? Tanken har ikke slått deg at det og starte en samtale er ikke alle like god på eller flink til? Du har alt for forventinger og ikke minst krav. Du får jente deg ned og slutt med å slakte alle en og hver kvinner du får match med.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #14 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, Dypvik skrev: Om du viste det så hvorfor framstiller du deg som en sur og bittet mann da? Tanken har ikke slått deg at det og starte en samtale er ikke alle like god på eller flink til? Du har alt for forventinger og ikke minst krav. Du får jente deg ned og slutt med å slakte alle en og hver kvinner du får match med. Jeg slakter ikke alle men de som misbruker tinder. Når man liker noen så er deg fordi man liker personen så å bare fjerne matchen med en gang er misbruk av appen og ødelegger for oss menn. Er det så vanskelig å skjønne? Anonymkode: 483ba...eff
fullkornspasta Skrevet 22. mars 2016 #15 Skrevet 22. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannfolka gjør ikke dette. Dere damer har tonnevis av matcher og forkaster alle Anonymkode: 483ba...eff Snakk om generalisering.. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #16 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, fullkornspasta skrev: Snakk om generalisering.. Ok det utsagnet var feil. Mener at det er lett for damer å få matcher og at en del forkaster matcher Denne tråden er altså til de som gjør akkurat dette, ikke til alle tinder brukere Anonymkode: 483ba...eff 1
Gjest Dypvik Skrevet 22. mars 2016 #17 Skrevet 22. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg slakter ikke alle men de som misbruker tinder. Når man liker noen så er deg fordi man liker personen så å bare fjerne matchen med en gang er misbruk av appen og ødelegger for oss menn. Er det så vanskelig å skjønne? Anonymkode: 483ba...eff Dette vet du absolutt ingenting om. Du har ikke verken fasit eller oversikt på det. Dette har du kun fra din egen erfaringer og basere det på. Måten du utlevere ordet kvinner på er ikke rettferdig. Du dømmer ikke vare enkelte men alle. Du får se til og komme deg ned fra den høye hesten sin og se over hvordan du framstiller deg selv i debatten din. Dette ser ikke verken smart eller klokt ut. Igjen.. les svarene dine.
fullkornspasta Skrevet 22. mars 2016 #18 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ok det utsagnet var feil. Mener at det er lett for damer å få matcher og at en del forkaster matcher Denne tråden er altså til de som gjør akkurat dette, ikke til alle tinder brukere Anonymkode: 483ba...eff Det blir noe annet Og noen menn gjør akkurat det samme.
Lady Stardust Skrevet 22. mars 2016 #19 Skrevet 22. mars 2016 Mannfolk gjør akkurat det samme. For min del er det flere grunner til at jeg sletter matcher. Jeg kan ha likt deg ved en feil (å ligge i senga og sveipe før man sovner er et sjansespill). Noen ganger sier den første meldingen mer enn nok til å vite at vi ikke kommer til å komme særlig godt over ens. (Et strålende eksempel, som gjentar seg OFTE, er at første melding er "sjer?". Kun det. Ett ord, som attpåtil er feilstavet. Da er det ikke noe håp). Det virker som at du tar Tinder alt for seriøst, og ikke har noe godt av å bruke den. Det virker også som at du føler at kvinner "skylder deg" noe. Man up. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #20 Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, Dypvik skrev: Dette vet du absolutt ingenting om. Du har ikke verken fasit eller oversikt på det. Dette har du kun fra din egen erfaringer og basere det på. Måten du utlevere ordet kvinner på er ikke rettferdig. Du dømmer ikke vare enkelte men alle. Du får se til og komme deg ned fra den høye hesten sin og se over hvordan du framstiller deg selv i debatten din. Dette ser ikke verken smart eller klokt ut. Igjen.. les svarene dine. Les innlegget mitt. Jeg sier ikke at alle gjør dette men noen. Og det sa jeg i hi, om du ikke gjør slikt så er du ikke en av de jeg kritiserer. Denne tråden er myntet mot de som misbruker tinder Anonymkode: 483ba...eff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå