Gå til innhold

Kollega som aldri hilser

Fremhevede innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg håper du tuller TS,når du spør om du skal ta det opp med sjefen hennes?! Det er jo ikke ålreit å bli oversett,ignorert eller avvist,men det er heller ikke noe som bør oppta en så mye. Hun kan være stum,overlegen,sjenert eller hun kan demonstrere at hun misliker deg av en eller annen grunn,hvem vet. Glem hele greia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du må huske på at det er fem milliarder mennesker i verden, ikke kun deg. 

Det kan være mange grunner til at hun ikke hilser på deg, og det at det er akkurat deg behøver ikke ha noe med det å gjøre i det hele tatt. Kanskje hun var i sine egne tanker?

AnonymBruker
Skrevet
Den 22. mars 2016 at 6.19, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber på et stort varehus med mange ansatte (600+). 

Jeg kjenner jo selvfølgelig ikke alle, men det er vanlig kotyme å hilse på de du møter i løpet av en arbeidsdag. Det er imidlertid en person som aldri hilser på meg. Vet ikke om hun er sånn med alle, men omtrent hver gang jeg ser henne har hun et skikkelig hovent blikk.

I går kom vi samtidig på jobb, og jeg sa "heihei!" Med et stort smil. Hun så på meg og sa ingenting. Jeg kjenner ikke denne jenta, vet ikke en gang hva hun heter. Men dette irriterer meg. Jeg kan ikke skjønne hva som er problemet. Er hun bare sjenert, kanskje? Da jobber hun på feil sted. 

Spørsmålet mitt er om dere synes jeg skal ta det opp med henne, ta det opp med sjefen hennes eller bare la det være?

Anonymkode: bfa07...817

Kan du ikke bare si "det er provoserende og faktisk veldig frekt at du aldri hilser tilbake når jeg sier hei og vi er kolleger" i en bisetting

Anonymkode: 445de...c76

Skrevet

Jeg synes du skal gå rett til toppledelsen. Kontakt gjerne mediene også. Sånn skal man ikke behøve å ha på arbeidsplassen i Norge i dag.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare si "det er provoserende og faktisk veldig frekt at du aldri hilser tilbake når jeg sier hei og vi er kolleger" i en bisetting

Anonymkode: 445de...c76

Ville ikke fulgt dette rådet.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Fireball skrev:

Ville ikke fulgt dette rådet.

Jeg har gjort en gang når jeg var ung på jobb-spurte henne er det virkelig så vanskelig å si hei-etter det sa hun hei-men....

hun synes jo at jeg var litt sær...

Så enig,

Anonymkode: bca02...248

AnonymBruker
Skrevet

Er hun norsk da? Kan jo være sykt deprimert, og det kan kreve krefter å hilse på noen hele tiden. Er litt masete med slike som løper rundt og skriker "heihei!!!:D" hele tiden og. Har opplevd begge deler. Å bli sliten av overenergiske mennesker som skal være så glade hele tiden, og blitt frustrert over personer som ikke smiler tilbake og bare ser surt på deg når du faktisk prøver å være hyggelig.

Anonymkode: b8cab...c82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...