AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Skrevet 22. mars 2016 Jeg jobber på et stort varehus med mange ansatte (600+). Jeg kjenner jo selvfølgelig ikke alle, men det er vanlig kotyme å hilse på de du møter i løpet av en arbeidsdag. Det er imidlertid en person som aldri hilser på meg. Vet ikke om hun er sånn med alle, men omtrent hver gang jeg ser henne har hun et skikkelig hovent blikk. I går kom vi samtidig på jobb, og jeg sa "heihei!" Med et stort smil. Hun så på meg og sa ingenting. Jeg kjenner ikke denne jenta, vet ikke en gang hva hun heter. Men dette irriterer meg. Jeg kan ikke skjønne hva som er problemet. Er hun bare sjenert, kanskje? Da jobber hun på feil sted. Spørsmålet mitt er om dere synes jeg skal ta det opp med henne, ta det opp med sjefen hennes eller bare la det være? Anonymkode: bfa07...817
Gjest Dypvik Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 (endret) At hun i det minste ser på deg er nå et et skritt framover. Kanskje hun hilser tilabke neste gang. Eller så kan det være hun sliter litt med live sitt og dermed virker hun litt sånn bitchy mot deg. Det du kan gjøre er og bare la det ligge. Det er dessverre ikke noe sjefen din får gjort med det. Man er faktisk ikke forpliktet til og hilse på noen. Endret 22. mars 2016 av Dypvik
Feyfeyhey Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 10
Gjest Raindrops Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Jeg synes du burde la det være, det er en fillesak. Bruk energien din på noe mer matnyttig.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 Det er tullete å ta opp. Ignorer det. Anonymkode: ae855...caf 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 Pleide å irriterre meg over det når jeg var yngre, nå har jeg bedre ting å irriterre meg over, La det være, noen folk er bare sånn. Der foreldrene mine og jeg bor er det en dame i blokka som er moren til en som gikk klassen,hun sa aldri hei til noen av hos familien når vi møtes, og hu visste godt hvem vi var. Tar du opp, driter du deg ut.. Anonymkode: bca02...248 2
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. mars 2016 #8 Skrevet 22. mars 2016 Bare sånn før andre nevner det. Hun har enten asperger, celebral parese, er autist eller psykopat
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 22. mars 2016 #9 Skrevet 22. mars 2016 Hvorfor skal man hilse på alle ? Kan ikke forstå at dette er noe å kaste bort tiden på å bry seg om.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #10 Skrevet 22. mars 2016 Jeg hadde ikke brydd meg. Jobber selv i en bedrift der vi ikke er så mange men over halvparten av de er slike særinger som ikke hilser, de bare kikker og er du heldig får du et nikk eller to Så nå gidder jeg ikke hilse på de lenger og hilser på de som gir en respons Anonymkode: 6f281...2b8 1
JC9 Skrevet 22. mars 2016 #11 Skrevet 22. mars 2016 La det være, og tenk at det er bedre å si hei enn å svare med overlegenhet. Hun er nok udannet hvis hun lar være å hilse når du hilser på henne. Hadde vært noe annet hvis dere ikke hilste.
visp Skrevet 22. mars 2016 #12 Skrevet 22. mars 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på et stort varehus med mange ansatte (600+). Jeg kjenner jo selvfølgelig ikke alle, men det er vanlig kotyme å hilse på de du møter i løpet av en arbeidsdag. Det er imidlertid en person som aldri hilser på meg. Vet ikke om hun er sånn med alle, men omtrent hver gang jeg ser henne har hun et skikkelig hovent blikk. I går kom vi samtidig på jobb, og jeg sa "heihei!" Med et stort smil. Hun så på meg og sa ingenting. Jeg kjenner ikke denne jenta, vet ikke en gang hva hun heter. Men dette irriterer meg. Jeg kan ikke skjønne hva som er problemet. Er hun bare sjenert, kanskje? Da jobber hun på feil sted. Spørsmålet mitt er om dere synes jeg skal ta det opp med henne, ta det opp med sjefen hennes eller bare la det være? Anonymkode: bfa07...817 Idag virker det som om folk tror alt kan fikses bare man tar det opp med en sjef. Tenk på ubehaget etter noe sånt. De som ikke hilser på jobben hilser jeg ekstra hjertelig på (og høyt), da blir de ganske flaue og jeg koser meg. 3
Gjest cheshirecat Skrevet 23. mars 2016 #14 Skrevet 23. mars 2016 (endret) Om jeg hadde jobba i en bedrift med 600 ansatte hadde jeg faen ikke gidda å gått rundt med et bredt glis og hilsa på samtlige 600 hver gang en av dem gikk forbi meg.. 13 timer siden, Bossa Nova skrev: Bare sånn før andre nevner det. Hun har enten asperger, celebral parese, er autist eller psykopat Denne gangen er det åpenlyst T.S som faller under overnevnte begreper.. Endret 23. mars 2016 av cheshirecat
hjertesukka Skrevet 23. mars 2016 #15 Skrevet 23. mars 2016 Har opplevd det samme på en litt mindre arbeidsplass. Det er da jeg går til den andre ytterligheten og hilser veldig, veldig blidt og overhyggelig." God morgen, for en aldeles nydelig dag det blir". (noe i den duren).
Cookiemonster Skrevet 23. mars 2016 #16 Skrevet 23. mars 2016 40 minutter siden, hjertesukka skrev: Har opplevd det samme på en litt mindre arbeidsplass. Det er da jeg går til den andre ytterligheten og hilser veldig, veldig blidt og overhyggelig." God morgen, for en aldeles nydelig dag det blir". (noe i den duren). Hehehe, det samme gjør jeg. Hilser på ALLE og sier "go'morn".. så får de velge selv om de vil hilse tilbake. Sier mer om de som ikke hilser tilbake enn om deg da :-) Men jeg hadde overhodet ikke brydd meg om at hun ikke svarte.. Fortsett å hilse som du gjør, så får hun bare gå rundt å være "hun sure" 1
stan Skrevet 23. mars 2016 #17 Skrevet 23. mars 2016 Jeg hadde og en slik kollega. Jeg hilste mer og mer tydelig. Til sist stoppet jeg foran vedkommende og sa god morgen. Han bare så surt på meg. Deretter ignorerte jeg han. Så vidt jeg vet har jeg ikke gjort ham noe, og vi delte kontor. Men med noen er det bare umulig? 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #18 Skrevet 23. mars 2016 Hvorfor kan ikke sjenerte jobbe på et varehus? Er ikke det et slags lager? De sjenerte må jo også få lov å jobbe. Men ja, er nok litt uhøflig å ikke hilse tilbake. Å være sjenert er sånn sett ingen unnskyldning. Ps, teit å ta det opp med sjefen. Ikke gjør det. Anonymkode: dc42c...27d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #19 Skrevet 23. mars 2016 Gå rundt og hilse på inntil 600 stk man ikke kjenner hver dag, noen av dem gjerne flere ganger hvis man ikke husker om man har hilst før? Hell, no. Jeg hadde gjort som jenta TS beskriver, sett rart på vedkommende og gått videre. Anonymkode: 622b5...4d7 1
Cleopatra. Skrevet 23. mars 2016 #20 Skrevet 23. mars 2016 Den 22. mars 2016 at 6.45, H.T.S skrev: Hvorfor plager det deg at et kvinnfolk du ikke kjenner på en arbeidsplass med over 600 stk ikke hilser på deg? Drit i henne og hils heller på de som hilser tilbake. Enig i dette. Hadde skjønt det bedre om du jobbet på en liten arbeidsplass med 8 ansatte, men med over 600? La det gå du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå