Gå til innhold

Positive sider ved singellivet:-)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slipper å ta ned dolokket etter han hele tiden :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodd alene i snart ti år. Klarer ikke tanken på å skulle dele bopel med noen andre, om jeg var aldri så forelsket i dem. Uansett...

- Kan reise fra leiligheten og komme tilbake til den i samme tilstanden som jeg forlot den i.

- Blir ikke spist ut av huset (sommeren 2009 bodde broren min hos meg og en dag tok jeg ham i å stjele halve norvegiaen min, av alle ting.)

- Aldri kø for å få gått på do og alltid varmtvann i dusjen.

- Kan sitte og jobbe til langt på kveld.

- Ro og fred. Eller favorittmusikken :)

- Trenger ikke å holde naturkreftene i tømme, hvis du skjønner. :fart2:

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Forest skrev:

Slipper å ta ned dolokket etter han hele tiden :nigo:

AMEN!!

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slippe å være usikker og analysere, ha mere tid til å gjøre ting man vil, ikke måtte tenke på å te seg riktig eller snakke i riktig tonefall i frykt for misforståelser og feiltolkninger som raskt fører til krangler. 

Anonymkode: bd47f...90c

Ah, denne var fin! 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan drikke rett fra melkekartongen:D

Anonymkode: 20733...65a

Og dermed blir det mindre oppvask :fnise:

12 timer siden, Mallis skrev:

Største bonusen må være at jeg kan kjøpe akkurat det jeg vil av interiør, og kan bytte ut møblene mine så ofte jeg vil, uten og måtte ta hensyn til hva begge liker :P ( ja jeg er over snittet glad i interiør) 

Denne kjenner jeg også på! Skal flytte i ny leilighet om en måned og gleder meg til å kun ta hensyn til MINE ønsker :) Og slippe kommentarer som "ENDA en duk? Hva skal man egentlig med duk uansett??"

Anonymkode: 74eca...99b

Skrevet

Man slipper alle bekymringer og styr som et forhold gir. Du har bare deg selv og tenke på. Du kan flørte og ha sex med hvem du vil. Du kan flytte hvor du vil. Du kan stikke på byen og bli ute helt til kl 7 på morgenen uten å måtte si fra. 

Skrevet

Det er mye positivt med å være singel, for meg er det:

-Slipper å forholde meg til svigerfamilie og kjærestens venner/bekjente (men man kan jo være heldig å få en bra/hyggelig svigerfamilie da, og vennene/de bekjente av kjæresten kan være hyggelige)

-Kan dasse hjemme i stygge klær/pysj/naken, trenger ikke ordne meg for noen.

-Slipper mas om sex.

-Trenger ikke ha matchende eller sexy undertøy.

-Frihet. Kan gjøre som man vil, trenger ikke tenke på om kjæresten vil/liker det o.s.v.

-Slipper sjalusi, mas, misforståelser, krangler og alt sånt som det fort kan oppstå i et forhold.

-Kan høre på den musikken jeg vil og se de filmene&seriene jeg vil, uten at noen synes det er teit.

-Slipper å høre mas om man skal gifte seg, eller få (flere) barn. Sånt er heldigvis litt vanskelig å få til som singel. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Positive sider ved singellivet? Det er ikke noe singellivet positive sider ved singellivet hos meg. Har vært litt lenge singel og kan bare si at jeg savner å ha kjæreste rundt meg.

Anonymkode: 84ac7...1b5

Poenget med tråden er ikke nødvendigvis at singellivet er bedre enn å være i et forhold (selv om noen mener det, og det er helt greit, det óg). Poenget er heller at "okei, nå er jeg singel. Inntil jeg møter en mann som jeg vil satse på og som jeg føler kan være den rette, kan jeg velge mellom å fokusere på det positive ved å være singel, eller å fokusere på hva jeg savner ved å være i et forhold." Nå er jeg jo som sagt singel og føler dermed at for meg er det viktig å fokusere på det positive så jeg slipper å bli enda mer lei meg enn nødvendig. Selvfølgelig skulle jeg ønske jeg kunne være i et velfungerende forhold, men sånn ble det ikke. Så da syns jeg tråden har blitt fin med masse gode ting å fokusere på, og så hjelper det litt å vite at det er andre i samme båt!

Håper selvfølgelig alt ordner seg for deg så fort som mulig, men for nå: fokuser på alle de gode tipsene i tråden:)

Anonymkode: 74eca...99b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...